80

House M.D.

преди 5 години

Какъв е този 2 кубика двигател?

79

Сп???нс Пояснение

преди 5 години

Заливат ни с дизели , защото в Западна Европа до миналата година над 70% от продаваните НОВИ автомобили бяха нафтови. - и да искате няма толкова бензинови. ПРОБЛЕМЪТ (според мен) е че дизела трябва да качи температурата за да влезе в нормален работен режим, до тогава системите не работят ефективно и дори новите , бълват сажди, най-честото съобщение на НОВ дизел в градски условия е за проблем във филтъра за частици.

78

Waffen SS

преди 5 години

Често минавам покрай КАТ Соф.Окръг на ул-"Гео Милев".Е там толкова често виждам дизели ,докарани за регистрация ,сигурно от времето на братята Дизел.За външния им не говоря,защото , ако им свалят боята ще се разпаднат и разплуят.Чудно как минават преглед.Сигурно водача спира с крака като Фред Флинстоун,защото подовете им ги няма-жалка и мизерна работа

77

Анонимен

преди 5 години

В София средната възраст на колите е 11,5 години. Евро 4 е от тогава. Скоро в София ще се броят на пръсти колите без поне Евро 4. За каква замърсяване говорим?!

76

Анонимен

преди 5 години

И като как дизелите са по-мръсни, когато бензиновите отделят примерно по 160 г на колометър въглероден двуокис, а дизеловите 110 г/км? При фините прахови частици няма разлика между бензин и дизел.

75

ГЛАС ОТ БЕЗДНАТА

преди 5 години

Много ме забавляват разни същества,които искат да ги възприемат като нещо,което не са.Виждал съм на бензиностанции,как някой спира с луксозна кола отваря вратичката на резервоара ,и почва да налива газ.Други пък купуват коли ,но най -вече джипове с десен волан,за да могат да правят и те катастрофи ,защото другите са ни малко-Когато няма пари, нека не се изхвърля,то си личи и по държание и по възпитание.

74

До 77 тоти

преди 5 години

Въздухът на село е силно замърсен с фини прахови частици, особено през зимата заради печките на дърва и отоплението на дърва през зимата. В това отношение София е по-чиста, защото горенето на дърва, гуми, въглища и какво ли не е в едни определени райони.

73

Waffen SS

преди 5 години

Имаше един филм от времето на соца,наречен "Топло".Та там имаше такава реплика на общото събрание на кооперацията "Ще станем една образцова нафтова,кооперация" думи на инж.Снегов/Константин Коцев/ към Журналиста/Наум Шопов/.Така,че думите на инж.Снегов,се сбъдват в национален мащаб.Ще станем една образцова Нафтова/дизелова/ държава.

72

Анонимен

преди 5 години

Световният проблем е парниковият ефект и затова има квоти по държави за замърсяване. Колите на бензин замърсяват много повече от дизеловите с въглероден двуокис. Затова в Германия данъка за колите е според нивото на замърсяване с въглероден двуокис.

71

тоти

преди 5 години

Ходите да живеете на село,на чист въздуж и БИО продуйти ,не ви трябва колка ,а една коза и 5 кокошки .Но неее давайте в града,на се бием в гърдите ,че детето има апартамент,кола ,работа ,но диша тежко от мрътния въздух.На село бабите с 200 лв. си го карат живота до 80-85г, но тия в града още на 60 и са на опашката в болници и аптеки.

70

Анонимен

преди 5 години

България не е Германия, както ловко ни промиват мозъците управляващите от ГЕРБ. Проблемите в Германия не са проблеми в България. Условията в Германия и България са много различни - гъстота на населението в големите градове, брой автомобили, среден пробег на един автомобил и т.н. Политиката в Германия досега беше да се купуват по-чистите дизелови коли, но там се появи проблема с азотния оксид и сега насърчават закупуването на по-замърсяващите бензинови коли.

69

123

преди 5 години

Спирайте дизеловите кадилници. Отровиха градовете с тях. Дизела е по-скъп от газта и по-скъп за поддръжка. Някои казват - дизела много вървял. Върви когато има инхалатор(турбо) иначе е пълен мъртвец. Турбо бензин върви много повече.

68

До 67

преди 5 години

Казваш да се забрани вноса на коли по-стари от 5 години, за да остарее още повече автопарка в България, както е навсякъде по света, където са правили този експеримент. Дали ще е над 5 години или над 10 године, резултатът е един и същ навсякъде по света. Вместо да си сменят 20-30 годишната кола с не толкова стара, хората продължават да си карат старата кола. Ти това предлагаш. Аз предлагам да няма такава забрана и автопарка да не остарява изкуствено заради забрани.

67

Анонимен

преди 5 години

Как никой от коментиращите не се сети да сравни допустимите норми за замърсяване при дизеловите и бензиновите коли?! С изключение на азотните оксиди, никъде другаде дизеловите не замърсяват повече от бензиновите. При най-големия проблем - замърсяването с въглероден двуокис, бензиновите замърсяват много повече. При фините прахови частици, нормите при ЕВРО 5 и 6 са еднакви за бензиновите и дизеловите коли. Има и други норми за замърсяване и там бензиновите замърсяват повече.

66

Анонимен

преди 5 години

Дали уфцете някога ще разберат, че бензиновите замърсяват повече от дизеловите? Май не. Всъщност Германия намалява по-чистите дизелови коли и увеличава по-мръсните бензинови коли. Прави го заради единственото замърсяване, при което дизеловите замърсяват повече - азотните оксиди. Заради тези оксиди ЕС ще глобява Германия. В България никъде няма подобен проблем.

65

Киро Кардана

преди 5 години

До Анонимен 69Екологичното решение на правителството е да финансира семействата да си закупуват Рикши!!Така хем въздуха ще е чист,хем катастрофите с рикши ще са рядкост,а и да има ще има само ранени!Няма да има високи скорости и рискови изпреварвания!Така ще има и по здраво население поради ежедневното спортуване на шофьорите(рикшарите),Ще имат много ниска цена за закупуване и подръжка ,рядко ще има кражби на рикши!Бъдещето е в рикшите!!

64

Анонимен

преди 5 години

Странно! Още се намират хора, които искренно вярват в басните на ГЕРБ, че старите коли замърсявали много въздуха. Къде е това? В София замърсяването заради колите обикновено е под 2% от максимално допустимите норми, най-много за кратко да достигне до 12% от тези норми.

63

Анонимен

преди 5 години

Най-екологично е предложението да забраним вноса на стари коли, като от министерството ще дават безплатно нови превозни средства. Поради ограничения бюджет средствата ще бъдат самоходни. Проучването на пазара показа, че най-популярното такова е велосипедът, но пък е много скъп. Затова - ролери, от китайските. Има за всички носещи номера от 6 до 27. Цветовете са в модерно розовко.

62

Анонимен

преди 5 години

До 66То хуу ама нови лади няма :)

61

Анонимен

преди 5 години

Трябва да бъде спрян вноса на коли над 5 години и проблема ще се реши много бързо. Ама на нашите не им стиска защити са дуди.