56

макарон

преди 6 години

какво откритие

55

Руснака

преди 6 години

Подвеждащо заглавие..."80 % от автомоблите, които се продават втора ръка, вече имат по една катстрофа пред бронята си.

54

Анонимен

преди 6 години

група случайни хора са се събрали предполагам по икономически причини и нарекли себе си институт през ден имат някакви искания които в последствие ако бъдат приети ще засегнат почти цялото население ощетявайки го чрез глоби такси и други.а това за катастрофиралите автомобили не е вярно а е просто твърдение понеже няма откъде да се вземат точни данни.автомобилите обикновено са със ударени ламарини и оправени.

53

Анонимен

преди 6 години

До 54Лишен синотмлогила, като плеймейтка от мозъчни клетки.

52

дада

преди 6 години

Ами новата кола няма достатачно опит и навъртяни км и път за да има катастрофа. А старата е нормално да е катастрофирала няколко пъти. Няма драйвър, който да има опит и да няма катастрофа. Както и хората, които не плуват, не се давят .

51

Партиен член

преди 6 години

И защо института не каже че тези 25% а сигурно са и повече се дължът на състоянието на пътя и безумната организация за движение по пътищата.

50

Анонимен

преди 6 години

...а, е що така ? ...БГ нали просперира ? .... оо,забравих,че само на депутатите заплатите растат през 3 (три) месеца..... :)))

49

Демагози

преди 6 години

Никой дума не обелва за пагубното влияние на 12 ч. нощни смени - истинската причина за катастрофите.

48

Мнение

преди 6 години

Тази статистика е все едно да кажеш, че 100% от рибите, които плуват в язовирите са мокри.При положение, че новите коли са 1% сигурно е съвсем нормално от останалите 99% статистиката да е такава. Няма как новите да катастрофират повече, защото масовия българин е чувал за нови коли само в приказките...

47

Анонимен

преди 6 години

До Търсете майстора 48За съжаление, повечето взеха д абягат на север, че там даже вече и легално си работят :(

46

Търсете майстора

преди 6 години

Чорбаджиите от оторезираните сервизи много взеха да се обаждат напоследък. Имам ли проблем с колата, не ме интересуват документите на сервиза или логото на фирмата, интересуват ме уменията и знанията на майстора, който ще ми прави колата. Повечето монтьори в оторизираните сервизи за млади момчета с малко опит. Като се понаучат, бягат от сервиза и започват да работят за себе си. Кой е толкова луд да може и да знае и да работи за 800 лв/месец, като сам може да си ги изкара за ден-два-три.

45

бааа го

преди 6 години

До ЖоБраво Жока,страшен СПЕЦИАЛИСТ си!

44

Анонимен

преди 6 години

Гледам и не вярвам на ушите си . Платени гьосурати и депутати замислят нещо коварно. Най вероятно нови данъци и грабежи. Та 80% от старите ни кочини са толкова зле то в България не би трябвало да има хора.

43

Анонимен

преди 6 години

Еми като над 80% от колите в бг са стари как те няма да водят статистиката на катастрофи

42

Жо

преди 6 години

УДАРЕНА кола, дори да е смачкан само калник, крие рискове. Ако е нарушена геометрията на колата /казано просто, разстоянието по диагонал на колелата е различно с повече от 2 милиметра/, то тази кола при 140 км/ч може да ви създаде много сериозен проблем в управлението.Така че, при избор на кола я засилете със скорост над 100 км/ч и пуснете леко волана. Ако "дърпа" на една страна, не я купувайте.

41

Изгърбич Задвратян

преди 6 години

статистика, 80 процента от всички автомобили са участвали в ПТП. кой по ягодите издържа всички институти и асоциации на всичколози?

40

будала

преди 6 години

Тъй не им стига акла да отидат до магазина на си вземат един нов Опел ,да му направят каско ,да го карат на бензин и да ходят в оторизиран сервиз и да го поддържат с оригинални части...и едни фламингота играят джангурица!Българина с тези си доходи като успява да си купи бракуван таралясник от Германия,да храни семейство ,да плаща сметки и т.н е за Нобелова награда за икономика!Ако на германец му се наложи да прави това нещо с нашите доходи от 350-400Е до 3-4 месеца и се е самоубил!

39

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 39А какви държат немските автокъщи например?Основно сърби,турци,албанци-същите тарикати като нашенските джамбази.Разлика няма.

38

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 37По-добре от автокъща да си купиш кола,защото ако е карана по българските пътища ходовата й част се скапва за бързо време.Аз в годината три пъти правя ремонти на ходова част.Иначе не защитавам тези от автокъщите,защото са големи мошеници,ама понякога може да попаднеш на читава кола.

37

Анонимен

преди 6 години

До АнонименОт автокъщите купуват предимно хора, които не смеят да излязат зад граница, не говорят езици и си мислят, че продавачите не са баш такива тарикати, каквито са всъщност.