182

fdgdf

преди 5 години

До АнонименБате то проблема е не само който живее ами и който идва на работа в центъра няма къде да спре спирам на 3 км и вървя пеша което не мисля че в нормална държава може да се случи това е заради *** им зелени зони!

181

инж.Андреев

преди 5 години

1. Да направят паркирането по улицата забранено и да следят за това. Да може да се спира само на специално обозначени за това места (безплатно, платено все тая). Искаш кола - купуваш гараж или парко място.2. По-адекватен градски транспорт. Цена според дистанцията, по-редовни автобуси, по-голяма свързаност, по-чести автобуси, повече линии.3. По-голям контрол. Всеки неправилно спрял трябва да е сигурен, че ще плати глоба.

180

Анонимен

преди 5 години

Какво значи без коли, живеещите в центъра да се изнасяме ли, за да се настанят екологични пришълци. Как да отиде човек на почивка без кола или само на екскурзии със самолет ще ни е позволено.

179

софиянец

преди 5 години

Що за предложения?! Тия на луната ли живеят?! Само те не разбират проблема - пътувам с личната си кола, защото ми е по-евтино и по-бързо и много по-удобно от градския транспорт. Няма удобни връзки на гр.транспорт по спирките на метрото. Всеки софиянец си прави сметката, какво го избиват на екология и съвест.

178

Анонимен

преди 5 години

Оправете градския и мяма да ползвам кола.

177

един от всички

преди 5 години

Необходимите са генерални промени в транспорта. С по-прости думи казано, да можеш да си закупиш евтин билет за пътуване от ул. А в град Х, до ул. Б в град У. ЖП линиите ни да бъдат проектирани за максимална скорост от 320км./ч. Влаковете подменени с нови. Метро влаковете да се движат на интервал от 90 секунди. Трамваите на интервал от 3 минути. Автобусите 7 минути. Тролейбусите 5 минути.Когато горното е изпълнено, хората няма да имат нужда от автомобили.

176

Анонимен

преди 5 години

200-300 *** се гаврят с няколко милиона страхливи ***....

175

Stan

преди 5 години

В Милано в центъра си има зона в която не може да влиза кола до 20:00 часа, ако влезе някой нищоо не ти правят, после получаваш глоба 50 евро. :) не казвам ,че така трябва да се решават нещата, но съм за скъпата синя зона. Който има много важна работа ще отиде с колата. Ще си плати за гараж , ще си купи гараж , ще си купи абонамент в някой паркинг и тн. Ако искаш! Това задръстване в центъра на София е ужас. В Бургас сме същата работа 1 левче на час синя зона. Аз живея в центъра и е кошмар!

174

Анонимен

преди 5 години

За да намалят тряфика, трябва да има адекватен градски транспорт - за справка в събота чаках 23 минути автобус 204, който накрая дойде од малките, т.е. возихме се като овце...Ами няма как хората да слязат от колите при тези условия...Нямам нищо против центърът да е изцяло пешеходен, но трябва хората да могат да стигнат до него. Да не говорим, че по кварталите е пълна анархиия, а малкото паркоместа са заети от отдавна излезли от употреба таралясници...

173

Анонимен

преди 5 години

Тия съвсем са се самозабравили!!! Ще ограничават придобиването на частна собсвеност...била тя автомобил!!! Вървим към абсолютния нео-фашизъм!!!

172

Анонимен

преди 5 години

0.25евро на час? Къде е това? Зелена зона -1 лв, синя -2 лв. В паркингите на метрото, ако ползваш метро имаш някакви отстъпки.

171

Софиянец

преди 5 години

Дали кметът и главният архитект на София четат тези коментари и дали ще се съобразят с тях? Надали! Затова при следващите избори трябва да бъдат изгонени от постовете им, докато не са направили още пакости!!!

170

Анонимен

преди 5 години

Докато "внасяме" в София кметове и архитекти от провинцията, столицата няма да я бъде! Нека Здравков се върне в родния си Плевен и там го направи целия пешеходна зона, защото той за други решения не се сеща. И пешеходната зона да е скъпо платена. И да е с плочки като около "Дв. Седмочисленици" в София. РЕШЕНИЕТО Е: подземни и надземни многоетажни паркинги на достъпни цени! А това, да се ограничи купуването на коли е толкова невъзможно, колкото и въвеждането на "софийско жителство".

169

Анонимен

преди 5 години

Абе няма какво да се лъжем - сега си е направо без пари - 0.25 евро на час.Такива цени няма никъде в Европа.

168

Гвендор

преди 5 години

Въвежда се такса за влизане в града и още една за паркиране на пришълци в центъра, обаче проблемът е, че събраната пара няма да иде по предназначение, а в джобовете на тиквеното обкръжение и на самата тиквундерица.

167

Пипи

преди 5 години

И най-иновативното регулиране на светофар - свети на всички червено, може да се види в Красна поляна. Направо е върхът! Предлагам Петков - отговорника за светофарите да го въведе повсеместно, особено на светофарите в центъра. Ще се прочуем, сигураж. А ако светят постоянно червено може и трафикът да намалее.

166

Център

преди 5 години

До Анонимен А тия,които живеят в центъра? Не са всички селяци като тебе.

165

Анонимен

преди 5 години

Всяка мярка на това управление, независимо за какво става дума, може да се резюмира с две думи "плащайте повече".

164

Анонимен

преди 5 години

Нещата ще се решат като селяните като Здравков се върнат обратно по родните си места.Това е мярката, а не главния архитект да ми разтяга локуми.Вчера даваха новите полицейски автомобили в Бургас със софийски номера, всички лизингови автомобили и те са със софийски номера.В София няма повече от 500 хиляди автомобила, а тоя ги изкара 1 милион...явно всеки пенсионер и всяко дете в детската , ученик има собствен автомобил.

163

Анонимен

преди 5 години

Някой по-долу пишеше за Сингапур, там ако не докажеш с документ, че притежаваш гараж или парко-място, не можеш да купиш кола. В Китай, също. Начини има много за справяне с трафика, но повечето не носят дивиденти за спечелване на избори и никога няма да бъдат приложени у нас.