162

Гошко хубавеца

преди 5 години

Слушах глупостите на гл.архитект по повод намесата му в делото Иванчева от което става ясно че е лично заинтересован да продължава да се строи в Младост. Е при това зверско уплътняване няма как улиците да поемат новогенерирания трафик. И на този *** това му е пределно ясно но е корумпиран. В София се строи без мисъл хаотично и безразборно без план и ясна визия-това и е проблема а не автомобилите...а аз се чудя и кой купува жилище без мисъл къде ще паркира и как ще излезе от в къщи с автомобил

161

Анонимен

преди 5 години

Каквото и да си пишем тея дето ги измислят тия работи не им дреме за нас

160

Анонимен

преди 5 години

Направете го платено и пред блоковете в кварталите обаче как ще вземате пари като уличката пред блока ми не е асфалтирана от как е построен през 1968 г. и има една дупка която стои от 20 г. и в която си изхвърлят строителните отпадъци от ремонт комшиите.

159

Armagedon

преди 5 години

Ами САЩ. Най-големия град е Ню Йорк а столица Вашингтон.Ами Лондон с Лондон -ситито?Ех,свето,свето оти си толко далеко от нази?

158

Armagedon

преди 5 години

През миналия век(1960-1980)Бразилия осъществи проект,чрез който отдели столицата си от най-големия град и бивша столица на страната-град Рио де Жанейро,като нарече столицата си Бразилия- сити,за да се отличава от името на страната им.А Рио де Жанейро и до днес си остава втори по големина в Бразилия и най-красив град в Латинска Америка.Какво пречи и в БГ да се осъществи такъв проект,който ще е изключително в полза не само на софиянци.А Варна и Бургас да разстат на територия и на височина.

157

НЕ МИСЛИМ НЕ СТААА

преди 5 години

ако имаше нормален градски транспорт освн 2 те линии на метрото може половината да слезат от колите но при положение че няма секи си преценява и на логичното е да си движи с колата ...а тва метрот е трбвало да бъде готово с всички линии и разклонения още когато баща ми е бил студент сега правим неща които е трябвало да се направат преди 40 години а в другите държави сега правят за следващите 40 ет къде е разликата ...

156

До 3 човека с 3 коли

преди 5 години

"Ако столицата растеше на територия а не на гъстота нямаше да има проблем с паркирането" - ахаха - те сега не достигат местата около бизнес зоните и има задръсвания, пък си представи да идват три пъти повече автомобили... Люлин-Младост ще го взимаш пеша по-бързо отколкото с колата...

155

Armagedon

преди 5 години

прод.ком.172.Така Столицата пак ще е свързана с града,но условията за живот в град София и условията за работа на фирми и учреждения в столицата-София значително ще се подобрят.Защото всичко ще е на едно място,а не както е в момента,всичко разпръснато из кварталите и по центъра.А и бюджетите ще са разделени.Нужно е обаче преспективно мислене и дългосрочна стратегия,а не както е сега-"Таз година за полупроводници а догодина за цели проводници"Нека градът да е за гражданите а столицата заДържавата

154

Armagedon

преди 5 години

За София,годишно се харчат по1 200 000 000 лева за ремонти(без парите за ново строителство)а с парите за новото строителство те са почти2 000 000 000,и резултата е още по големи задръствания,още по скъп живот и още по лоши условия за живот на гражданите.За тези пари,за около 10 години с тези(20 000 000 000 )е възможно да бъде построена една модерна и с нов облик и функционалност нова Столица в близост до град София.Така градът ще се отърси от всичко кето му пречи да се развива като град за живот

153

хаоса е пълен

преди 5 години

Проблема идва от презастрояването през последните 30 години, където масово се вдигаха "блокчета", а на 20 апартамента имат 5 гаража. София не е проектирана,,, глупости навсякъде, където има безразборно застрояване без контрол ще бъде негодно за коли и хора. Само в нашия квартал давам за пример една еднопосочна уличка, където имаше 20 къщи и няколко парцела зелени площи, които ги превърнаха в 6 етажни блокове без гаражи, а няма един посттроен паркинг, а на всичкото отгоре го направиха зона.....

152

Анонимен

преди 5 години

Скъпите зони - добре, но да минава целия трафик точно през центъра на града си е безумие - не може хиляди коли по цариградско шосе да влизат в центъра, това трябва да се отклонява някъде настрани. На който не му изнася - велосипед, метро и т.н.Въобще целия център в диаметър 3 км трябва да бъде освободен от автомобили. Само да могат да влизат фирмени(на които им се налага) и държавни автомобили. Какво е това всички селяни в центъра с автомобил.

151

1.1

преди 5 години

Целия бизнес, индустрия и работни места за цялата страна са концентрирани в няколко града, над 70% в София.Поради липсата как каквото и да е планиране и стратегия за развитието на страната, столицата е едно ужасно пренаселено ултра скъпо гето, защото един бивш пожарникар и мутра вече 10 години решава настояще и бъдеще на България. Най-големия град в България се управлява от бивша учителка по руски език, жена с нулева квалификация за управление на каквото и да било. Дори ръчна количка.

150

Фандък

преди 5 години

Стига сте се оплаквали. Избрахте си фандъкова сами!

149

Как може 3

преди 5 години

На много места, обикновено там където се събират повече хора, има изградени публични паркинги, голяма част са безплатни, друга са т.н. "Donation parking", плащаш колкото прецениш. Има много "park and ride", също са безплатни и са на възлови за места, можеш да хванеш автобус за всяка точка, без прекачване. Та в този ред на мисли не е нужно за пореден път да се открива топлата вода.

148

Как може 2

преди 5 години

привилегии - карти с намаление или направо безплатни. В София за 2 възрастни и 3 деца картите ни струваха 180 лв на месец, тук са ни безплатни. Децата имат безплатен транспорт до училище и обратно, в София 3 лева в посока или около 180 лева на месец, на дете, ако искаш. По евтино ни беше да поддържаме 2 коли. А като нас има много семейства, но като чувам от познати и роднини какво се случва последната година май тези като нас ще ни последват.

147

Как маже 1

преди 5 години

Ще напиша как е тук, в част от Европа - регистрацията на коли по-стари от 10 г. е много скъпа, ако я искаш трябва да се бръкнеш, кола над 35 г е ретро. На такива с мощен двигател данъка е 4 цифрена сума. Платено паркиране няма, но всеки спазва очертаните и обозначени места, ако не глоба 35 ерво. Обществения транспорт си спазва графика, има линии на час и такива на 10 мин, билета за 2 часа е 2 евро лятото и 1.5 зимата. За семейства с деца, студенти, пенсионери има привилегии -

146

37048

преди 5 години

Редовен, добре организиран и евтин градски пътнически превоз - това е единственият начин да се поуспокои трафикът. Максимален интервал 10 минути в разписанието на всички превозни средства ще гарантира на пътуващите бързо придвижване. Безплатни паркинги по околовръстното ще предотвратят нахлуването на прииждаащите в столицата отчаяни хора от други области.

145

Анонимен

преди 5 години

Всяка сутрин от всички посоки към София се вливат стотици хиляди автомобили.Вечер те се изнасят,но през деня пълнят улиците.Отделно всяка година в София трайно се настаняват около 50000 новодошли столичани в повече.София не расте ,тя се презастроява.Мафията предпочита да строи върху градинки и между блоковете,защото иначе трябва да прави улици,канализация и всичко свързано с инфраструктурата.А това оскъпява строителството и кражбите са по малко.

144

Анонимен

преди 5 години

Фирмите на борисов презастрояват столицата.Всеки нов блок генерира десетки провинциални автомобили.Ремонтите и ненормалната организация на трафика направена от некадърниците на Фандъкова допълнително създават задръствания.Колкото до платената зона на мафията от СО и харесва да взема пари от парко места да слага скоби и цял ден да вдига неправилно паркирали коли.Ако стане много скъпа синята зона няма от къде да вземат пари.

143

Анонимен

преди 5 години

Здравко не знам кой те доведе от Червен бряг и те тури главен архитект на моя град ама недей да даваш акъл.Най-лесно е да се сложи много висока такса за синя зона,но тогава мафията от СО няма да *** милиони от парко места.