116

Анонимен

преди 5 години

Бесепарската избирателна маса пак много яко се е активирала. Говорят се простотии на килограм. Правителството дава пари, някой ги краде и не си върши работата както трябва И веднага решавате че правителството е виновно, така ли? Досега се движехте по перфектни пътища, така ли? Всичко беше цветя и рози? Просто да ви е ясно един път завинаги - някои хора трябва да се отучат да крадат толкова зверски И не става въпрос за правителството.То работи с това, с което разполага. А ако то е нефелно...

115

Анонимен

преди 5 години

Е открихте топлата вода! Страшна работа. Направо направихте велико откритие, че при подобни ремонти, независимо дали на пътища, градски улици или подобни се крадат парите от изпълнителите, най -вече като се купуват по -евтини и некачествени материали.Това е повсеместна практика. да ви поканя в моя град в който скоро се правиха ремонти на улиците да видите в какво състояние са повечето от тях. Още някоя и друга година и съвсем ще са аут. И кой е виновен? Герб? Не. И няма да гласувам за мутри

114

"Инерт. м-ли-Ям

преди 5 години

Трошен варовикФракции: 0/40 мм; 0/63мм; 12/16 мм; 4/11,2 мм; 5/10 мм; 10/60 мм, 20/60 мм и др.Приложения:трошен варовик до фракция 4-11,2 мм - в пътното строителство5-10;10-60 и 20-60 за сероочистване, пътното строителство

113

Питащ

преди 5 години

Продължение към долната част:В "Огняново К" АД е въведена система за оценяване и проверка на постоянството на експлоатационните показатели на произвежданите скални добавъчни материали 2+ (две плюс) с нотифициран орган Научноизследователския институт по строителни материали ЕООД."Огняново К" инертни материали се произвеждат и в други стандартни и нестандартни размери - по задание на клиента. За повече информация, моля, свържете се с нашите офиси в страната.

112

Питащ

преди 5 години

Реклама за: ВАРОВИКОВИ ФРАКЦИИ ЗА ПЪТНО СТРОИТЕЛСТВО Скалните материали за несвързани и хидравлично свързани смеси за използване в строителни съоръжения и пътно строителство, произвеждани в кариерите на "Огняново К" АД отговарят на стандарт БДС EN 13242+А1:2007, допълнен от националното приложение БДС EN 13242:2002+А1:2007/NAМатериалите се произвеждат от натрошени скали, категория С90/3, с размери на фракциите: 0 - 4 мм, 0 - 20 мм, 0 - 40 мм, 0 - 50 мм, 0 - 63 мм, 0 - 75 мм, 4 - 11,2 мм, 11,

111

Питащ

преди 5 години

Интересно от какъв материал трябва да бъде асфалтовата смес, като почти всички кариери в България са варовикови...!!!?

110

Гласувайте за мутри

преди 5 години

ГЕРБ е виновен. Бойко Борисов е виновен. Строят евтино за да крадат. Искам ГЕРБ да не съществува. Колко още ще крадете мутри дано умрете. Как не ви е срам ще ви избием. Ейййй! Пазете се.

109

Престъпника от Банкя

преди 5 години

Най-накрая 100% от народа разбра как се строят пътищата в България!Обръчи от фирми усвояват милиарди, благодарение на една мутра режеща лентички!

108

ташаклия

преди 5 години

да не се окаже при по- дълбоко разследване, че Ленторезец Храбър е отрязал лентата на участъка?

107

абе

преди 5 години

как така имало недопустими матряли? Кой подписа и прие пътя? Тая агенцийка защо сега установява отклонения? По време на строежа чий е държала? Лицата подписали - на дръвника! Има подписи и имена! Конкретни! У кауша! За подкуп, за подправяне документи, безстопанственост, неизпълнение на задължения и умишлено предизвикване на масова смърт! 20 годинки минимум. да видим дали повече ще взимат следващите подкупи?

106

NoName

преди 5 години

А защо не разследвате мантинелите от ХАРТИЯ, или поставянето им в земята като Колци за домати!!! Ако мантинела си бе свършила работата по предназначение, е имало огромен шанс да се предотврати тази ужасна трагедия! Мантинелите ги снимаха по ТВ, аз ЛИЧНО ГИ ПРОВЕРИХ клатят се, всичките до една са на един ритник работа!! А представете си като ги настъпи няколко десетки тона машина движеща се с над 50км/ч...

105

до гражданин

преди 5 години

Не знам на кого викаш жалка душица,но в продължение на 9 години властва една и съща шайка. Първите 4 години бяха виновни "ония", предишните.Последните 4 години виновни за гибелта на България са онези 1,5 години на Орешарски(2013-2014). Колко жалка душица трябва да си, за да вярваш на това "гражданино"?

104

ognyanz

преди 5 години

До Анонимен 115: Пътя ремонтиран точно по бремето на Орешарски? А коя година сме се га? Какво е направено след 10 писмени предупреждения че пътят е опасен. От фирмата- изпълнител много добре знаят как работи АПИ - пише писма и те ги хвърлят в кошчето. И когато някой напомни на управляващите гербаджии за това безхаберие следва "Ау, използва се трагедията за получаване на политически дивиденти". А днес жители на Своге излязоха на протест заради пътя - убиец. И те ли търсят политически дивиденти

103

Анонимен

преди 5 години

асфалта на този път ще се окаже като бетона на падналия мост в италия- и двете са строени с участието на мафията

102

kiro

преди 5 години

Реално Трейс Груп, любима фирма на тази власт, остава с 50% от сумата за обществена поръчка.Отделят си чисти 30% от сумата, след това наемат местни фирми под-изпълнители за изпълнение на поръчката.Такъв е случаят и с този участък, изпълнението е на фирма от Дупница.Качеството на инфраструктура и обществено поръчки строителство е катострофално. Основно поради корупция.Тази власт така се е окопала, има такъв апарат, че въпреки всички го виждаме, всички знаем, но нищо не можем да направим.

101

Крие се

преди 5 години

И къде е Бойчето? Вече трети ден не се е плезил по нито една телевизия. Скри се. Когато хора загиват, заради тотално неработещата администрация ( в това число и МВР ), никакъв го няма, а когато трябва да отреже някоя лентичка е пръв пред камери и микрофони.

100

kiro

преди 5 години

В БГ останахме под 5 милиона, в общи линии население на едно село в Китай или малко градче в Мексико или Бразилия. Всичко се знае, повечето се познаваме.Която и да е фирма, за да вземе обществена поръчка, трябва да внесе 25% от сумата на поръчката в касата на управляващата каста. Тези пари са точно разпределени и раздадени - 10% отиват за Вожда, други 10% се разпределят между шайката на вожда, 5% отиват за черната каса на организацията.Още 10-20% фирмата раздава след това на местни велможи.

99

реалист

преди 5 години

А като си помисля, че тази фирма е участвала при строежа на част от АМ Тракия и е използвала сгурта на една близка мина при строежа й.... Важно е да си до властта, и да печелиш от некачествен строеж и след това от ремонта. РАЗБИРА СЕ СЕГА ВЛАСТТА , КОЯТО ОРГАНИЗИРА ПОРЪЧКИТЕ ЗА СТРОИТЕЛСТВА, НЯМА ВИНА. ПАК НИЩО НЕ ЗНАЕ.

98

Янко

преди 5 години

Ей смешници сте всичките тролчета, оставки за щяло и нещяло! И това го има само в България!

97

Нинова

преди 5 години

При БКП няма да има никакви проблеми с катастрофи и пътища - ние просто няма да строим нищо. И ако все пак се случи нещо, ще обвиним ГЕРБ, защото ние отговорност не носим за нищо