37

Анонимен

преди 5 години

В 2008 г. банките увеличиха рекордно и лихвите по заемите заради кризата в САЩ и се натрупа огромен дълг.

36

Анонимен

преди 5 години

В 2009 г. ГЕРБ фалираха Кремиковци и ремонтните заводи и закъса и БДЖ.

35

Анонимен

преди 5 години

Как да не е длъжник, като правителството краде на поразия от БДЖ-то чрез нагласени обществени поръчки.

34

Крадат милиарди

преди 5 години

ПО времето на Иван Костов подставен на власт с цел д а прикрие наглите престъпления на ЖАн Виденов и други нагли престъпници ограбили зверски БЪлгария до 1997 годинасъздадоха автобусни фирми с паралелни по време и дестинация маршрути.ПО времето на Малкия мук бяха купени скъпи трамваи Сименс./0.3 милиарда /По времето на Бойко Борисов на БДЖ пътнически превози са дадени над 4 500 000 000 ограбени от народа з а неизвестни цели/вижте обществена поръчка спичелена / лихва над 500милиона год.

33

Юнкер

преди 5 години

ите на БДЖ запорирани.Защо държавата се намеси?Държавата много закъсня с намесата си!А причината е лобито на автомафията! На всеки технически грамотен е известно,че разходите при релсовия транспорт са многократно по малки от тези при автотрансорта.Запазва се много по добре екологията.Високо скоростните влакове се конкурират със самолетния транспорт нещо което е немислимо за автотранспорта.Във всички цивилизовани държажи релсовият транспорт има превес над автотранспорта.

32

Анонимен

преди 5 години

За тези 20 милиона можеше да се създаде ново детско университетско медицинско отделение и да бъдат спасени стотици деца

31

Анонимен

преди 5 години

Не може моето мислене и вашето да са едно в нормалния свят се конкурират самолети и автобуси или много бързи влакове както при нас в Турция. БДЖ с кой ще се конкурира.

30

Анонимен

преди 5 години

В БДЖ както и в болниците.НАЙ КРАДЛИВИЯ АПАРАТ СА С ВИСШЕ. От къде на къде държавата ще ги подхранва с милиони, постояно? Или напуссат България, както други българи.Или финансова отговорност с имотите си и заплатите.

29

Анонимен

преди 5 години

А всичката пара във сФирката, ,реформа , инвестиции, стабилизация,, в коя тоалетна потъна ,Гарантирано от ГЕРП. Поредното оке нзване на Червеногробарите .

28

Срам

преди 5 години

Жалка държавичка

27

Анонимен

преди 5 години

До Hafen die WahrheitЯвлението международен държавник е точно заради такива като теб *** и неподмити на хранилка в геп

26

Анонимен

преди 5 години

103 милиона! На МВР то колко даде защото са с пищови?

25

Hafen die Wahrheit

преди 5 години

Уфффф, че се размириса, ей не се търпи...

24

Анонимен

преди 5 години

Абе, малко им остава и бързат да я Чезнат на свои хиени!

23

До дежурния гепаджий

преди 5 години

До Hafen die WahrheitВ коя нормална държава следстве и подсъдим е министър на транспорта? Ама защото е от долнодъбнишкия клан ще заметат *** под траверсите!

22

Анонимен

преди 5 години

И кво, Германия придобива Българските държавни железници, така ли? А масовият българин се страхува от Туриця... Ако вземем да се съюзим с турците, да разкажем играта на римската империя, която ни доведе до дъното на всички народи, до най-нечуваната мизерия в България на всички времена, едва ли ще загубим.

21

До 17

преди 5 години

Е нали сега ни управляват твоите премъдри специалисти от ГЕРБ начело с Банкянския мъдрец.

20

Анонимен

преди 5 години

До Hafen die WahrheitЧе кой назначава директори и калинки в държавните предприятия? Кой друг освен управляващите. Да сте видели конкурс за директори и калинки? То затова се пазят държавните фирми за да има място за такива кат теб!

19

Анонимен

преди 5 години

Защото е добър стопанин и железницата е стратегически обект. Ако не съществува, автобусите ще изнудват с високи цени жалките автобусни пътници.

18

Анонимен

преди 5 години

До сфМи тогава направете метро от банкя до морето! А и като свършат еврофонтаните ще видите кон боб яде ли?