63

+++

преди 5 години

Тези "данни" за колите в София са доста неясни. Първо, не е ясно за какви автомобили се говори и дали не говорят за превозни средства, които са много повече от автомобилите. Едно ремарке също се води превозно средство, както и мотоциклети и т.н. Второ, трябваше да се започне с общата бройка - колко са автомобилите или превозните средства в София, а това го няма. Средно за България Опелите са 13,8% и ако в София са същият процент, излиза, че в София има 261 хиляди автомобили или превозни средства

62

Абе данъкът не е

преди 5 години

голям залък, но положението със застраховките е ...под всякаква критика.

61

Анонимен

преди 5 години

До КАТ"Най- вроятно Ламборгини"-та, "Бентли"-та, "Порше"-та са РЕГИСТРИРАНИ като ТОВАРНИ."---По-скоро като коли на хора с документ за инвалидност еди-коя си степен. :)(Случаят е описан в литературата) :)

60

Арабин

преди 5 години

Значи не в Перник се карат най много Гоуф, София ги води.

59

Анонимен

преди 5 години

"Само ми изгубихте времето. Кажете ми за Ламбото колко ще плащам, че да знам дали да му туря газ или да си го джиткам на бензин?"Газовата бутилка я закачи на ремарке и си я дърпай с теглича. Да не забравиш и стикер "Eco UP!" на ремаркето. Вероятно така даже ще те освободят от данък въобще! :)))

58

Истината

преди 5 години

Доста лъжи са изписани в статията за това с колко се повишава данъка.Например за тази Корса от 1994 година, която дават за пример, ако досега са плащали 23 лева, сега ще плащат между 54,83 и 59,04 лева, а не 32 лева както лъже този. Намаление има само за по-мощните коли над 100 к.с., за които досега нямаше отстъпка за екологичност и то само при по-новите, т.е. поне с Евро 4, където намалението е символично.

57

Анонимен

преди 5 години

Сега ще ми вдигнат данъка, че не ми е чисто нова колата, ама ще ми го намалят, понеже е Евраки 5. С едната ръка дават, с другата вземат. Като удариш чертата и данъка пак е повече от преди. Тиквена математика! :) Някой, който плати реално по-малко данък след тия промени, нека се похвали.

56

Край

преди 5 години

Да ползваш инфраструктората на града трябва да стане скъпо. Не става въпрос за забрана да имаш кола. Ограничения ресурс на обществото трябва да се продава а не раздава. Паркирането трябва да е платено в целия град, колите трябва да са абсолютно технически изрядни, данъка трябва да е висок.Колите в София трабва да станат наполовина - така е в нормалния свят дето ви харесва.

55

До Край

преди 5 години

Нарушаваш основен принцип в Конституцията на Република България. Никой няма повече права на база имуществено положение, както искаш ти.

54

ОНЗИ

преди 5 години

СОФИЙСКА *** !!!!!!

53

КАТ

преди 5 години

Най- вроятно Ламборгини"-та, "Бентли"-та, "Порше"-та са РЕГИСТРИРАНИ като ТОВАРНИ.

52

Жоро

преди 5 години

кой ли притежател на Х6-ца й е плащал по 2500лв. данък досега...та те повечето са регистирани като товарни автомобили или такива за брак :-)

51

Анонимен

преди 5 години

Трябва да се постигне някакъв консенсус увеличаваш данъците на МПС и намаляваш трошките, но развиваш чист и надежден градски транспорт. Също трябва да развиваш съвременна европейска ЖП мрежа, чрез която да можеш от Русе до София да стигнеш за 2 часа. Ако има влакове които се движат с 200 км/ч, много хора дори да имат нова S-класа, пак ще предпочетат влака.

50

Анонимен

преди 5 години

Mного "справедлива" данъчна система за колите - мачкай бедния с голям данък, щото той ей така с магическа пръчка ще забогатее и ще си купи скъпа кола.Овча логика!

49

А бе

преди 5 години

До КрайКато според теб бедните нямат право на кола,кой в Германия кара Астрите моноинжекция 99г,които все още пристигат от там в доста добро състояние?Па не са само Астрите.Да не говорим за САЩ,където средната възраст варира от 13 до 17 години за различните щати.Кой ги кара тия коли?

48

Край

преди 5 години

Колите поради липсата на всякакви ограничения толкова се масовизираха че даже ромите вече ги карат. на една "кола" до нас и сложили бележка че се продава - 800 лв. Тази "кола" не е кола - това е скрап която замърсява и пречи на движението.

47

Тялото

преди 5 години

Целта е да се намалят задръстванията, но и по-важно да оправим малко най-мръсния въздух в ЕС, който го дишат децата на беднни и богати.Нека първо се забранят всички дизели. Много евро градове са го планирали, ние имаме по-голям смисъл от тях.После нека качим данъка на всички бензини, като е прогресивен от евро 6 надолу.Най-ниските данъци за газ и без данъци за електро. С парите да се развие и осъвремени градския транспорт.Карането на кола не е право, чистия въздух е.

46

Край

преди 5 години

"Беден" и "кола" нямат място в едно изречение. Освен ако не го е сгазила.Притискайте по-всякакви начини колите в София че се заринахме с тях. Улиците са непроходими, въздуха се не диша.

45

до 43

преди 5 години

Абе, ***, на Х6 данъка ще е 1700 лв, а на корсата, от която и да е година, ще е не-повече от 50-100. Какво искаш повече, червено мрънкало?

44

Айде юруш

преди 5 години

Всички българи-на X6-ци!Намалението е голямо,граби народе!