Подвеждащо заглавие..."80 % от автомоблите, които се продават втора ръка, вече имат по една катстрофа пред бронята си.
група случайни хора са се събрали предполагам по икономически причини и нарекли себе си институт през ден имат някакви искания които в последствие ако бъдат приети ще засегнат почти цялото население ощетявайки го чрез глоби такси и други.а това за катастрофиралите автомобили не е вярно а е просто твърдение понеже няма откъде да се вземат точни данни.автомобилите обикновено са със ударени ламарини и оправени.
Ами новата кола няма достатачно опит и навъртяни км и път за да има катастрофа. А старата е нормално да е катастрофирала няколко пъти. Няма драйвър, който да има опит и да няма катастрофа. Както и хората, които не плуват, не се давят .
И защо института не каже че тези 25% а сигурно са и повече се дължът на състоянието на пътя и безумната организация за движение по пътищата.
...а, е що така ? ...БГ нали просперира ? .... оо,забравих,че само на депутатите заплатите растат през 3 (три) месеца..... :)))
Никой дума не обелва за пагубното влияние на 12 ч. нощни смени - истинската причина за катастрофите.
Тази статистика е все едно да кажеш, че 100% от рибите, които плуват в язовирите са мокри.При положение, че новите коли са 1% сигурно е съвсем нормално от останалите 99% статистиката да е такава. Няма как новите да катастрофират повече, защото масовия българин е чувал за нови коли само в приказките...
До Търсете майстора 48За съжаление, повечето взеха д абягат на север, че там даже вече и легално си работят :(
Чорбаджиите от оторезираните сервизи много взеха да се обаждат напоследък. Имам ли проблем с колата, не ме интересуват документите на сервиза или логото на фирмата, интересуват ме уменията и знанията на майстора, който ще ми прави колата. Повечето монтьори в оторизираните сервизи за млади момчета с малко опит. Като се понаучат, бягат от сервиза и започват да работят за себе си. Кой е толкова луд да може и да знае и да работи за 800 лв/месец, като сам може да си ги изкара за ден-два-три.
Гледам и не вярвам на ушите си . Платени гьосурати и депутати замислят нещо коварно. Най вероятно нови данъци и грабежи. Та 80% от старите ни кочини са толкова зле то в България не би трябвало да има хора.
УДАРЕНА кола, дори да е смачкан само калник, крие рискове. Ако е нарушена геометрията на колата /казано просто, разстоянието по диагонал на колелата е различно с повече от 2 милиметра/, то тази кола при 140 км/ч може да ви създаде много сериозен проблем в управлението.Така че, при избор на кола я засилете със скорост над 100 км/ч и пуснете леко волана. Ако "дърпа" на една страна, не я купувайте.
статистика, 80 процента от всички автомобили са участвали в ПТП. кой по ягодите издържа всички институти и асоциации на всичколози?
Тъй не им стига акла да отидат до магазина на си вземат един нов Опел ,да му направят каско ,да го карат на бензин и да ходят в оторизиран сервиз и да го поддържат с оригинални части...и едни фламингота играят джангурица!Българина с тези си доходи като успява да си купи бракуван таралясник от Германия,да храни семейство ,да плаща сметки и т.н е за Нобелова награда за икономика!Ако на германец му се наложи да прави това нещо с нашите доходи от 350-400Е до 3-4 месеца и се е самоубил!
До Анонимен 39А какви държат немските автокъщи например?Основно сърби,турци,албанци-същите тарикати като нашенските джамбази.Разлика няма.
До Анонимен 37По-добре от автокъща да си купиш кола,защото ако е карана по българските пътища ходовата й част се скапва за бързо време.Аз в годината три пъти правя ремонти на ходова част.Иначе не защитавам тези от автокъщите,защото са големи мошеници,ама понякога може да попаднеш на читава кола.
До АнонименОт автокъщите купуват предимно хора, които не смеят да излязат зад граница, не говорят езици и си мислят, че продавачите не са баш такива тарикати, каквито са всъщност.
Статистика: Над 80% от колите "втора ръка" - катастрофирали