33

До 24

преди 5 години

Културата на шофьорите в София, за които имам наблюдения, е по-добра от културата на шофьорите в САЩ в относително малките градове,за които също имам наблюдения. Най-обичам разни заразени с нихилизъм като теб, акъл да раздават. Съвсем нормални са си щофьорите в България, както навсякъде по света. Съвсем друг е проблемът.

32

Факт

преди 5 години

Всяко ограничение на движението създава още по-голями задръствания. Бус лентите и велоалеите по улиците дозадръстиха и без това задръстеното движение в София. Всяка "оптимизация" по фандъковски на светофари уж за по-голяма безопасност, задръства движението и създава по-голями предпоставки за катастрофи.

31

До 28

преди 5 години

Наредбата не може да промени закона, т.е. не може наредба да позволи нещо, което закона го забранява ... ама друго е да се изказваш без да си имаш идея за какво говориш...

30

Анонимен

преди 5 години

Пълна простотия и още по големи задръствания глупави общинари

29

Анонимен

преди 5 години

тук в Австралия можеш да завиеш на червено има знак който ти разрешава завой на червен сфетофар. Обаче ако няма знак и заиеш получаваш честитка. Но инъче на доста места е разрешено завиването на червено особено ако е слип лейн. Поздрави от сидней Ав $тралияяя

28

До 10

преди 5 години

Има общинска наредба, която го позволява, ама друго е да се изказваш без да имаш идея за какво говориш...

27

alf

преди 5 години

тоя крусйо не разбра че или тряя да забрани бус лентите за коли за всички и завинаги за да няма предреждащи се или да ги освободи за всички

26

Орландо

преди 5 години

А Първа Българска Армия кога? Софийска вода ѝ доразказа играта, сега сигурно ще си остане на чакъл, че и без друго не ставаше за преминаване!

25

Анонимен

преди 5 години

Каква Америка какви 5 лева.Тука само това ни трябва да пуснат десния на червено и да се изтрепем и без това е зле.

24

Анонимен

преди 5 години

До 23Това означава ли,че познаваме убиец на пътя?Май да!Питах за културата там и тука има ли разлика???????

23

До 6

преди 5 години

Незнайко, чети!Закон за движение по пътищатаЧл. 35. (4) Завой надясно е позволен при червена светлина на светофара само при наличие на съответен пътен знак или светлинен сигнал, като водачът е длъжен да пропусне пешеходците, да не пречи на движението и да завие, когато се е уверил, че пътят е свободен за преминаване.-В САЩ съм виждал отделен светофар за ляв завой, под който пише, че можеш да преминеш и на червено, но изчакваш насрещно движещите се превозни средства.

22

Анонимен

преди 5 години

До Nick"В САЩ има такова правило. Поне в градовете в които съм пребивавал има кръстовища на които е разрешен десен завой на червено, изрично е написано."Ти не се ли усещаш, но не съм изненадан, че направиш разликата колко са строги закони там от тука. Бил казал каква е културата там! Моля?

21

Nick

преди 5 години

До Анонимен 6Няма нужда човека да си връща книжката. В САЩ има такова правило. Поне в градовете в които съм пребивавал има кръстовища на които е разрешен десен завой на червено, изрично е написано.

20

До 17

преди 5 години

За да има нормално движение в София, трябват експерти, които да решат как да се организира движението и паркирането, а не това да го правят некадърните калинки на ГЕРБ в общинат и след всяка тяхна промяна и "оптимизация" да става по-лошо, както е вече години наред.

19

Чиновник

преди 5 години

И досега беше разрешено. Ако човек се е позиционирал правилно в обществено-политически план, всичко е разрешено.

18

Анонимен

преди 5 години

Само не разбрах защо се правят бус ленти, когато се ликвидират линиите на градския транспорт в София, а по все още неликвидираните от Фандъкова линии превозните средства на градския трансорт са много нарядко. Стои си празната бус лента и на половин час я мине, я не мине един автобус, а в същото време за останалите превозни средства е оставена една лента за направо, която е непрексънато задръстена.

17

Анонимен

преди 5 години

хич не е нужен втори тунел та Люлин да се изсипва в центъра, нужно е да се направи околовръсното, и ринговите булеварди. Също така да се оправи ГТ. а даже и тодор Александров трябва да се намали на две ленти след Опълченска. А не всички коли да минават транзит по жълтите.

16

До 12

преди 5 години

Тунел към Стамболийски не е добра идея. Разстоянието е доста голямо, ще трябва къртицата на метрото да го прави, а и Стамболийски си е достатъчно запушен. Люлин си има втора връзка - бул. Сливница.

15

Анонимен

преди 5 години

На Сливница и К.Величков е ужасен десният завой. Ако спазваш правилото и не навлизаш в БУС линията, след завоя има спирка, колона за направо и трябва да изчакаш автобусите да мина. Уви, много хора правят нарушение, минават по БУС линията и ако искаш да се престроиш след края на БУС линията седиш и чакаш някой нарушител да те пусне.

14

Анонимен

преди 5 години

До до 1я се опитай да помислиш малко