76

Калинка Калчева

преди 4 години

Еко фашистите няма ли да протестират че Витоша се презастроява. В столицата има и друга планина, но до нея като се застои празното място София ще стане два пъти по голяма. Затова вместо в южните райони блоковете да са през два метра, трябва да се започне усилено строителство към Стара планина. Така селата които се водят квартали на София ще се съединят с нея. Нали съединението прави силата. Силата на София е пряка връзка между крайните квартали които нямат връзка с летището.

75

Джулия Петрова

преди 4 години

Хубаво е първо важните улици да се направят в крайните квартали защото като се застрои ще стане същото както при ремонта на бул. Черни връх; Не пожелаха да разширят булеварда и похарчиха грешни пари на държавата. Затова повече грешки не трябва да се допускат и да се правят широки улици. Защото като се застроят се превръщат в нов център на града. Освен това на бул. Владимир Вазов ще се провеждат по някога автомобилни състезания и го затварят. Затова тези пътища ще са обходни и дублиращи.

74

Ани Върбанова

преди 4 години

Съветниците на кмета и премиера трябва да знаят че трябва много улици в крайните квартали да се разширят и асфалтират.Например улицата пред кауфланд където върви автобус 90,трябва да се продължи покрай гаража на автобусите от градския транспорт, покрай гробищния парк,до бившата околовръстна ж.п. линия.На мястото на линията е важно да се направи широк булевард от Малашевско шосе до входа на зеленчуковата борса в Слатина. Като няма строежи се прави улица защото след това никои няма да ги събаря.

73

Сава Дончев

преди 4 години

След изграждането на новите квартали в близост до Кремиковци, Бутонец и Челопечене, ще се слеят действително със столицата. Въпреки че се водят квартали те са предградия на София. След това в полите на Стара планина ще продължи строителството до Костин брод и Банкя. Това ще бъдат най големите квартали. Затова Малашевско шосе е най важно да се направи широк булевард, които да се свърже със бул. Сливница до сточна гара и със магистрала Немус. Когато бъде готов ще е важен централен булевард.

72

Ваня Георгиева

преди 4 години

Най сигурния транспорт си остава метрото. Затова не трябва да се мисли изобщо за леко метро или скоростни трамвай. Идва времето и на североизточните квартали където ще се изгради един нов град София. Заради голямата икономическа зона Кремиковци, между кв. Левски, Малашевско шосе, Северната скоростна тангента, околовръстното и до стара планина ще се издигне нов район от модерни квартали. Затова метрото от летището трябва да се продължи зад Ботев градско шосе с перспектива да се продължи.

71

Стоичо Пешев

преди 4 години

Занемарените квартали от комунистите в североизточната част на София, заради М.К. Кремиковци които много замърсяваше въздуха; след 50 години ще бъдат най модерните квартали в София.Тогава столицата ще бъде над пет милиона жители. Затова вместо леко метро да се построи до Кремиковци където ще е най голямата икономическа зона;ще трябва метрото от летището да се продължи под пистата до кварталите Левски и Враждебна и от там до Кремиковци На тези не застроени площи може още една София да се изгради.

70

Георгиев

преди 4 години

Хубаво ще бъде на последната спирка на трамваи 22 където върти под земята, над колелото където обръща да се изгради многоетажен паркинг. Този паркинг ще се ползва и за пътуващите с метрото и трамвая както и за живущите. Удобно е мастото и за нов Национален стадион, където също може да се ползва. Но за целта трябва добра воля на правителството и съветниците на премиера да познават добре София за да разберат че там е правилното място за стадиона. Но не при цистерните с гориво за самолетите.

69

Георги

преди 5 години

До НАБЛЮДАТЕЛЯ пак!Анонимен много точно си го е сметнал. Ти търсиш логика в това, че журналята не пише, цитира правилно...

68

НАБЛЮДАТЕЛ

преди 5 години

До Анонимен Добре смяташ,но с българският е зик имаш пропуски.74%изградени от 8 станции.36% изградени от ЛИНИЯТА.Двата процента не са от едно цяло

67

Анонимен

преди 5 години

Състои се от 8 станции, които към този момент са готови на 74%. Останалите 36% от линията са предвидени за втория етап на строежа,...........Някак не излиза сметката74 + 36 = 110

66

Анонимен

преди 5 години

Европа ни дава пари да строим метро, а Русия ни краде парите, като с едни внесени допотопни железа за хипотетична АЕЦ ни ДОИ милиарди и така са сключени договорите от нашите русофили -предатели, че следващите 50 години все ще плащаме.

65

Анонимен

преди 5 години

До бай ганю45 г. със запада и ще трябва да си избереш нов пол. Мега корупцията в страната се финансира чрез еврофондовете и държи на власт марионетното правителство на ГЕРП.

64

бай ганю

преди 5 години

добре ще е да настигнем света,неща строени на запад преди 60-70 год сега с пари от там се строят и у нас а скоростта ни на развитие можеше да бъде далеч по бърза за последнитЕ 10 год.като членове на ЕСрусия ни остави панелкитеосманлията ни остави ориенталски табиетинека поживеем 45год. със запада и тогава да отсъдим искаме ли обратно към някой от предишните

63

Вили

преди 5 години

До меси В София строят европейските пари и данъкоплатците, а не ГЕРБ и другарката Фандъкова. Да стане кмет на Видин и да видиме какво ще направи.

62

Анонимен

преди 5 години

"Готов е и проектът за продължението на метрото от "Бизнес парка" към "Икея", за да се направи връзка със Симеоновския лифт."Когато направят метрото, Симеоновският лифт вече ще е последвал съдбата на княжевския.

61

Непозната

преди 5 години

Не се знае кога точно през 2020 г. ще се пусне цялата трета линия и защо ли?

60

меси

преди 5 години

Само хора, кото не са излизали в чужбина могат да омаловажат това което Фандъкова и столична общия правят за развитието на града. В момента публичния транспорт в София има един от най-модерните бази - чисто нови автобуси, тролеи и тн както и супер модерно вкакчета и метроцстанции. Истната, че София се е развила като град и инфраструктура и по нищо не отстъпва на други европейски градове!

59

Анонимен

преди 5 години

Само не разбрах как от завършени 74% остават 36% или отсечката се смята за готова когато не е на 100% а на 110%😂

58

Русофил

преди 5 години

Винаги съм гласувал за БСП и ДПС, двети руски партии в нашия парламент. Но дори аз, върлия русофил, виждам че ГЕРБ строи, създава, подобрява инфраструктурата в България. Затова мисля да гласувам следващия път за Бойко Борисов. Съжалявам Корнелио!!

57

Анонимен

преди 5 години

Третия метродиаметър трябваше да стигне до летището и да се свърже там с края на метродиаметър 1. Едно малко удължаване на трасето, а много ползи.