21

назд моме калино

преди 6 години

великия американски трамваен скандал в българския варянт е все пак сме 60 години назад

20

делийт йес

преди 6 години

то само линиите требва да с епочистят и да с епусне елктричеството храна и вода не требва за това само да не е с обществени поръчки че освен трамвай некой хора ше си фукат с ошфорките скъпите коли и пластмасовите каки из центъра

19

САЩ

преди 6 години

Не си спомням град В началото на 20 век, започват да изчезват трамваи и биват заменени с мръсни задушни автобуси. Един служител от администрацията се усеща и почва да разследва случилото се. Оказва се че общинските власти са обслужвали корпоративни интереси на мафията.Така докато гражданите се усетят цял град останал без екологично чистите трамваи.Така че винаги си задавайте въпросът: Защо? Кой?Лично мнение: автобусите трябва изцяло да бъдат премахнати.Само трамваи и метро трябва да е София!

18

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 16То боко още като кмет каза ,, Трамвая ще върви по Скобелев временно . Само докато приключи ремонта на Витошка " ...

17

Щирлиц

преди 6 години

Върнете трамвая по Ломско шосе!!!!

16

Анонимен

преди 6 години

Племе, нима не осъзнавате важността на казаното. Все тая дали са 1 км или 1 м до новата метростанция... щом е обещано, че трамвай 6 ще се движи, то значи трябва да се движи. Точка по въпроса.

15

Фандъков ВЪН!

преди 6 години

Фандъков ВЪН!

14

Анонимен

преди 6 години

Не живея в София , но заради приятелско семейство- кореняци софиянци , не знам колко пъти може да са 1000 сме ползвали 6 ,когато им гостуваме , слизаш на автогарата или на гарата ,не ходя с колата, и без проблеми сме в Лозенец - суперудобно беше

13

Анонимен

преди 6 години

Живея в Лозенец, а работя на Ботев.Вариант 1- хващам 102 за една спирка, прекачвам се на метрото до св. Неделя, после на трамвая отново - абсурд! Вариант 2 - паля колата и висивам по задръстванията (имаме служ. паркинг), но пак пестя сума време.Вариант 3 - хващам 6-цата, която не се влияе от трафика и съм за 10 минути в офиса.Само един малък пример. Не всичко е метро и транспортът не бива да бъде само "извеждащ" до някоя метростанция.Но как да го обясниш това на новостоличаните в общината

12

Спаси София pedali

преди 6 години

Спаси София са тролска организация на заплата към общината. Плюят я и твърдят, че прокарват идеи на граждани, а всъщност пробутват идеите на същата тази община и получават в замяна апетитни обществени поръчки например ремонт на парка Камбаните където за пребоядисване на едно кошче Спаси София са прибрали по 3000 лева.

11

Даниел

преди 6 години

До ЖоКое му е доброто, увеличаваш тапите по този начин. Трамвая си има отделно трасе и не се бърка с авто-транспорта. Отделно при реконструкцията на Арсеналски ще стане страхотна тапа, защото няма алтернатива. Тм 6 е единствената алтернатива при подобна ситуация.

10

УЛ

преди 6 години

Хоросан може ли да си ****ата

9

Хоросан

преди 6 години

А жителите на Лозенец може ли да олигавят кочана?

8

Анонимен

преди 6 години

Поредната герберска лъжа! Това, че има алтернативен транспорт с прекачване не означва нищо. И 9-ката трябваше да се запази, но след пускането на метрото и ремонтът на "Черни връх" всичко замина. Да, не е проблем за 20-30 годишен младеж да походи 1 км, но за възрастни хора, майки с колички и инвалиди тези разстояния и прекачвания са огромен проблем. И трамвай през Дианабад до Ст. град трябваше да има, и 14 и 19 уж щяха да се възстановят. Юруш всички на колите - София за автоталибаните и това е.

7

Rock 85

преди 6 години

Този трамвай трябваше още миналата година да бъде възстановен, през лятото! Какво стана? Отделно, през 2016 година беше предвидена цялостна реконструкция на вече грохналото трасе на петицата по Борис, до момента - нищо! Щеше да има и трамвай до Дървеница, измислиха най-абсурдния маршрут и той естествено отпадна. Затова слагаме копчета на свтофарите и чертаем с жълта линия велоалеи.Да изброявам ли още?Фандъкова ВЪН!!!

6

Жо

преди 6 години

ДОКОЛКОТО съм информиран, по трасето на трамвай 6 ще пускат тролейбусна линия. Тя ще преминава през тунела на НДК, по бул. Черни връх и по бул. Арсеналски до Южния парк. Така ще се запази и автомобилното движение от бул Скобелев към бул Черни връх.Това е добра идея.

5

Анонимен

преди 6 години

До christo_mМного точно. Разстоянието до спирката на метрото при Хемус е много малко. След това марлрутът се дублира с метрото и други трамвайни линии. До Дървеница трябва да се направи, не това.

4

Анонимен

преди 6 години

Любимият ми трамвай... Със съученици от 127-мо се събирахме и ходехме към басейн Спартак с 6-цата. Дано бъде пусната отново в движение.

3

christo_m

преди 6 години

Едва ли има по-безмислено решение от възстановяването на шестицата. Практически самостоятелно трасе е само отсечката от басейна до Хемус. Цялото останало трасе е метро или друг трамвай (1 или 7).

2

Анонимен

преди 6 години

Заможни бедняци си искат дрънкащия трамвай. За да пътуват без пари. Баби реститутки нямат пари за глупости.