68

хорх

преди 6 години

таа дтржава и без взрив си е унищожена така че евала на ауди 80ка та само тя е читава у целата картинка

67

lol

преди 6 години

До Анонимена смисъла да ми говориш за япония която е шантава в много неща е какъв точно? панелния таласъм чуе за нещо някъде и арееее и у нас веднага да е така. за това сме такава каша.

66

Анонимен

преди 6 години

Япония: Ако нямаш документ че си плащаш паркомясто или притежаваш гараж (защото дори и паркинга пред блока ти е с месечен наем), няма да ти разрешат да регистрираш колата в техния КАТ. Още преди регистрацията пътен полицай отива с теб до мястото, за да се увери че не е само на хартия.

65

Анонимен

преди 6 години

Никаква мисъл няма в общината, че трябва да въведе ред в паркирането, но не със забрани, а с ефективно използване на наличното пространство.

64

Край

преди 6 години

Личното ти усещане няма нищо общо с действителността. Във Виена колите са по-малко на 1000 човека от в София. Причината за това е че във Виена 1. колата трябва да ти е изправна което е скъпо. 2 рядко имаш къде да я държиш и също е скъпо 3. има добър градски транспорт.Качи си колата там на тротоар или в градинка и няма да чакаш много - до половин час ще ревеш от огромна глоба. Същото е в Солун Истанбул и Атина Да не говорим за запада.

63

Край

преди 6 години

До 63. Ти си изчезващ вид - доживял от мезозоя до сега без капка разум в черепа. Трябва да бъдеш записан в червената книга и много да те пазят - ти си носител на рядко ДНК. Добре е да ти намерят и партньорка и да те размножат. Ценен си НО грешиш че бъдещето на личната мобилност е в дизелови автомобили /нов внос/ паркирани пред панелните блокове. Това е отминал период от 90те г. на миналия век.

62

+++

преди 6 години

Гледах в разни квартали на Виена как са решили проблема с паркирането. Ами то всяка педя земя възможна за паркиране са я направили на паркинг. Гледаш две голями дървета между сградите, а между тях очертали паркомясто и т.н. Това не се отнася за големите булеварди и улици, където е по-важно да се осигури по-висока пропускателна способност. Разбира се във Виена има имного закрити паркинги, които в София липсват и затова на някои им се струва, че колите в София били много. Напротив, малко са.

61

До 62 Край

преди 6 години

Ами така са направили на много места по света - стеснили са тротоарите, както и зелените площи. В България не го правим, а колите са ни малко - в София частните коли са почти два пъти по-малко от частните коли в Лондон. Не ми стравнявай ябълки с круши - всички коли в София, с частните коли в Лондон. Колко са частните коли в София 200 на 1000 или 150 на 1000?Явно не знаеш, че в София досега се предвиждаше да се паркира на улиците и на паркинги между блоковете, което явно на теб не ти понася.

60

Край

преди 6 години

Някой по-долу предлага да се стеснели тротоарите за да се паркира. ми дайте да бутнем и общинските училища и да асфалтираме парковете и градинките и всичко да стане дюс паркинг. Син съм на рядко срещано племе. Ще се среща все по-рядко - народ без мозък е чудно че е доживял до 21век. Види му се края.

59

Край

преди 6 години

Имаше филм за пакистанец -емигрант в Лондон /Гражданинът Кхан/ Една от отличителните му черти беше че паркираше стария си мерцедес с предницата на тротоара пред дома си. За сведение Лондон има близо 2 ПЪТИ по малко коли на 1000 жители от София. И това не е щото бедните не щат да си купят бангия и да си я турят пред блока. Това е щото НЕ МОЖЕ ТАКА.

58

Анонимен

преди 6 години

По света е много трудно да паркираш неправилно - всички възможни за паркиране места са направени като места за паркиране. В София не го правят и умниците заключават, че в България се паркирало неправилно.

57

Анонимен

преди 6 години

хахаха по цял свят били паркирали такатоя стрийт вю на гугъл в реално време ли снимакъде е тоя святщото Обеля 2, Кръстова вада , Факултето и Младост не част от нормалния свят , а по -скоро можем да ги сравняваме със Свазиленд, Багдад и Тамбукту

56

Как е по света?

преди 6 години

Имам улица с някаква ширина на учлиното платно и на тротоарите. В България на тази улица разрешават паркирането отдясно по посока на движението, а евентуално в нарушение се паркира и от другата страна, наполовина върху тротоара. По света същата тази улица я преправят. Тротоарите ги правят по-тесни и колите паркират от двете страни на улицата. Малка разлика, но съществена. В България глобяват, а по света увеличават двойно паркоместата.

55

До 56

преди 6 години

Поразгледай примерно Испания ....После пак пиши, но този път истината.

54

Анонимен

преди 6 години

"По цял свят паркират и на забранени места. Който не е ходил, може да го провери като се разходи с гугъл стриит вю из градовете по света."Ти явно си гледал в гугъл само градове от Индия, Пакистан, африканските страни. погледни в една уредена държава как е, прочети им законите за движение по пътищата и пак пиши.

53

до родителя

преди 6 години

Ами сигурно тези коли се паркират там пак от вас-родителите, за да си заведете децата до детската градина, или до училището. Като си направите сметка колко деца са това, горе-долу толкова са и леките коли. така че, търсете причината у вас, а не в "някой незнаен". Знаете се много добре. А може и камери да се сложат там, за да се види, като се спре колата, дали излизат родители с деца, или не. Така освен камери по занималните, нека да видим пък какво се случва и вече извън двора на градината.

52

младен

преди 6 години

До До 49 младенПред кауфланд, лидл и други такива са безплатни пич. Това пред къщата ти или сградата където живееш са платени по един или друг начин. Ако искаш за още коли, отиваш на платен и тоя платеният не е 20 евро на месец така както си мислите тука че общината ще ви направи паркинг и той ще е безплатен или за 40лв.-50лв на месец. А за тия паркинги, калища по скоро, трябва да излезе наредба ако ще е паркинг да е с добре и достатъчно количество чакъл или асфалтиран, а не като нива.

51

+++

преди 6 години

Много неще се измениха и хората се видяха принудени да карат с кола децата си до детски ясли и градини или до училище, а общината още не осъзнава, че трябва да направи промени заради този явен факт.

50

+++

преди 6 години

Истината е, че новите квартали на София, като Люлин, Младост, Дружба, Надежда и т.н. са планирани и строени без подземни паркинги, а с открити паркинги до и между блоковете. След 1989-та година от това планиране нищо не остана, започна се хаотично строителство, вкл. и върху съществуващите паркинги. Колите се увеличиха, а паркоместата намаляха. Според 80-те процента за това били виновни хората, които са си купили кола, независимо кога. Много неще се измениха и хората се видяха принудени да карат

49

До 49 младен

преди 6 години

Хайде да не се опитваш да ни плашиш. Има платени има и безплатни паркоместа и всяка една възможност за паркиране се използва, т.е. общината я оформя като паркомясто, ако това е в нейните правомощия. В София виждал ли си какво представляват повечето частни паркинги? Някога много отдавна са понасипали малко чакъл, но сега калта се разнася навсякъде. И тези частни паркинги са много малко. В другите държави са поне 20 пъти повече.