21

Анонимен

преди 6 години

Голям праз ,нали откраднахте пари за още едно метро в София ако не и повече.То не беше Стенли то кой ли не се накраде от там.

20

Джо

преди 6 години

И аз съм на мнение, че две трети е повече от 56%

19

Анонимен

преди 6 години

Учителката по руски почна да се снима всякаб седмица с каска в това метро.

18

До До 10 Делхи

преди 6 години

Поредният чичка, който си няма и най-малка представа какво е "претъпкано метро", понеже никога не е пътувал по определени линии в Париж, Лондон или Ню Йорк....Здрасти, чичка;)

17

17

преди 6 години

Упс, не държави а квартали. Но и на удобни връзки със съседни държави ще са доволни много хора.

16

Анонимен

преди 6 години

На София трябват удобни връзки между съседни държави. В момента най-бързия начин да стигна с кола или градски транспорт от красна поляна до манастирски ливади Б е кажи речи през широкия център.

15

Анонимен

преди 6 години

Не си обективен. Задължително трябва да се променя наземния транспорт. Той трябва да стане довеждат до метростанциите, част от линиите да се закрият и изминатите километри да намалеят

14

До 10 Делхи

преди 6 години

Една от причините за претъпканото метро, е че ГЕРБ направиха метростанциите си по-къси от предишните и влаковете на метрото са с един вагон по-малко заради ГЕРБ. Както винаги ГЕРБ направи метрото според изискванията за вчера, а не според изискванията за утре, както правят навсякъде по света.

13

Обективен

преди 6 години

За съжаление по досегашният опит, винаги, когато се направи нова отесчка на метрото в София, се променя и надземният транспорт по възможно най-неудачният начин, а би трябвало изобщо да не се променя. Метрото в София е доста рехаво и даже и с третия лъч, едва ли ще поеме повече от 10% от пътуванията в София. Никой не отрича, че метрото е хибаво нещо, но по начина, по който се прави в София, вече не съм толкова сигурен.

12

Анонимен

преди 6 години

А конкурсът за новата жп линия между София и Пловдив за 1 милиард лева се обжалва от фирма имаща приход за последните 3 години - НУЛА лева

11

Анонимен

преди 6 години

"8 от 12 те станции или 56% от третия лъч метрото вече са готови."Не знаех, че 8 от 12 е 56%. Все си мислех, че е 2/3 или 66,6666...%.

10

Делхи

преди 6 години

Не е лошо да пуснете и повече влакове за да се съкрати интервала, защото на пероните става като в Индия, още малко и отгоре ще се возят, бутаница и смрад. В Москва са на 2-3 минути а тука по 8-10.

9

Do 7

преди 6 години

Тая загуба не е от липса на пътници а от наличие на корупция.

8

Анонимен

преди 6 години

И новото ли ще си тече докато масата отгоре се слегне? поне изберете ден за откриването в който няма да вали, да не станете зян ако поканите някой чужденец на събитието...

7

До 4

преди 6 години

Ми не се качвай, бе!Пътувай си с автобуса, на кого му пука за тебе?!

6

Анонимен

преди 6 години

Миналата година метрото получи годишна държавна субсидия от 15 млн. лв. за да покрие загубата. Третият лъч ще увеличи загубата.

5

Анонимен

преди 6 години

Истинските строители в цивилизованите страни правят метро под водата и капка не прокапва, а нашето капе и тече само да капне дъжд.

4

Анонимен

преди 6 години

Като знам как строят фирмите на корпорация ГЕРБ и ми се изправя косата... Как да се кача на новото метро??

3

Анонимен

преди 6 години

Още 1 милиард откраднати от бюджета.

2

Селтака

преди 6 години

***,оправете си *** плеър да може да се превърта напред.