34

(-_-)

преди 5 години

Значи някаква лепенка ще реши проблема? През това шведите ще горят каквото им падне и никой няма да ги спре, а околните села ще продължат да се топлят с дърва, въглища, мазут и прочие.. Стикери? Това е все едно човек да е болен от лечимо заболяване и вместо да му се дават лекарствата, пляс - една лепенка на челото и готово!

33

Анонимен

преди 5 години

Гроб е организирана престъпна група за ограбване на народа и ще ни затрие, ако ние не успеем да я затрием преди това!

32

Анонимен

преди 5 години

Защо лятото не реваха че въздуха е замърсен. Да не би автомобилите да бяха по малко. Не автомобилите са замърсители а печките на твърдо гориво. Които печки се увеличиха на 80 %. Народа се отказа от чистите отоплители като ток и парно и премина на твърдо гориво. Разумейте го бе Селянду.. рски тарикати от седенките. Докога селянду.. ри ще ни обясняват очевадни неща. Печките са най големият замърсител на въздуха. .

31

Анонимен

преди 5 години

В София 80,8% от хората отиват на работа с градски транспорт и само Букурещ е пред нас с 81%. В повечето такива градове в ЕС, на работа с градски транспорт отиват обикновено 30% до 45% от хората. В София средното разстояние за отиване на работа с кола е два пъти по-малко от средното за ЕС, т.е. много по-малко използваме колите си. Въпреки това, за Фандъкова колите са виновни за всичко лошо в София, а не нейната огромна некадърност.

30

Анонимен

преди 5 години

Ако в София няма коли, въздухът няма да стане по-чист. Голяма лъжа е, че колите в София замърсявали много.

29

До Край

преди 5 години

Старите сгради в Центъра на София също нямат гаражи и хората паркират на улицата. Новите сгради винаги са с недостатъчен брой паркоместа, така че и част от хората живеещи в нови сгради също паркират на улицата. Само, който има гараж може да купи нова кола, ако има парите за това. В София средната възраст на колите е 11,5 години, т.е. не са толкова стари, както твърдиш.

28

До Край

преди 5 години

Нещата с колите в София са сложни и нямат нищо общо с това, което пишеш. Първо личните коли са в пъти по-малко от средното за ЕС. Второ, комплексите в София са строени без гаражи, което означава, че колата ти е на улицата, а всички знаем колко много се краде в България и как МВР нищо не прави. Ще си вземеш ли нова кола и да я оставиш на улицата при тези кражби? Няма да го направиш, а ще вземеш кола, от която няма да загубиш много, ако я откраднат. В София коли за по 1000 лева няма

27

До Край

преди 5 години

Живял съм на 4 различни места в София през последните 10 години и горе-долу на всеки 10-12 човека се пада по една кола. В ЕС колите са в пъти повече. Сега, където живея колите са най-много - цели 6 коли за 24 човека, т.е. по една кола на всеки осем човека.

26

Анонимен

преди 5 години

Е айде да видим, ако направят градския транспорт безплатен, дали няма да намалеят замърсяването и задръстванията. Ей така за пробата 1 месец. Пък после пак да си мислят сложните схеми със стикери и лепенки, ако не ги е срам.

25

Край

преди 5 години

Бедните софянчета се борят за правото си да се издушат от кюмбета и самоходни кюмбета .

24

Край

преди 5 години

В момента с 1000 лв. си купуваш кола и излизаш на улицата. Дали това е възможно в Берлин/Кьолн/Прага/Виена/.При такова евтино имане на кола - всяко Софянче решава да си купи. Резултата ще е че в София ще е напълно излишно да имаш кола. До 2-3 г. ще стане непроходима.

23

Край

преди 5 години

Това че голямата част от хората нямат пари за изправен автомобил но въпреки това имат такъв които и допуснат до движение трудно може да бъде обяснено на нормален човек. И на болен с астма също.Бедните не трябва да имат коли в град като София. Имането на кола в големите градове е скъпо - така е по белия свят.

22

До 18 Край

преди 5 години

Колата ти от гаража не излиза ли?

21

Анонимен

преди 5 години

Личните коли в София са значително по-малко на човек от населението в сравнение с градовете в Западна Европа и няма как да не се уврличават. Официалната статистика твърди друго за всички областни градове в България. Примерно във Видин личните коли били близо 900 на 1000 човека население, което очевидно е невярно. Същото е и с останалите областни градове, вкл. и София.

20

Спондж Боб

преди 5 години

До КрайНе може всички да сме с ГАРАЖ.

19

ДЕМОКРАЦИЯТА

преди 5 години

До Край''2.забраниш коли без катализатори и фап филтри.''-НЕ МОЖЕ БРЕ,ПО-ГОЛЯМАТА ЧАСТ ОТ НАРОДА НЕМА ПАРИ ЗА КОЛА С КАТАЛИЗАТОР/работещ/.

18

Край

преди 5 години

Ми на мене що ми не крадат катализатора - ГАРАЖ.

17

Край

преди 5 години

А че колите трябва да станат наполовина за да са адекватни на инфраструктурата е повече от ясно. Който мисли че София може да поеме по една кола на всяко софянче просто е силно мега ултра ***.

16

До 14 Край

преди 5 години

Крайчо мамин сладък какво ще правиш, ако за един месец пет пъти ти крадат катализатора и всеки път се ръсиш за нов? Ще продължиш ли да храниш електората на ГЕРБ с катализатори?

15

Анонимен

преди 5 години

Друга е целта на Фандъкова - иска да намали задръстванията, с които не знае как да се справи и уж за по-чист въздух ще спира коли, та да станат по-малко. Колите са много малък замърсител на въздуха в София.