Не е вярна тази статистика. Средното ниво за ЕС е 39-40 умрели на 1 млн., което пак е високо. Най-много жертви на един милион има в Румъния, България се нарежда веднага след нея. Причините са ясни и в голяма част (но не и 96%) се дължат на скотско поведение. Калпави пътища, неадекватна маркировка, слаб контрол.
Няма да коментирам магистралите, правил съм го и друг път. Ама чухте ли директивата която спусна новия Вътрешен министър, колко трябва да бъдат загиналите (Да ме прости ГОСПОД) по пътищата СЛЕДВАЩАТА ГОДИНА ? ПЪЛЕН ......
Освен,че не се спазват правилата за движение на МПС не се знаят от много водачи, особено ци.аните.Пътищата ни са в окаяно състояние.За АМ Тракия да не говорим.Пътят от Пловдив до Ст.Загора там е по-зле от третокласен.А иначе си плащаме всичко, както си му е редът,а корумпираните политици си вземат полагащите им се проценти.
Докато развитите държави вървят напред, ние тук още спорим за комунизма и още ни управлява номенклатурата. Затова в развитите държави жертвите по пътя намаляват със всяка година, а тук се увеличават. Затова при нас напредък няма да има освен в скалъпената статистика на МВР. Затова у нас на никой няма да му пука, защото сме прекалено заети да се ядем един друг и сме слепи за реалността.
До месараВажното е, че комунизмът си отидеДа, това е най-важното!По времето на комунизма преди 89-та година средния брой жертви на ПТП за година е бил 1500.2017г жертвите на пътя са 682 при 4 пъти повече автомобили.
До -- Подобия на пътища - Всеки, който пътува знае за какво става въпрос.Знаем да.Пътищата никога не са били по-добри.Онзи ден ходих до Кавала през Серес.Има такса от 2.4 евро след Кулата.Пътя е такъв, че ако у нас се искат пари за такъв път ще ревнете до небесата.
Всеки ден в България се правят над 70 аборта.Това са по 25550 бебета годишно.В царство България аборта е бил забранен със закон, но 1956г БКП легализира абортите.От тогава до днес са направени 6000000 аборта.*** си убива децата, но американците, Сорос и илюминатите били виновни.
До Анонимен 51 "Васил Найденов..."ТАЗИ ПЕСЕН е от времето на Жигулките и Москвичите.Сега 100 км/ч е СРЕДНА скорост по шосетата.
Е, ти си знаеш, можеби правиш по 28 че и повече нарушения на ден.Затова и ще те прочетем (почетем?)някой ден в новините.Добре че не сме всички като теб.
Що се отнася до децата там най-голяма вина имат ченгеджистите и герберасите които много нагло паркират на тротоара и водачите не могат да видят дали има пресичащо дете зад огромните джипове на герберасо ченгеджийската ***.При издаването на книжки също децата на тези безумно нагли същества минават при силно занижени критерии за разлика на хора които никога не са паркирали на тротоара.Но това е заради извратената герберасоченгеджииска ценностна система.А може да има еднакви критерии само с проме
*** се преобразява от мишок в супермен като се качи на бракмата си, сякаш не е бракма а военен танк от ново поколение.
28 нарушения на човек на ден са много малко. Всеки, който шофира прави много повече нарушения, обикновено превишена скорост. 200 милиона делено на 200 нарушения на човек, а те са повече, прави 1 милион шофьори. Почти всеки шофиращ на място, където няма колона от коли, превишава скоростта. Почти на всеки светофар има преминаващи на жълто и червено. Почти на всяко задрсъстено кръстовище, коли спират насред крсътовището и т.н., все нарушения, които подминаваме сякаш това е в реда на нещата.
Стига с тази измислена цифра 200 млн нарушения на ден.Ако 7 млн в България шофират(което не е) се падат средно по 28 нарушения за всеки на всеки ден.Проста аритметика.Дори е силно да се каже математика.Аритметика.
Поредното преливане от пусто в празно. Над 90% от катастрофите са следствие от това, че никой в България не контролира спазването на правилата, а като няма контрол се правят нарушения, а при тези над 200 милиона нарушения всеки ден, неминуемо има много катастрофи и жертви. Затова българите са примерни шофьори извън България, а чужденците не спазват никакви правила в България.
Айде спрете се трепаате че не остана матрял за ***-преработка! То аслъ добре че не приехме Истамбулската конвенция оти дорде влазе у сила нема да има за кого!
МВР няма присъствие на Пътя . Това е Причината . КАТ е измислен за Превенция а не за Наказние с Пръчки . Колко от вас виждат автомобили и полицаи на пътя ?Лятото навъртях 2000 километра за няколко дни по магистрали и пътища - не видях нито един Полицай на пътя .При този ресурс на МВР от Хора , Автомобили и Техника , би трябвало през 3 километра и две улици да има патрулка или кат с трима полицаи .Но явно са заети да пишат Стратегии как да се намалят жертвите по пътя и престъпленията .
Вече ми прави впечатление, че след катастрофата в Своге, на много чисто нови ремонтирани трасет са поставени знаци при дъжд 40км/ч. Какво ли не правят само и само да се изкарат невинни крадците на ншите данъци и такси! Всеки дръзнал да открадне народни пари, за да се облгодетелства, поставяйки на риск народа ни, ще пати! Не може така!
№1, наобратно – 96 българи от 1 млн. гинат по пътищата, в ЕС - 49