Ама всички сте ми едни разбирковци мани мани! Не забравяйте че повечето сте замислени даже в тия коли .
До Нико 16 Баща ти го е платил двойно , ако не е бил някой големец , разбира се. Митото беше 100 %.
Тя се продавава за $126 000 (а защо не за рубли?!?!?), ама кой ще я купи? И аз моята кола мога да я обявя за $200 000, ама... нали се сещате....
къв е тоо колкознически тунинг? вие, снимки на кортежа на кметя немате ли, или не сте си платили интернета?
Преди трийсетина години, когато повечето автомобили бяха съветски, бях установил, че когато започнеш непринуден разговор със собственик на АЗЛК известен като Москвич максимум до петата минута започва да ти говори за ремонти по автомобила.
Никога не съм можел да си обясня този феномен защо при целия си неприязън към янките, руснаците постоянно се мъчат да правят реплики на американски автомобили. И то поне да бяха сполучливи, а те са по-скоро уродливи. Бъдете оригинални .. мислете свои дизайни, а не да копирате дизайна на онези които уж мразите.
Влиза един в магазин за авточасти и пита:- Продавате ли части за Москвич?- Не, но вижте в железарията до нас, там продават чук, тел, пирони.
Готина тачка, с голям багажник, но лично аз не бих я взел, защото не ми трябва американска реплика, чийто оставащ пробег е 1000км.
На една каруца като и туриш пискюли и я изрисуваш отстрани, пак си остава каруца и пак струва колкото една добра каруца.
Това е автомобил за колекционери а не за родени след 2006 година от софия пикаещи клекнали и подготвящи се за прайда.
След само 1000 изминати километра бил напълно "реставриран и възстановен" .Браво!Сериозна машина.
Цитат: "Единствената класа, която може да има в един Москвич е работническа ..."Ааааахахаха ... в десятката!Може да се претУнингова и за катафалка!Не разбрах само - къде се впрягат коньете...и къде е монтирана картечницата на тази тачанка
През 1971 година баща ми докара от холандия москвич 408 skaldia имаше и газ пропанова уредба в канада се продаваха лади и нивата до преди 7 8 години още се карат особенно ловците ги тачът но трудно се намиррът
До 1998 година, всички руски, полски и др бивши соц страни са произвеждали автомобили с лиценз на западни марки като , Форд , Фиат , Рено и японски като Мицубиши . Двигателите са били разработка на тогава СИАМ или Бош,Качеството не е било никак лошо, единствения проблем е бил тогава, че са забранявали импорт на западни автомобили и за да могат да наваксат с големия консумент на търсене са ги зглобявали по възможно най-лошия начин и от там идват и много дефекти,
Класа! Уникален "Москвич" се продава по-скъпо от Mercedes S-Class