37

Анонимен

преди 6 години

Правят сто неща, но твърдо отказват да въведат системата за такусване. Защото трябва определени етноси да се возят гратис, нали?

36

Анонимен

преди 6 години

Защо аз ще се возя на рейс, а селянина X в кола?

35

Анонимен

преди 6 години

От къдя на къдя билет 2 лв.? Къде го има това?И защо, аджеба, билета се плаща само от непривилегировани граждани от български етнос? Бойче, Фандъче, кога бе сладури? Кога ще почнем да таксуваме прегорелите? Нещо взе да ни омръзва. То така са народите - търпят, търпят и после... спират да търпят.

34

Анонимен

преди 6 години

По -добре нощни маршрутки.Автобусите са прекалено големи,а и в маршрутка няма как да се пътува гратис защото се плаща при качване на шофьора.

33

Анонимен

преди 6 години

...за неограничен брой пътувания в интервала от полунощ до 4:00 ч. сутринта, когато ще се движат линиите....Рай за пияндурниците и клошарите.Да му мислят шофьорите които ще ги дондуркат.

32

Анонимен

преди 6 години

А кога ще направите транспорта безплатен, за да може да се реши този проблем с колите?

31

до 29

преди 6 години

заплатите при комунизъмът както казваш, бяха 200 лева. но това бяха хартии с които можеш да си купиш само определена стока, нещо като лотариен билет, защото нямаше стоки и се купуваше на лотариен принцип, днес има , после не се знае кога има. та икономиката която рекламираш и ти е в главата е на голата вода, леля и. ама тва бетонните глави сте си така. пример - чакаш за телевизор по една година под номер в РУма. Е кви са тия пари бе ало. това не е банкнота ами лотариен билет.Я се образовай малко

30

Анонимен

преди 6 години

Бакшишите нямат думата. И никой не им я дава.

29

Американ

преди 6 години

Намалението на акта е rлynaвo, понеже хората от дума не разбират и няма да се научат да си плащат масрафа. За това трябва малко насилие.

28

Анонимен

преди 6 години

Каква е логиката билета да е по-скъп, а глобите по-ниски? Да се стимулира гратисчийството ли? Ясно е, че шофьорите ще искат по-високо заплащане за нощен труд (което е нормално), ама не лапате ли вече достатъчно, че поне на същата цена да ги оставите билетите?

27

Анонимен

преди 6 години

За да ме спечели обратно като клиент билета трябва да стане 10ст. и с неперсонализирана безконтактна гривна за 1000 пътувания в годината. Ако бъде открадната само неперсонализиран притежател на пин кода да си я възстанови. Сега мога да си купя колелоо за 200 да го карам и да го продавам всяка година на 100лв загуба да си купя чисто ново. къде ми е ползата да го чакам по 10-20 минути за да се тъпча като сардина за да стигна 20 минути по-бавно. 40 минути загуба всеки ден.

26

Анонимен

преди 6 години

При социализма когато билетчето беше 6 ст. българирите нямаха тоалетна хартия и банани а днес при капитализма магазините са пълни с изобилие от тоалетна хартия и банани.

25

тарантино

преди 6 години

тоа нощния транспорт ше бъде психотрилър трагедия като знам кви хора има в нашия голям европейски град...куентин тарантино ше направи нов филм ноар

24

Анонимен

преди 6 години

Естествено, че мизeрните бaкшиши ще протестират!

23

Петърчо

преди 6 години

ВАС какво реши по въпроса с цената на билетите? Това да се намаляват глобите и да се премахне билета за багаж ми изглежда малко като едно споразумение да си остане същата цена от 1.60 за сметка на някои отстъпки. Много хубаво не е на хубаво е казал народа *** проблема с поговорките е че произлизат от реалния живот и не са току така създадени. Дали е мъдър народа да не им вярва на чорбаджиите от СКГТ или не ще видим. Но мъдрия човек не се надява да е прав а да сгреши. Защото няма мъдри оптимисти.

22

Анонимен

преди 6 години

И 2.50лв да струва пак ще е по евтино от ТАКСИ

21

!!!!!!!!

преди 6 години

Ако билетчето през комунизма е било 6 стотинки а днес и 2 лв, то се е вдигнало 33 пъти по толкова ! Ако заплатите през комунизма бяха 200 лв а днес са 500 то те са се вдигнали 2 пъти и малко ! въпрос ? Колко трябва да са заплатите според билетчето ? Отговор ! Над 7 000 лв ! Къде отиват парите от заплатите ви в шиб...я капитализъм ?

20

БГ

преди 6 години

Софиянци искат евтин билет хаха а като вземате двойни заплати а някъде тройно от др част на България не се оплаквате

19

Спаси София pedali

преди 6 години

Спаси София са тролска организация на заплата към общината. Идеята е да прокарват уж идеи на гражданите, а всъщност прокарват маскирани идеите на общината и получават за това апетитни държавни поръчки като например ремонт на парка Камбаните. Там прилaпаxа по 3000 лева за пребоядисване на кошче

18

Анонимен

преди 6 години

Искам да прекратите гратисчийството веднъж и за винаги.Гърч и за шведите,и за шведизираните българи.