38

Зона Б-5

преди 5 години

Имаше си обществено обсъждане и не е вярно, че никой не се е допитвал до живущите! Паркингите пред блоковете са общинска собственост и никъде в нотариалния акт няма посочено, че еди си каква прилежаща част от паркинга принадлежи на собственика, стига сте говорили глупости! Хората сами си поискаха зоната, защото положението в квартала беше нетърпимо! По цел ден навлеци, паркирали безплатно и не можеш да си спреш пред вкъщи! Жалко, че не го направиха по-рано!

37

Ивайло

преди 5 години

А кога ще махнете колите от ул.Богатица и ул.Люботрън.

36

Гост

преди 5 години

Аз съм живущ в Зона Б-5 и никой за нищо не се е допитвал до живущите това си е една схема да точат пари и никой не иска зелената зона да влиза в жилищните комплекси. Едно време когато са купувани апартаментите тези паркинги са били прилежащи към блоковете съответно са платени вече веднъж но сега общината си ги присвоява и ние трябва да плащаме. Не са им достатъчни само улиците вече ненаядоха се. ЖИВУЩИТЕ НЕ ИСКАТ ПЛАТЕНО ПАРКИРАНЕ ОКОЛО ДОМОВЕТЕ ИМ това си е дискриминация

35

До Handel

преди 5 години

A колко коли от тези 800000 се движат всеки ден, по колко километра изминава средно една кола и т.н. Нещата не са по-различни в сравнение с преди 30 години, освен че се влоши извънредно много организацията на движението и паркирането в София, което доведе до задръствания, ниска скорост и проблеми с паркирането.

34

Handel

преди 5 години

До ???: В София в момента има 800 хиляди коли без да се броят ежедневните пришълци. По времето на Тошко бяха 300,000 и пак имаше задръствания, а основните булеварди са си пак същите.

33

Handel

преди 5 години

Ами трябва да има парици за кметицата. Ако не си уреди и тя едно замъче в Гърция за какво се мъчи да стяава кметица? А това отгоре разни навлеци непрекъснато се оплакват - плочките били криви, паветата изскачали от поглед, шосета асфалтирани без асфалт... Мъка!

32

Анонимен

преди 5 години

Ако това е пълен списък излиза че, ще е платено по периферията на карето "Никола Й. Вапцаров", ул. "Сребърна", ул. "Козяк", не виждам бул."Черни връх" и вътре в кварталчето ще стане мазало.

31

Анонимен

преди 5 години

След като си платих стикера, разбрах, че на Козяк няма да може да се паркира, има и знаци за това. Тази забрана ще задълбочи сериозно проблема в квартала, макар и с въвеждането на зоната. По малките улички всичко е гаражи, няма къде да се спре успоредно.

30

+++

преди 5 години

Кметът и шайката му създадоха в София проблемът с паркирането, като разрешиха презастрояването на София, не направиха паркинги, както правят в подобните на София градове по света и като за капак въведоха платените зони за паркиране, каквито няма в подобните на София градове по света. Платени зони по света въвеждат само когато всички други средства са изчерпани.

29

Некой си

преди 5 години

Очаквам зоната с нетърпение. През деня в делничен ден в квартала повече от половината автомобили са на приходящи, т.е. нямат новозакупен стикер, някакъв ужас е да намериш къде да паркираш. Имало е случаи, в които съм обикалял по половин час около блока, за да намеря къде да паркирам.

28

Анонимен

преди 5 години

Платените зони винаги задълбочават проблема с паркирането.

27

???

преди 5 години

В момента личните коли в София са около 120-150 коли на 1000 човека население. Какво ли ще стане когато достигнем средните нива за големите градове в ЕС от над 500-600 коли на 1000 човека население? Какво ли ще стане ако започнем и да използваме колите си както ги използват в големите градове в ЕС и изминаваме по 10 пъти повече километри от сега?!

26

Анонимен

преди 5 години

Таз година центъра, догодина околовръстното, а до 2020-та най-вероятно ще се отпочнат и първите километри на магистралите. Което може би не е лошо, защото и без това по тях се кара в насрещното, но поне ще се намали спирането на аварийки...

25

Чоко

преди 5 години

Какво се случва в община Оборище без зелена зона. Живеещите в Подуяне си припалваха трошляците, изминаваха Ботевградско шосе и паркираха зад стария театър София. После се качваха на трамвай 22, който между другото идва точно от Подуяне и продължаваха към Центъра. За живеещите там е ад да намерят място около домовете си за паркиране. Два пъти са ме вдигали за неправилно паркирано защото искам да посетя болните си родители, живеещи точно там.

24

Край

преди 5 години

2030 г. Българите ще живеят в 5те големи градове. Градовете хората могат да ги поберат но колите им не.И в момента инфраструктората и градоустройството на София е за половината от колите в града. Ако не се вземат мерки за ограничаване на личните коли града ще стане непроходим.Невъзможността да се самоограничат българчетата е индикатор че държава не могат подредят. Да идва нов освободител.

23

Кръстьо Костов

преди 5 години

До Чоко 25А защо да не го направи ? Кое би я спряло ? Правителството посегна на тях, ред е на Община София (която и да е тя) ...Що се отнася до "автоморгата" - това се бори с вдигане на доходите, а не с увеличаване на разходите.

22

До 24 Чоко

преди 5 години

Всъщност в София колите са отнсително нови - средна възраст 11 години и добре поддържани. Проблемът е, че общината създава проблеми с паркирането, след това ги задълбочава и накрая въвежда платени зони. Парите от платените зони в мутребнската фирма, а не в общината. Общината нищо не печели от платените зони за паркиране, печели мафията.

21

Чоко

преди 5 години

До Кръстьо КостовЕстествено, че може, но няма да го направи. Но след като града се превърна в една огромна автоморга, трябват и драстични мерки

20

Кръстьо Костов

преди 5 години

До ЧокоЗначи, казваш че ако поиска Община София (между другото - коя е тя ?) може да наложи годишен данък в размер на 100% от цената на жилището ?

19

Чоко

преди 5 години

Тези които плюят, сигурно никога не са били в Италия , за да видят какво е плащане за паркиране. Има и многобройни многоетажни паркинги но и те са с пари. Крайно време е да се разбере, че инфраструктурата е на Община София и тя може да определи целия град за платено паркиране. Проблема е на тези, които изкупиха *** на Европа на цената на сносен телевизор и искат да си спират където намерят за добре. Края се вижда.