10

к0нсерва

преди 6 години

муахаха, това е "демокрация", т.е. управление на народа, а народа - в случая стадо от офцъи се оказа безгласна буква, амин! системата работи по-добре и от тоталитаризма!!

9

Дрън Дрън

преди 6 години

Хубави сладки приказки говори Нанков, но резултатите са видими. Последен абсурд - 100 км по магистрала Тракия (Стара Загора - Пловдив) са с ограничение 90 заради некачествена настилка. Половината е ново стрителство...

8

Радослав

преди 6 години

Те и тираджиите се изхитриха по магистралата, карат по лявото здраво платно и развалят и него.

7

мандрахерц

преди 6 години

интересно ми е кога на магистралите едното платно ще е с Бетон отдолу че тировете вече правят коловози!

6

Andreshko

преди 6 години

За мостови съоръжения гаранцията трябва да бъде най-малко 15 години.

5

ОЩЕ НЕЩО

преди 6 години

Трябва да ги направят по ЕС Стандарта - с 20см по-широко всяко платно .Така се краде - 1 метър на километър са милиони .

4

Аз

преди 6 години

Браво това е похвално! Нека да е за урок и на обшинските поръчки че всичко е кръпка до кръпка

3

хах

преди 6 години

сега пътя посока Варна е затворен за камиони над 12т, минава се по обходния път, който е ужасен.. Миналата година с ремонтите по тунелите беше същото. Е не можахте ли да ги оправите! Винетки тировете плащат най-скъпи, за да карат по дупките отново до декември т.г., това са 9 месеца... Като го заремонтирате Хемус, нищо няма да изкарате, всичките ви подстъпи към града са такива без алтернатива

2

..

преди 6 години

И 5 години са достатъчни. Магистралите се разкапват още на първата.А *** ако има кой да ги подгони както си трябва... а то няма....

1

Анонимен

преди 6 години

Иска той ,чак сега ли бе маимунооо грозна когато откраднахте милиарди,само как усетите че народа се надига почвате да се правите че правите нещо смешници оставка и в затвора .