39

Анонимен

преди 5 години

Какво да проверяваме то и с просто око се вижда. Ремонт на ремонта след ремонта.

38

турчин

преди 5 години

Да се провери от страна на институциите пътя който се прави от Исперих до с. Пристое. Полагат един пласт асфалт и след два дена 50 процента се кърти и пак се прави. сЪЩОТО СЕ ПРАВИ СЛЕД ВТОРИЯ ПЛАСТ.Пак няма да има отговорни некачествената работа.

37

dkfkr;ek

преди 5 години

До АнонименВиновниците за тази отсечка трябва да са в затвора.

36

Анонимен

преди 5 години

Трейс, които строиха некачествено между Чирпан и Стара Загора защо не искат да се шуми ... Всички го виждат като минат оттам как дясната лента е леш, а те искат да им се мълчиСтига толкова! Стига! На строящите безобразно не трябва да им се дават поръчки

35

Тишина

преди 5 години

Ясно е, че не е виновен този, който яде баницата, а този, който му я дава. Нямало е контрол, най е имало пачки под масата. Една мащабна и независима проверка е задължителна да се види реално за какво става дума. Тогава и корумпирани държавници, и лъжливи строители трябва да бъдат съдени.

34

евгени цветков

преди 5 години

Магистралите в България са пълен тaшaк.ГЕРБ са престъпна шайка ограбваща всичко до което се докопа и се сети.И за какъв чакъл говорите при герберастките магистрали? Няма такова нещо!Чакълът е скъп и не мое да се открадне много.Със сигурност по Тракия в участъка Стара-Нова Загора използваха сгурия.СГУРИЯ за основа на магистралата!!! Това е сигурно защото съм го гледал с очите си и то много пъти.

33

Анонимен

преди 5 години

Магистралите в България са перфектни, просто БСП ги е яд, че не построиха абсолютно нищо за 26 години управление!

32

Анонимен

преди 5 години

До 29. Ще тикажа как се строи магистрла в мутроландия. Преди да замина за Германия работих 2 години по нашите пътища. Ето как се почва. Минава булдозера и заравнява. Идва самосвала и изсипва чакъла. Минава валяка и го намачква. Идва асвалтовата машина и полага два пласта асвалт. Минават валяците и го валират. Идва тиквата и му реже лентичката. Видя ли разликата от немското строителство и от Мутренското.

31

To6ko56

преди 5 години

ТО АКО НЕ СЕ ШУМИ, КАК ЩЕ СПРЕМ КРАЖБИТЕ И ДАЛАВЕРИТЕ. А на 30-ти ще кажа само да помага на бедните гебрери.

30

Червените милионери

преди 5 години

Червените милионери ограбиха България:Р.Овч.(дългият инкасатор)-милионер; *** Нинова(г-жа Лъжа)-милионер, предс.на БСП; Г.Гергов-Свинарят-милионер,предс.на БСП Пловдив; Гуцанов-Медузата-милионер,предс.на БСП Варна; Бриго Аспарухов-милионер пенсионер; Манджуковмилионер;Гущеров-милионер;Гоце агента-милионер;В.Лечева-милионер, Г.Кадиев-милионер и още много червени милионери откраднали милиарди от българския народ. А оглупелите от бедност червени симпатизанти продължават да ходят на Бузлуджа и да гласуват за БСП. Нека са щастливи...Д.Благоев ако ги види от някъде ще се обърне в гроба.

29

Анонимен

преди 5 години

До 20. Ами ти хубаво си написал за Гемания, ама трябва да кажеш и как се строи у нас. Щото като го няма сравнението всичко е само като някакво разказче.

28

Анонимен

преди 5 години

Няма качествено построени пътища в България. От магистралите до третокласните, от всички се краде.Коловозите по магистралите и по централните булеварди в София са най-яркото доказателство.Невинни няма - от батко и братко до трейси- мрейси и тем подобни!

27

Анонимен

преди 5 години

български строител = филтър за разпределяне на еврофондове и бюджетни средства

26

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 19Строителите на пътища никога няма да станат клиенти на прокуратурата.

25

Анонимен

преди 5 години

Ако са строили качествено няма за какво да се притесняват.А те не са притеснени. Направо са паникьосани щом искат оставки.

24

Анонимен

преди 5 години

Къде останаха Велев и Киро Гела?

23

Анонимен

преди 5 години

До 22Искаш да кажеш, преди ПСЕВДОдемокрацията, градена от лукановисти и живковисти, менкащи си топката?

22

До 20

преди 5 години

Така се правеха и магистралите в България преди демокрацията.РАЗБРА ЛИ?

21

Анонимен

преди 5 години

Гузен негонен бяга.Явно има какво да се проверява по строежите на магистралите в България.

20

Анонимен

преди 5 години

От 5 години бачкам по магистралите в Германия. Сега ще ви кажа как се строи истински Аутобан. Първо терена се подравнява. След което се прави легло. В това легло се насипва трошена каменна настилка. Минават валяците и я утъпкват до съвършенство. След валяците идват кофражистите а след тях арматурчиците. След тях бетонжиите. Така се прави основата. Като стегне бетона идват асвалтополагащите машини. 4 пласта асвалт и един последен износоустойчив. Дебелината на настилката е 35 см. Разбрахте ли.