Има закон на Исак Нютон,като умножите теглото на колата по скоростта ще видите с каква маса е ударен автобуса,разбира се,че и автобуса се е движел в същата посока и трябва да се извърши приваждане на скоростите,но това е работа на експертите...
За мен шофьорът на автобуса е на 100 % виновен. Абсурд е тъпата кифла с Реното да обърне автобуса ....освен ако не му направи таран с 200 км/час напречно.
Друга експертиза няма да допуснат, освен тази на управляващите . Припомняме Хитрино , Бисер , Аспарухово , Мизия ..... От тези драскотини по автобуса и каруца не би се обърнала .
33годишният шофьор на автобуса го е катурнал в канавката.Кой знае къде е блял по пейзажа,зяпал шофьорката от реното ,говорел по телефона или слушал музика.
Като автобуса се движи със 100 км/ч, а колата с още повече и го блъсне там където трябва. Те така ще го обърне. А да си чувал ***, че има случаи на паднали самолети след сблъсък с птици, да давам ли пример колко тежи самолет и колко птица.
Следи от удар не се виждат, въпреки че версията за възникването на ПТП-то се променяше... Не са предоставили и видео-запис от кабината... ?!
Погледнете снимката на автобуса, на линка който предлагам. От "удара" на леката кола няма дори следи по страничните ламарини на автобуса. Господи! За каква вина на жената, шофирала "Рено"-то говори прокуратурата!! "Юнион Ивкони" е турска фирма и постоянно нейни автобуси правят катастрофи! Вината на шофьора на автобуса не подлежи на съмнение, ако турците не са прикривани от властите!novinite.bg/articles/158687/Oficialno-Ne-10-a-6-sa-jertvite-na-katastrofata-na-Trakiya
Невероятно Рено-то с дясната си страна от това че е ниско да се поотърка в предното ляво колело на тежък автобус и висок и автобуса да се овърголи в канавката след като има и широка аварийна лента толкова широка колкото и дясната лента за движение в посоката,а дали на местото на катастрофата има две ленти на движение в едната посока е отделен въпрос след като следващите ги коли завили наляво и подминали,а автобуса решили да подмине отдясно рязко и се преобърнал като уплашил колата,че шуми отпред
Brat mi raboti pri tia Ivkoni. Shofiorite ne pochivat dostatychno, ne im plashtat korektno i ne gi osiguriavat na cialata zaplata. Chesto karaha po edin. Sled 1 godina brat mi gi napusna. Az sym imal incident s tia, 2006 godina. Avtobusa spuka predna liava guma na viaduktite na Vitinia posoka Varna. S 90 km ostyrga vytreshnata mantinela. Shofiora ovladia avtobusa. Posle s drug prodyljihme.
100% ПОДКРЕПЯМ НОМЕР 17!НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА МУ УБЕДИ, ЧЕ ШОФЬОРА НЕ Е ГЛАВНИЯ ВИНОВНИК ПРИ ТАЗИ СИТУАЦИЯ!
Цъкайте минуси-фирмата Юнион Ивкони е на турци, с тях само на простотии съм се нагледала...минавали са през непредвидени маршрути с отклонение повече от 1000 км и заплашваха негодуващите пътници, че ще ги свалят от автобуса. Бях 20 годишна студентка и си траех, а те с въртяха далаверите по магистралните спирки. Това съм го видялч лично и ми станаха ясни що за стока са...Пътували в автобуса ковчег вече разказаха , че е нямало колани...ЗА КАКВО СИ ГОВОРИМ ИЗОБЩО?
Какви експерти са само коментиращите тук, направо свят да ти се завие. Да се чуди човек как не са някъде на работа на заплата 5000лв ами седят и дирщят глупости тук.
Версия за ада на "Тракия": Шум в кормилото на "Рено"-то