Карам нов автомобил срещу 205 Евро на месец без първоначална вноска. Евро 6, данък 38 Евро и гражданска + каско за 680 Евро.
През 60-те години на миналия век в Италия успешно проведоха политика всяко семейство с кола. От 70-те години и в България колата вече беше необходимост, а не лукс. Тук някакви искат да се върнем в пещерите.
Правилно! Събираме всичкия *** от Европа! 90% от автомобилите в автокъщите са пълни таралясници!!!
Най-накрая! От кога чакам да се разкарат миризливите таралясници! Нови коли или градски транспорт. Не може да разбере защо се вдигат данъците? Щото е ***... нямало база. Иска пътища, иска здравеопазване. С какво да се направят пътищата бе ***... И толове на магистралата чакам да сложат!Всичкото *** говори, колко е хубаво у Европата. *** си купи кола в Германия и я застраховай, като искаш.
Идеята не ми допада. Не смятам че това е метода за да се спрат старите коли! Доходите с ни ниски, за това караме стари бараки. Не е заради данъка, но държавата се прави че не го разбира... Друго-във всички западни държави газовата уредба сваля данъка защото почти газта почти не замърсява! Ужасно е когато законите се коват от хора които не са експерти в нищо....
Колата ми е на 23 години, поддържана в отлично състояние. Нямам никакво намерение да се разделям с нея и да давам грешни пари за натъпкано с електроника возило, което блокира при най несъществената неизправност. Явно целта е пътищата в непрокопсалата ни страна да са за богоизбрани. Но, така е и така ще бъде: за робския народ - все по - заробващи закони!
Младите хора на запад - с маратонките, раницата и лаптопа, четат пътуват и се развиват. Младите хора в БГ - с дърт дизелов шлеп по кафетата и фитнесите, гледат лошо брадясали през тъмните очила. Виждате ли сега каква е цивилизационната разлика.
Доста лъжи се изписаха за увеличението на данъка. Най-голямо е увеличението за коли с катализатор, без еврокатегория и до 100 к.с. Увеличение примерно от 60 лева на 154 лева. В масовият случай увеличението е над два пъти и това касае над 60% от колите в България.
Не разбирам нещо. Мъжете нали искат да се правят на гъзари пред жените с новата си кола. Защо им е тогава стара?
Ми като имаш пари за запазена дачия сандеро що си купуваш вехт шлеп с 3л. дизел. Щото се издигаш в очите на булките от блока ли? Кожата вече се напука а? Тая кола преглед в Германия/Франция/Австрия не може да мине ама тук я имате за "луксозна".Дивотията ви много голема. Даже се учудвам че не сте още по-бедни. С такова мислене в нормално общество ще сте на соц. помощи.
Направи го газодизел и се решава проблема. Малко кофти, че газовите за дизели са слъпички за сега.
Трябваше да забранят гробниците под Евро 4.Или да им праснат данък поне 500 лв. ама не им стиска гиди популисти.
Айде пак да попитам, кой има стара трошка на 15+ години и я кара на бензин? Отговорът е един - НИКОЙ.Всички карат на газ, а бихте ли ми обяснили как една кола с евроХХ е по-екологична от каквато и да е кола на газ?
Мен данъците не ме плашат. Жипа ми е регистриран с категория n1, данъкът ми е 20 лв, кубатирата е 4000, а мощността - 230 к.с.Винаги си има начини. Койт търси намира!
Данъкът от 50 лева за 101 к.с. отива на 130 лева. Поради факта че отпада облекчението за катализатор. Това си е 155% увеличение
Автокъщи на кръстопът: Продават стари коли! Ще ги купуваме ли?