73

Анонимен

преди 5 години

Вместо да оправят пътищата, маркировките и сигнализацията, да завишат контрола и събираемостта се, се чудят какви глупости да измислят. Това с придружителя го има в много страни от света, но идеята е различна.

72

Vilislav

преди 5 години

Нова услуга в olx-а и alo-то - "наемете си придружител-космат чичак" - 15 лв. на час. Цяла нова професия отвори държавата. И нали знаете к'во ще правят младите шофьори (под млади се разбира млад за шофьор, не млад като години) - чака за 6 месеца, мята се и пак кара. То толкова време се е мъкнел по курсове, листовки, кормуване, чакал е за дати , пък едни 6 месеца не може да изчака ли? Охо..Абсолютни безсмислици са това.

71

Реалист

преди 5 години

С велоалеите по улиците, реално взеха втората лента за движение на автомобилите и при завой надясно на автомобил, всички в колоната чакат и е доста верочтно само един автомобил, завиващия да мине при зелен сигнал на светофара, а останалите 100-200 автомобила чакат, двигателите работят и въздуха става по-чист. Сега с тази промяна, може нито един ватомобил да не може да премине през кръстовището при зелен сигнал, заради велосипедистите.

70

Какво?!

преди 5 години

Ако промените се приемат мота-мо окончателно ще се убедим,че ни управляват пълни ***.ГЕРБ ще степенува идиотщината си докрай!

69

Анонимен

преди 5 години

ПАК ЗАБРАВИХА ПЪРВОИЗТОЧНИКА : КОРУПЦИЯТА, ИЗРАЗЯВАЩА СЕ В КУПЕНИТЕ ШОФ. КНИЖКИ

68

Реалист

преди 5 години

Фалшива новина. В сегашния закон няма изискване пешеходната пътека като продължение на тротоара да е сигнализирана и това си е най-нормалното нещо. Промените в закона явно са мисани от хора живеещи в села или малки градове. На практика в София ще се окаже, че няма къде да се пресече на 80% от кръстовищата, а те са десетки хиляди.

67

Млад шофьор

преди 5 години

Пешеходците досега ги газеха без проблем по пешеходните пътеки, вече ще може да ги газят и навсякъде другаде, където им беше разрешено пресичането. Тази сутрин пресичах на пешеходна пътека с бебешката количка и трябваше да спра на средата на платното, за да пропусна един бързащ шофьор, къде беше КАТ в този случай да го глоби ? А тази глупост за младите шофьори не я разбирам, какво означава придружител ? Малко повече информация ще трябва по-въпроса.

66

Кратун

преди 5 години

1. Задължително ли е придружителят да има книжка или просто се грижим младите водачи да не са самотни в колата?2. При нарушение кой ще носи отговорност - придружителят или шофьорът?3. Може ли придружителят да носи отговорност за поведението на шофьора, при усл., че няма контрол върху управлението на автомобила? (уч. коли имат 2ри комплект *** за инструктора)4. Трябва ли всички коли да се оборудват с втори комплект ***, за да може мл. шофьор да бъде контролиран?

65

Реалист

преди 5 години

Не знам кой драпа да се премахнат пешеходните пътеки като продължение на тротоара, което си беше много удачно решение, спестяващо много средства и по-важното - няма да се чудиш има или няма там пешеходна пътека. Сега през зимата когато улиците не са изчистени и маркировките не се виждат какво правим? Шофьорите ще казват, че това не е пешеходна пътека, защото не се вижда маркировка..

64

Анонимен

преди 5 години

В тази страна не е проблем законо - той го има, проблема е контралът който трябва да се осъществи няма кой да го прави, или ако има, при нарушения се взима рушвет и пак няма проблеми !

63

Анонимен

преди 5 години

Според мен масово младежите ще изчакат да отминат тези ШЕСТ месеца! Но дотогава повечето от наученото ще бъде забравено! Така ще станат много по опасни!

62

Реалист

преди 5 години

Отлагат с 6 месеца след изпита започването на шофирането, за да може новия шофьор да забрави какво е научил на шофьорския курс. Браво ГЕРБ, само така ще увеличите катастрофите.

61

Анонимен

преди 5 години

"Завиващите пътни превозни средства ще трябва да пропускат движещите се колоездачи по велоалея."===================================================Ооооо да! Значи ако минавам направо без да завивам ще ги газя до дупка и съм в правото си. Ей сега им разказах играта.

60

Перко Изперков

преди 5 години

Цялата работа пак опира до дране!Като спрът някой младеж и няма придружител да му блъснат една глоба!Ако искате вярвайте на КАТ и на държавата им е все тая за вашия живот....важно е дране да има..

59

Анонимен

преди 5 години

Почти си представям как някоя квартална батка с ML 320 на старо придружава някого и му предава опит... "Абе кво спираш на жълто бе, абе газ бе, кво ти дреме, то колата мощна, ще минеш!" и т.н.

58

Анонимен

преди 5 години

Как поведението на пътя на новите шофьори ще бъде следено изкъсо? Голям смях! По улиците не се вижда никакъв КАТ, нито следят джигитите по пътя, дето си карат и в бус лентата, и се движат с твърде висока скорост, и за тях няма контрол, а ще контролират младите шофьори. Ако КАТ си върши работата и шофьорите ги е страх от глобите, едва ли ще правят нарушения. Но като няма КАТ....

57

Анонимен

преди 5 години

ПЪЛНА ГЛУПОСТ ПОРЕДНАТА НА ГЕРБ!ТРЯБВА ДА СЕ ЗАТЕГНЕ КОНТРОЛА ВЪРХУ САМИТЕ ИЗПИТИ ТЕОРИТИЧЕН И ПРАКТИЧЕН!!!ПРАКТИЧНИЯ ИЗПИТ ДА Е ПО ОБШИРЕН! ТЕОРИТИЧНИЯ ИЗПИТ СЪЩО!!ТОВА С ПРИДРУЖИТЕЛЯ ЕДНА ГОДИНА В КОЛАТА ЗА НОВИ ШОФЬОРИ Е БЕЗУМИЕ!

56

*

преди 5 години

Защо трябва всеки льольо да е въоръжен с 2-тонно оръжие - старо желязо, да застрашава сигурността, да замърсява природата, градовете, да пречи хората да живеят нормално и спокойно. Дано скоро въведат строги правила, така че на пътя да останат съвсем малко автомобили, и само сериозни и подготвени водачи.

55

Az

преди 5 години

Идеята е добра. Подкрепям

54

Кратун

преди 5 години

Не е ли целта на шофьорския курс да има еднакво ниво на знания и умения у шофьорите и еднакво разбиране за поведение на пътя и прилагане на правилата за движение? Тези тивeници оставят младите шофьори да бъдат формирани от хора, чиято квалификация не е еднаква и за които въобще няма гаранция дали са добри шофьори и на какви трикове ще научат младите.