Еко фашистите няма ли да протестират че Витоша се презастроява. В столицата има и друга планина, но до нея като се застои празното място София ще стане два пъти по голяма. Затова вместо в южните райони блоковете да са през два метра, трябва да се започне усилено строителство към Стара планина. Така селата които се водят квартали на София ще се съединят с нея. Нали съединението прави силата. Силата на София е пряка връзка между крайните квартали които нямат връзка с летището.
Хубаво е първо важните улици да се направят в крайните квартали защото като се застрои ще стане същото както при ремонта на бул. Черни връх; Не пожелаха да разширят булеварда и похарчиха грешни пари на държавата. Затова повече грешки не трябва да се допускат и да се правят широки улици. Защото като се застроят се превръщат в нов център на града. Освен това на бул. Владимир Вазов ще се провеждат по някога автомобилни състезания и го затварят. Затова тези пътища ще са обходни и дублиращи.
Съветниците на кмета и премиера трябва да знаят че трябва много улици в крайните квартали да се разширят и асфалтират.Например улицата пред кауфланд където върви автобус 90,трябва да се продължи покрай гаража на автобусите от градския транспорт, покрай гробищния парк,до бившата околовръстна ж.п. линия.На мястото на линията е важно да се направи широк булевард от Малашевско шосе до входа на зеленчуковата борса в Слатина. Като няма строежи се прави улица защото след това никои няма да ги събаря.
След изграждането на новите квартали в близост до Кремиковци, Бутонец и Челопечене, ще се слеят действително със столицата. Въпреки че се водят квартали те са предградия на София. След това в полите на Стара планина ще продължи строителството до Костин брод и Банкя. Това ще бъдат най големите квартали. Затова Малашевско шосе е най важно да се направи широк булевард, които да се свърже със бул. Сливница до сточна гара и със магистрала Немус. Когато бъде готов ще е важен централен булевард.
Най сигурния транспорт си остава метрото. Затова не трябва да се мисли изобщо за леко метро или скоростни трамвай. Идва времето и на североизточните квартали където ще се изгради един нов град София. Заради голямата икономическа зона Кремиковци, между кв. Левски, Малашевско шосе, Северната скоростна тангента, околовръстното и до стара планина ще се издигне нов район от модерни квартали. Затова метрото от летището трябва да се продължи зад Ботев градско шосе с перспектива да се продължи.
Занемарените квартали от комунистите в североизточната част на София, заради М.К. Кремиковци които много замърсяваше въздуха; след 50 години ще бъдат най модерните квартали в София.Тогава столицата ще бъде над пет милиона жители. Затова вместо леко метро да се построи до Кремиковци където ще е най голямата икономическа зона;ще трябва метрото от летището да се продължи под пистата до кварталите Левски и Враждебна и от там до Кремиковци На тези не застроени площи може още една София да се изгради.
Хубаво ще бъде на последната спирка на трамваи 22 където върти под земята, над колелото където обръща да се изгради многоетажен паркинг. Този паркинг ще се ползва и за пътуващите с метрото и трамвая както и за живущите. Удобно е мастото и за нов Национален стадион, където също може да се ползва. Но за целта трябва добра воля на правителството и съветниците на премиера да познават добре София за да разберат че там е правилното място за стадиона. Но не при цистерните с гориво за самолетите.
До НАБЛЮДАТЕЛЯ пак!Анонимен много точно си го е сметнал. Ти търсиш логика в това, че журналята не пише, цитира правилно...
До Анонимен Добре смяташ,но с българският е зик имаш пропуски.74%изградени от 8 станции.36% изградени от ЛИНИЯТА.Двата процента не са от едно цяло
Състои се от 8 станции, които към този момент са готови на 74%. Останалите 36% от линията са предвидени за втория етап на строежа,...........Някак не излиза сметката74 + 36 = 110
Европа ни дава пари да строим метро, а Русия ни краде парите, като с едни внесени допотопни железа за хипотетична АЕЦ ни ДОИ милиарди и така са сключени договорите от нашите русофили -предатели, че следващите 50 години все ще плащаме.
До бай ганю45 г. със запада и ще трябва да си избереш нов пол. Мега корупцията в страната се финансира чрез еврофондовете и държи на власт марионетното правителство на ГЕРП.
добре ще е да настигнем света,неща строени на запад преди 60-70 год сега с пари от там се строят и у нас а скоростта ни на развитие можеше да бъде далеч по бърза за последнитЕ 10 год.като членове на ЕСрусия ни остави панелкитеосманлията ни остави ориенталски табиетинека поживеем 45год. със запада и тогава да отсъдим искаме ли обратно към някой от предишните
До меси В София строят европейските пари и данъкоплатците, а не ГЕРБ и другарката Фандъкова. Да стане кмет на Видин и да видиме какво ще направи.
"Готов е и проектът за продължението на метрото от "Бизнес парка" към "Икея", за да се направи връзка със Симеоновския лифт."Когато направят метрото, Симеоновският лифт вече ще е последвал съдбата на княжевския.
Само хора, кото не са излизали в чужбина могат да омаловажат това което Фандъкова и столична общия правят за развитието на града. В момента публичния транспорт в София има един от най-модерните бази - чисто нови автобуси, тролеи и тн както и супер модерно вкакчета и метроцстанции. Истната, че София се е развила като град и инфраструктура и по нищо не отстъпва на други европейски градове!
Само не разбрах как от завършени 74% остават 36% или отсечката се смята за готова когато не е на 100% а на 110%😂
Винаги съм гласувал за БСП и ДПС, двети руски партии в нашия парламент. Но дори аз, върлия русофил, виждам че ГЕРБ строи, създава, подобрява инфраструктурата в България. Затова мисля да гласувам следващия път за Бойко Борисов. Съжалявам Корнелио!!
Третия метродиаметър трябваше да стигне до летището и да се свърже там с края на метродиаметър 1. Едно малко удължаване на трасето, а много ползи.
2020 г.– третият лъч на метрото. Следващи спирки: "Гео Милев" и "Слатина"?