До дизел под Евро 5Не са само дизелите, всички трошки над 10 години са извън евро 5, катализатора отдавна е заминал, а никой не им знае километрите. Големите тарикати си поддържат "новите" 15 годишни коли в разни нелегални гаражи, щото разбирали много повече от официалните сервизи. И после ми говорят че колите били наред. Да идат да минат TUV в германия и тогава ще им повярвам.
бе обяснявам ама не вдяват - реалността се вижда с просто око - обаче с проста глава не се осъзнава.
Трябва да се криминализира връщането на километража -само така ще се редуцира вноса на кошници милионници
До 2030г. в София/Пловдив/Варна/Бургас и Русе ще живеят 90% от българите. От сега да ви кажа това дето политиците не смеят. Бедни хора - за вашите коли НЯМА МЯСТО вече в тези градове. Ако искате да имате кола - не идвайте.
До Манджа с гроздеБМВ за 800 лв толкова една година и после ще го гледаме снимано размазано някъде, дано само не се блъсне в някой невинен
Ние сме , това че ти си алкохолик без образование от панелка в люлин си е лично твой въпрос, хората са казали учи за да сполучиш , с пиене се стига до тук да не можеш да си плащаш данъка и да пишеш по форуми
Не си прав. Кой е казал, че ще търсиш кола от автокъща. Има куп други оферти в нета. Иска се търпение само. Пък и по евтино ти излиза, ако не си я купиш от авто къща. Едни наши познати за 800 лв БМВ 318 i комби с газова инжекция 110 коня. Количката си върви и си я карат вече година и нагоре.
Много са ми смешни хората които говорят за имиграция :)) мислите, че на запад данъците са по-малки за старите коли ли ? :)))))
Автомобилите на дизел под Евро 5 да се забранят в голеите градове както Германия прави в момента , има си табели там че нямаш право да влизаш в града , у нас ГЕБ и Патриотите нямат време от парламентарни Скандали
Всички зняете че ви лъжат с пробега на старата кола която купувате! Тя не е на 128 хил км. Тя е минимум на 300 хил, а може и повече! Западняка я е изхвърлил, не защото е супер богат, а защото е станала скъпа за ремонт! Кого заблуждавате, освен и единствено себе си?
до анонимен 173. Аз също много се чудих защо е така, но идеята е, че ако автомобилът като неодошевен предмет може да бъде регистриран на шофьор с чисто досие. Т.е ако ти и жена ти карате семейна кола, и ти правиш много нарушения, можеш да прехвърлиш колата на нейно име. Така гражданската винаги ще бъде минимална. Като приемаме, че тя не кара или не прави нарушения. Това е стратегия за защита от злоупотреба.
До 173А не си разбрал правилно.Като се вмени отговорност на МПС-то, то следва, че наши хора вместо да са виновни за ПТП в което има загинали хора, вината вече ще се носи от МПС-тата им. Питаш как ще стане тази неземна простотия? Много лесно - след като МПС-то носи вина за нарушенията ти (след като новия собственик наследява високата цена за ГО), то следва, че МПС-то е правен субект, а щом е правен субект, то може да носи правна отговорност. Ха познай кои ще се облажи много от подобна промяна?
Трябва да се спре тенденцията 20-годишни лапетии да движат напред-назад по кафета с коли. Вместо това да учат, да се развиват в професията и като станат на 30 и със семейство могат направо да си купят нова кола. Сега с тези ненужни коли си пропиляват времето и парите, надявайки се да някоя да им върже заради колата.
ей голяма шумотевица за нищо.данъкът на старите таралясници от 50 лв ще стане 65 лв и чудо голямо.
Вероятно има 2-3% шанс да нацелиш стар автомобил в приемлива кондиция. Но в останалите 97-98% е гарантирано че ще купиш беобразен кошник, най-често извлечен от италианска морга, предвиден за претопяване. Такива са фактите!
Автокъщи на кръстопът: Продават стари коли! Ще ги купуваме ли?