При такива завои в Германия има ограничения до 60 км/ч, но настилката е по-грапави, явно качеството е друго и има сцепление с гумите. Тук у нас ограничението било 30 км/ч, а шофьорът е карал с 40 км/ч. Фирмата, която е правила некачествения ремонт не искала да отремонтира рисковите участъци, а сега след трагедията при която загинаха 17 невинни човека, се втурнали да оправят и да заличават дефектите по пътя, за да не лъсне престъпното им спестяване на материали и качество.
До Анонимен, само дето тоя ремонт е правен по времето на Орешарски. Изненада, комунистите са виновни... ужас.
Всичко е на синчета и щерки .Обикновените и средната класа все са виновни от вискоката класа са винаги невинни .Братя Българи Крадете големи суми и ще бъдете невинни .
Абе що в Кенефстан винаги се мълчи за имената. Като намерят някое стъкло в хляба се мълчи коя е веригата и името се разпространява само от уста на уста. Тука в Англия преди няколко години откриха червей в една краставица от Теско и познай, името на супермаркета се съобщаваше по постове ,по ББС и къде ли не, на червея име дори му измислиха, свободни хора не си мълчат като ***.
Как може един човек със средно образование и налял толкова пари в една малка фолк певица да е шеф на лабораторията? Въведете изисквания, защото всяко синче на шеф иска и то да е шеф!
Стига политика бре!Единственият начин да се ,,оправят" пътищата в дефилето,Петроханският проход,Кресна-Превала,Шипка и останалите 30 прохода е да се ИЗПРАВЯТ ЗАВОИТЕ,което е невъвможно.За това всичко е в ръцете и краката на шофьорите.Трябва да се караБАВНО и ВНИМАТЕЛНО.Всичко останало е кьорфишек.От нас си зависи и никакви политики и политици не са ни виновни.По света годишно загиват над 1,200млн.жители.И с увеличаване на автомобилите и хората произшествията са още по неизбежни.
Ще замитат следи. Едни наши хора оправят бакиите на други наши хора и печелят. Продължават да печелят много пари на гърба на пострадалите - загиналите, техните близки и ранените.
И да отсраняват и да не отстраняват,всичко е в ръцете на ЧОВЕКА ЗАД ВОЛАНА.Произшествия е имало и за съжаление ще има тъй като пътя е с много завои и независимо какъв е асфалта,състезатели и невнимателни шофьори винаги ще имаНали преди този автобус са минали стотици коли и автобуси.Защо не са паднали или смлели насрещни коли?И те се движат по същия асфалт..Ако ще и макадама да върнем ,по тежък ли е десният крак произшествията са неизбежни.
Щом Стефка Костадинова е в Надзора на Трейсняма защо да се чудите как Мегаинвест са вложиливаровик от кариерата си над Владо Тричкова при приемането на пътя били представени документи от изследване в частна лаборатирия в Стара Загора пък централата на Трейс май и Тя е в СтараЗагора.
Автобуса е паднал в дерето от вътрешната страна на завоя. За пръв път виждам МПС да се плъзга обратно на центробежната сила която го би трябвало да го изхвърли към скалите. На калпавите моряци водораслите им пречат.
По повод некачествения асфалтСпомних си, че по времето, когато Станишев /не ме намразвайте все още/ беше лидер на БСП се вземаха едни проби от асфалта на магистрала Тракия и още тогава се констатира от лабораториите, че се влага некачествена настилка. Всички скочиха, защото БСП. А е било вярно не само за Тракия.Загледах се в ново асфалтираните улици във Варна и ми прави впечатление, че са много гладки и лъщят. Та се питам, дали и варненските улици не са опасни. Лично съм установявал, преди време, че трудно спирам при сухо време, но го отдавах на некачествените си гуми /Континентал/ или н
И досега не сте знаели как са се навързали като свински черва едни "наши" фирми, дъщерни фирми, собствени лаборатории? Хайде холан! А как сте им дали поръчки за толкова проекти и за огромни суми???? Не нам тия? Оставка!
И какви дефекти отстраняват и откъде? Това, че е имало забележки по пътя, не значи, че има нещо общо с катастрофата. Пътят е 82 км и точно в мястото, където малоу мникът е рипнал, какъв дефект открихте?
Ще има санкционирани??? Щях да се заливам се от смях, но...има толкова много убити и тежко ранени!!!
Ако имаме държава тия фирми от тук насетне трябва бял ден да не видят. За пари и поръчки да не говорим. Собствениците отсега да почват да си регистрират нови
Фирмите, ремонтирали пътя убиец, отстраняват дефекти до Своге