Аз на мойта кола досега смених двигателя 4 пъти, скоростите 8 пъти, купето е на 16-та боя, тва полуоски, разни помпи и др. са просто консумативи и си ги сменам всеки месец и ако продължавам така след 40 години ще няправя 2 млн. км. с нея, а след още 60 години и внука ще добави 1 милионче.СТАРА НО НАДЕЖДНА ??????????
До СатаНАТО Цената на старите Лади и Москвичи е равна на цената за скраб, а не 1000 лв.Един преди години ми разправяше как продавал Лада 1500 за 1000 лв. Минал един цит...ни и му рекъл: Бате , 50 лв. и няма да ме питаш кога ще ги получиш.
До Един от Северозапада 65 Никой не е забранявал руските коли. И сега може да си купиш .За 2016 г. са продадени 7 бройки. Не се купуват защото се оскъпяват с мито, некачествени са и ако я купиш предизвикваш съжаление.
"Той е сменил двигателя и се жалва от склонността на колата към корозия..."- и кое тогава му е здравото на тоя масквич ?
Чудя се как русофилите не са изкупили старите лади и москвичи и защо още се продават тези суперавтомобили по разни обяви.Купувайте ги тези брилянти и ги карайте по милион километра, какво се занимавате с разни мерцедеси, сааби, фолксвагени. Как става така, че по улиците не можеш да видиш руска кола, а по обявите висят за по 1000 лв и никой не ги купува! Това е кола, която купуваш, опраяш за два часа с тел и клещи, качаш се караш!И караш...караш....1 мильон, 2 мильона км и не се разваля!
До Един от СеверозападаАко си беше направил труда, да провериш, щеше да видиш, че в България може да се купи нова руска кола, джип и камион. Има официални вносители и не е нужно човек сам да си внася. Така, че тия неща със "забранения внос" ги разправяй на пустиняците в пивницата. Сега не е като през любимия ти соц, когато всичко беше забранено.
До Един от СеверозападаВсички автомобили и камиони, които призвеждаха съветските другаре бяха или по лиценз, или директно копирани от американски или западноевропейски модели. Някои от тях още се движат- не защото са правени в Съветския съюз, а въпреки това.
До Бай Герги Бай Георги, бихме карали и лади , и джипове, , руски, но демократите ги забраниха за внос. Сега можеш да внесеш от запад какъвто си искаш таралясник и да го регистрираш без проблем у нас, даже и на 30 години да е и да гори колкото гориво толкова и масло, но не можеш да внесеш чисто нова джипка уаз, да речем.А тя е на цена по-евтина, даже и от Дачиите.Политика, какво да се прави...
И в заключение-едно време, всеки средно грамотен монтьор можеше от до да оправи автомобила, било той соц или не. Сега това е невъзможно. Тогава автомобилите бяха прости и надеждни, но и спартански в сравнение с днешните.Дума не може да става за сравнение.Когато сравняваме-да сравняваме соц и западен автомобил , от един клас, произведени по едно и също време тогава. Аз съм виждал Жигула 2101 на 40 години в движение, но съм виждал Опел на 20 без калници от ръждата...
До Един от СеверозападаАма няма какво да обяснявяш бе, другарю. Всички, които сме над 35 г. сме брали ядове със соц колите и повече не искаме повече да чуем за тях. Вие там, в Северозапада още си предпочитате соца, ама гледам, че все на западни коли налитате. Лада и Москвич почти не карате. Що така бе, другарЕ?
Първите Волги М21 бяха горещо калайдисани преди боядисването.Имаха система за централно смазване на окачването.Караха като таксита 20-30 години и после ги изкухиха на частно. Още търкалят тук там, преправени на пикапи.А и реставрирани съм ги виждал, да ги изнасят на запад.А между другото, най сложния двигател на автомобил, е двигателя на ЗАЗ. И камионите на руснаците бяха железни, но лакоми.Зилове на по 50 години още работят по горите ни и в армията.
Продължение. Сега, ако обясняваш на някого, че веднъж в живота се купуваше автомобил някога, дали ще разбере, защо москвича е предвиден за 4 основни ремонта, или няма да може? Сега, когато колите са на всякъде, и достъпни за всички? Ладата струваше 7 хиляди тогава, чакаше се за нея 15 години и повече, и на старо се препродаваше за 15хиляди по едно време.Волги караха само богоизбраните, а за 4Х4 и дума не можеше да става-не се продаваха на населението въобще.
В замяна на това колите им са надеждни и вършат работа за безпътицата там. А защо са зле с пътищата, дълго е да се обяснява, а и ти със соропитешкия си израстък отгоре няма да разбереш.Много гнусно се изразяваш, поработи над стила си! Някой ще те хване и ще те научи на прилично поведение!"Баба Яга" - Волга ГАЗ-21 на свата беше на 20 години, навъртя 1 млн км, когато я продадоха в едно балканско село, да им върши работа.Сори, соропитече трезвено!А пропо, трезвеник си, защото главицата ти е слаба
Всяка техника е била добра за времето си.Москвича е предвиден за 3-4 основни ремонта, *** в обслужването, непретенциозен на масла и гориво, но лаком. Тогава кола се купуваше веднъж в живота, и се караше 20-30 години, че и повече.Не се нуждаеше от специализирани сервизи, и имаше сравнително дълъг живот.Но, според соц концепцията-колата си беше почти лукс за населението. На запад бе друго-имаше конкуренция , развитие, мрежа от сервизи, и главното-високи доходи.
До SnorkyНа Москвич 412 няма нужда да сменяш целия двигател,а само ризи и бутала(комплект) задължително клапани,коляновия вал се шлайфа.Всичко 300лв на сегашни пари.Майсторлъка-отделно.Ама не си струва,освен ако не го ползваш като трактор,щото е ужасно тясна кола.
Ресурса на съветските коли(двигател без основен ремонт),без идеологически залитания:Първите Жигули(почти Фиат)-200 до 300хил.км,Следващите модели-от 125 до 200хил,според кубиците.Лада-Нива-100-125хил.ЗАЗ-60хил.Волга-240 до 300хил.Москвич-150 до 250хил,според модела.Това е с масла соц. производство.Колите тогава се караха малко-около 10хил на година .
Стари, но надеждни: Колите, навъртели 1 000 000 км!