Голям праз ,нали откраднахте пари за още едно метро в София ако не и повече.То не беше Стенли то кой ли не се накраде от там.
Поредният чичка, който си няма и най-малка представа какво е "претъпкано метро", понеже никога не е пътувал по определени линии в Париж, Лондон или Ню Йорк....Здрасти, чичка;)
Упс, не държави а квартали. Но и на удобни връзки със съседни държави ще са доволни много хора.
На София трябват удобни връзки между съседни държави. В момента най-бързия начин да стигна с кола или градски транспорт от красна поляна до манастирски ливади Б е кажи речи през широкия център.
Не си обективен. Задължително трябва да се променя наземния транспорт. Той трябва да стане довеждат до метростанциите, част от линиите да се закрият и изминатите километри да намалеят
Една от причините за претъпканото метро, е че ГЕРБ направиха метростанциите си по-къси от предишните и влаковете на метрото са с един вагон по-малко заради ГЕРБ. Както винаги ГЕРБ направи метрото според изискванията за вчера, а не според изискванията за утре, както правят навсякъде по света.
За съжаление по досегашният опит, винаги, когато се направи нова отесчка на метрото в София, се променя и надземният транспорт по възможно най-неудачният начин, а би трябвало изобщо да не се променя. Метрото в София е доста рехаво и даже и с третия лъч, едва ли ще поеме повече от 10% от пътуванията в София. Никой не отрича, че метрото е хибаво нещо, но по начина, по който се прави в София, вече не съм толкова сигурен.
А конкурсът за новата жп линия между София и Пловдив за 1 милиард лева се обжалва от фирма имаща приход за последните 3 години - НУЛА лева
"8 от 12 те станции или 56% от третия лъч метрото вече са готови."Не знаех, че 8 от 12 е 56%. Все си мислех, че е 2/3 или 66,6666...%.
Не е лошо да пуснете и повече влакове за да се съкрати интервала, защото на пероните става като в Индия, още малко и отгоре ще се возят, бутаница и смрад. В Москва са на 2-3 минути а тука по 8-10.
И новото ли ще си тече докато масата отгоре се слегне? поне изберете ден за откриването в който няма да вали, да не станете зян ако поканите някой чужденец на събитието...
Миналата година метрото получи годишна държавна субсидия от 15 млн. лв. за да покрие загубата. Третият лъч ще увеличи загубата.
Истинските строители в цивилизованите страни правят метро под водата и капка не прокапва, а нашето капе и тече само да капне дъжд.
Като знам как строят фирмите на корпорация ГЕРБ и ми се изправя косата... Как да се кача на новото метро??
12 км, 12 станции, 20 влака: Новото метро готово на 56%