197

;

преди 5 години

До КратунНа вас по селата, колите ви трябват, за да обикаляте с тях пияни-заляни от една софра на друга. Като имате автобус на всеки час, от какво се оплакваш? С такова разписание може спокойно да се ходи и на работа и на училище, така че недей да се правиш на луд.

196

extremist

преди 5 години

ДОЛУ ГЕРБ

195

Анонимен

преди 5 години

Ефекта от това ще е, че новите коли, втора ръка ще скочат двойно едва ли не.

194

Ха ха ха

преди 5 години

Млъкваш и се бъркаш - от смърт и данъци никой не се е отървал...

193

Кратун

преди 5 години

Дет съ вика, на чужд гръб и 100 тояги са малко. Не било нужно да имате автомобили. До наше село, на 10 км от областен град, автобус пътува 1 път на час, обикаля още 3 села, а по обед пропуска един курс. Как да живееш там, да ходиш на работа и да пращаш децата на училище, ако нямаш кола? Маа, ви гнусни гербери!

192

2

преди 5 години

4. на запад имало по-малко произшествия, ама там и коли нови и пътищата (не се коментира) 5. по-високи данъци, щото колите били стари, а от къде пари?! ( не се коментира)

191

Анонимен

преди 5 години

Пълни малкоумия и нищо общо с екологията. Колко е компонента замърсяване само при производството на една нова кола. Колко е замърсяването, от производството на нов катализатор за новата кола, щото като замине е почти толкоз замърсяваща колкото и старата.И като приберат едни пари, ще изчистят въздуха ли.Ще си карам старата кола, явно ще си плащам по високи данъци, но е ясно че въобще не им пука за екологията. Нищо не направиха, освен да дразнят и лобират за автомобилната индустрия.

190

Анонимен

преди 5 години

До До дриско Ти нещо не разбираш, говорим за забрана за първоначална регистрация на такива под евро4, което да спре вноса им, а не забрана на вече регистрирани, които след време и смяна на няколко собственика ще изчезват.

189

Анонимен

преди 5 години

Ах, как ми е кеф, как реве пpocтия и злобен нерод!!! Абе ще се научите на ред и култура, но по сложния начин.

188

1

преди 5 години

1.тази година вече вдигнаха гражданската с 90-100 лв (не се коментира) 2. бонус-малус, за да ни дисциплинират, защото полицаите не могат да упражнят достатъчно контрол. сигурно, защото са малко (също не се коментира)3. всеки активен шофьор през годините извършва някакво нарушение, дори едни +10 км. следователно ВСЕКИ ще си мине по реда на наказанието от найсе процента или това е начин косвено тя да е по-висока за всички (отново не се коментира)

187

Другарки

преди 5 години

Проблема не е в старите автомобили а в остарялото мислене на дъртите изпростели гнуcни ченгета. Защо няма данък за употребени политици, които са крали, крали, крали ... Има много автомобили на повече от 20 в отлично състояние. А със газова са абсолютно безвредни. Евро 6.

186

До дриско

преди 5 години

Само дето не смяташ разликата при двете действия едно е да плащащ следващите 5-6г по 20-30лв повече данък което е стотина лева а от това да минеш от кола ЕВРО1/2/3 на ЕВРО 4 е далече повече от 100лв

185

Анонимен

преди 5 години

Право на движение имат само луксозните автомобили. Много роботници си купиха автомобили и пречат на роботонаемателите да карат. Само политическата класа и работонаемателната класа има право на автомобил. Работническата класа няма право на автомобил. "Бракма" е всичко под 100 хиляди евро, това ще залегне в закона и даже в конституцията. Назад, към светлий капитализъм и феодализъм.

184

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 189Защото в Германия старите коли почти несъществуват понеже ги пробутват в България.

183

Анонимен

преди 5 години

ОСТАВКА НА ГЕРБ!

182

Евро 4

преди 5 години

Гл.редакторе не ти знам копирания Текст но в Германия вече има градове където не може да се кара с Евро 4 , ако знаеш немски виж сам в гугъл

181

Анонимен

преди 5 години

Тази държава е пред фалит. Икономиката ни е зле и ако не износа досега повечето фирми да са затворили. Старите коли ще се увеличават.

180

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 180Какво значи да нямаш пари за кола?Щом имаш кола,значи имаш пари за такава.То по тая логика утре някой може да реши да се карат само луксозни лимузини не по-стари от 3 години.И на всеки 3 години да кихаш по 100 бона.В никоя държава по света не са забранени старите автомобили щом са минали технически преглед.

179

дриско

преди 5 години

Ако действително имаше някакво желание и мисъл за намаляването на старите коли(въпреки, че не са основния замърсител на въздуха) щяха да въведат едно просто нещо. Забрана за регистрация на автомобил под евро4(например) каквито практики има на други места и колите до време ще намалеят със сигурност. Вдигането на местния данък е просто поредното дране на кожа и приход към общините.

178

Анонимен

преди 5 години

Пълна скръб. Разберете, че мобилността на хората води до икономическо развитие. По-голяма мобилност се равнява на повече кадри за бизнеса. Старите коли са проблем, но по-големия проблем е неадекватността на държавата.