Да се провери от страна на институциите пътя който се прави от Исперих до с. Пристое. Полагат един пласт асфалт и след два дена 50 процента се кърти и пак се прави. сЪЩОТО СЕ ПРАВИ СЛЕД ВТОРИЯ ПЛАСТ.Пак няма да има отговорни некачествената работа.
Трейс, които строиха некачествено между Чирпан и Стара Загора защо не искат да се шуми ... Всички го виждат като минат оттам как дясната лента е леш, а те искат да им се мълчиСтига толкова! Стига! На строящите безобразно не трябва да им се дават поръчки
Ясно е, че не е виновен този, който яде баницата, а този, който му я дава. Нямало е контрол, най е имало пачки под масата. Една мащабна и независима проверка е задължителна да се види реално за какво става дума. Тогава и корумпирани държавници, и лъжливи строители трябва да бъдат съдени.
Магистралите в България са пълен тaшaк.ГЕРБ са престъпна шайка ограбваща всичко до което се докопа и се сети.И за какъв чакъл говорите при герберастките магистрали? Няма такова нещо!Чакълът е скъп и не мое да се открадне много.Със сигурност по Тракия в участъка Стара-Нова Загора използваха сгурия.СГУРИЯ за основа на магистралата!!! Това е сигурно защото съм го гледал с очите си и то много пъти.
Магистралите в България са перфектни, просто БСП ги е яд, че не построиха абсолютно нищо за 26 години управление!
До 29. Ще тикажа как се строи магистрла в мутроландия. Преди да замина за Германия работих 2 години по нашите пътища. Ето как се почва. Минава булдозера и заравнява. Идва самосвала и изсипва чакъла. Минава валяка и го намачква. Идва асвалтовата машина и полага два пласта асвалт. Минават валяците и го валират. Идва тиквата и му реже лентичката. Видя ли разликата от немското строителство и от Мутренското.
ТО АКО НЕ СЕ ШУМИ, КАК ЩЕ СПРЕМ КРАЖБИТЕ И ДАЛАВЕРИТЕ. А на 30-ти ще кажа само да помага на бедните гебрери.
Червените милионери ограбиха България:Р.Овч.(дългият инкасатор)-милионер; *** Нинова(г-жа Лъжа)-милионер, предс.на БСП; Г.Гергов-Свинарят-милионер,предс.на БСП Пловдив; Гуцанов-Медузата-милионер,предс.на БСП Варна; Бриго Аспарухов-милионер пенсионер; Манджуковмилионер;Гущеров-милионер;Гоце агента-милионер;В.Лечева-милионер, Г.Кадиев-милионер и още много червени милионери откраднали милиарди от българския народ. А оглупелите от бедност червени симпатизанти продължават да ходят на Бузлуджа и да гласуват за БСП. Нека са щастливи...Д.Благоев ако ги види от някъде ще се обърне в гроба.
До 20. Ами ти хубаво си написал за Гемания, ама трябва да кажеш и как се строи у нас. Щото като го няма сравнението всичко е само като някакво разказче.
Няма качествено построени пътища в България. От магистралите до третокласните, от всички се краде.Коловозите по магистралите и по централните булеварди в София са най-яркото доказателство.Невинни няма - от батко и братко до трейси- мрейси и тем подобни!
Ако са строили качествено няма за какво да се притесняват.А те не са притеснени. Направо са паникьосани щом искат оставки.
До 22Искаш да кажеш, преди ПСЕВДОдемокрацията, градена от лукановисти и живковисти, менкащи си топката?
От 5 години бачкам по магистралите в Германия. Сега ще ви кажа как се строи истински Аутобан. Първо терена се подравнява. След което се прави легло. В това легло се насипва трошена каменна настилка. Минават валяците и я утъпкват до съвършенство. След валяците идват кофражистите а след тях арматурчиците. След тях бетонжиите. Така се прави основата. Като стегне бетона идват асвалтополагащите машини. 4 пласта асвалт и един последен износоустойчив. Дебелината на настилката е 35 см. Разбрахте ли.
Строителите: Нямаме против проверки, но да не се шуми!