При диктатурата беше добре макар и тя еврейска, защото техния лозунг - властта произтича от народа и принадлежи на народа, беше лицемерен. Сега той е истина, без и да се пише по стените и носи на манифестации. На задаващия се чип ще пише "Ти си Мой и Аз съм Твой"! Това е предела на дявола, следва краят! След като всички са се одяволили - няма какво повече да се прави.
Пътуването с влак е удоволствие особено ако пътувате с любимият си човек. Най романтичното птуване е през Искърското дефиле. Гледката е неописуема с думи трябва да се види. Колкото до скоростите с нашите стари вагони и локомотиви е изключено да се развиват високи скорости. Ако искате високи скорости с влак ътябва да се качите на някой западен влак. Аз съм пътувал от Холандия до Франция с над 350 км в час. За нашите влакове тази скорост е мираж а и трасетата не отговарят за такива скорости.
НАЙ-БЪРЗИТЕ парни локомотиви в България са с конструктивна скорост до 120 км/ч. Наричали са ги "Нулите", защото серийните им номера са започвали с Нула- 01, 03, 05 и 06. Задвижваните от парната машина колела са били с диаметър до 180 см.Всичко друго са журналистически сензации.
Днес при евроатлантическото партньорство трудно се намира работа ако не знаеш анлийски. Навсякъдет питата - английски? А работа все по-трудно се намира и много хора ще останат без работа.
С царският влак са пътували Георги Димитров и Антон Югов...затова на вратите на царските вагони се появил надпис на руски !!!Раболепието, угодничеството, лакейниченето на русофилските предатели на България е съпътствало всяка тяхна крачка, мисъл, действие...и до ден днешен !
Често пътувам с влак, основно до Пловдив и София, защото обичам това. А, че благодарение на "демокрацията" се опитаха да унищожат ЖП транспорта е факт. Т.н. автобусни превози и тирове е далавера на "развития капитализъм" за лапачка. Но темата е много дълга. А, също е факт че Европа силно развива ЖП транспорта, защото е евтин и чист. Но нашите управници особено герб, целят точно обратното .....
Стига с тези фердинандовци, борисовци, стига с тези царе. Влаковете са платени с пари на народа, стига глупости.
Хората по света се движат с 300км/ч с влакове, ние тук с нашите максимум 100км/ч все едно сме се върнали в каменната ера.
До Гoшу/ Парите са усвоени ,демек откраднати, а и при тези завои ,няма как да се постигне тази скорост.Някога по време на "тъмния и човеконенавистен" социализъм бързия влак София-Пловдив го вземаше за 1ч58мин.,но след като настаха "необратимите демократични" промяни,това разстояние се взема за 2ч40мин и няколко.Нека не се забравя ,че в Министерство.на транспорта,всяка по значителна фигура е тясно обвързана с някоя автобусна фирма,като полага неистови усилия за ликвидиране на ж.п транспорта
Само акъли са били ***. При положение че нямаш железопътни линии за скорост от 180км/ч ,защо си конструирал такъв локомотив? Все едно да тръгнеш с Бугати Вейрон по Хемус или Тракия и да се чудиш що си излетял при 300км/ч от дупките, виража, тесните ленти.
Муахахахаа...конструрани били да вдигат 180км/ч. Че тези кочини ако вдигнат 120 и ще се разпаднат.
Пуф - паф: Влакове от миналото на път... на Борис III, на Тато