139

Боби

преди 6 години

До Анонимен 145Ту-154 имат една огромна АХИЛЕСОВА ПЕТА - Прекалено задна центровкаТоест ако натовариш повече товар в задната част на самолета която конструктивно е по-тежка - Очаквай меко казано неприятностиВероятно за това и загина Ту-154 в СочиИначе при нормална излетна маса може да продължи ИЗЛИТАНЕ с един повреден двигател(от 3) а при полет може ограничено да лети и да кацне с един изправен двигателТавана и работния ешелон и крейсерската му скорост са по-големи от сегашните Боинги

138

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 147Проблемите ги създават такива кухи кратуни като теб.

137

Анонимен

преди 6 години

JALKO ZA ZAGINALITE NO V NOVINITE VI LIPSVA REALNI *** ZA PROBLEMITE KOITO SAZDAVA KHAZARSKATA MAFIA ZA EVROPEISKITE KORENNI NARODI

136

Анонимен

преди 6 години

Понеже Боинг са много сигурно, защо още не могат да намерят малайзийския Боинг който изчезна в океана?

135

Анонимен

преди 6 години

Понеже Ту154 са много сигурни, затова преди година загинаха руските музиканти. Пишете глупости и опорни точки, ама то у русофил мозък да не търсиш.

134

Анонимен

преди 6 години

Боинг е частна компания, която е произвела повече самолети и летателна техника от цялата "велика' съветска и руска индустрия взети заедно. Самолетите им, както граждански, така и военни се използват в цял свят.

133

Анонимен

преди 6 години

Кой Боинг бе клефук? Това рубашките сте с мозъчна изостаналост до един.

132

Анонимен

преди 6 години

Боинг има много повече аварии от Ту-154. Ту-154 е един от най-надеждните и сигурни самолети. 43% от произведените Боинг са показали дефекти и са катастрофирали.

131

СатаНАТО

преди 6 години

Ту-154 е най-аварийният самолет. От всички произведени 26% са катастрофирали. Никой друг самолет няма такъв рекорд.

130

Боби

преди 6 години

До Анонимен 133Ту-154 три катастрофи една в Варна, Една в Либия и една в Сирия всичките при кацане във сложни МТО(Мъгла и буря)Ан-24 - първия е загубен защото върху него пада кран?!?!? Втория поради грешка на наземния персонал не е проведено повторна обработка срещу обледенениеЯк-40 загива заради Българските политици - за да освободи пистата за да кацне Ту-154 Борд 1 на ВВС екипажа не провежда както хората предположената подготовка и самолета не успява да излети като е разбива в края на писта

129

Анонимен

преди 6 години

Бог да прости жервите. За живите да се молим и те някой ден да заживеят в нормална държава.

128

Анонимен

преди 6 години

Човекът си прати колата на Марс, тия още самолет не могат да направят, за кола пък да не говорим.

127

Анонимен

преди 6 години

А за часовниците не сте прави. РУСКИТЕ ЧАСОВНИЦИ СА НАЙ-БЪРЗИТЕ ЧАСОВНИЦИ В СВЕТА. ТОВА Е ПОСТИЖЕНИЕ!

126

Боби

преди 6 години

До Анонимен 133Ли-2 е версия на легендарния Американски ДАКОТА само СССР произвежда почти 5000 бройки и още над 10000 произведени в САЩНашите Ли-2п - за парашутни скокове са "доработени" за граждански самолетиИл-14 единия се е забил в Планина а втория се е разбил край ПровадияИл-18 един се е разбил над София при излитане? Един се е забил в планина а 3 при кацане в сложни МТ условия - като това е самолет без никаква електроника за кацанеTu-134 - 2 катастрофи 78 и 84 при сложни МТО

125

Анонимен

преди 6 години

Купил-дал-поръчал... глупости на търкалета. И руснаците лятат само със западни самолети по света защото са по-икономични, по безопасни и покомфорни от руските пръчки. Точно същото е и с руските коли.

124

Боби

преди 6 години

До Анонимен 130Ано Умни Б-200 е уникален самолет за специални компании като МЧСИл-476 цялото производство за поне 5 години е изкупено от военните а вероятно заради смяна на ауаксите и танкерите сигурно и за повече годиниИл-114 се оказа че е необходим за замяна Бе-12,Ан-72,Ан-24/26/32 и Ил-38 във военноморския флот вероятно и на разузнавача Ил-20 а това са стотици самолетиССДЖ 100 ще се замени от ССДЖ-120 вероятноМС-21 обаче е този който ще донесе промяната на пазара - ДАНЪЧНИ ОТСТЪПКИ

123

Анонимен

преди 6 години

Колкото и да се напъвате, статистиката е черна и тъжна.В България за 35 години летенне с руски и съветски ковчези имаме:Ли2 1 катастрофа.Ил14-2 катастрофи.Ил18-5 катастрофи.Ту134-3 катастрофи.Ту154-2 катастрофи.Ан24-2 катастрофи.Як40-1 катастрофа.Избити са над 500 човека и над 1000 са ранени и осакатени. ЗА ЩАСТИЕ, ОТ 30 ГОДИНИ В БЪЛГАРИЯ СЕ ЛЕТИ СЪС ЗАПАДНИ САМОЛЕТИ. РАВНОСМЕТКАТА-НИТО ЕДНА КАТАСТРОФА И НИТО ЕДИН ЗАГИНАЛ!!!

122

Анонимен

преди 6 години

Глуповатата опорна точка на русофилите още от преди 89-та беше: "абе не гледайте колите, часовниците, пералните, хладилниците..., те руснаците правят страхотни самолети, ракети и оръжия".Истината е, че нищо не правят като хората. Тези хора никога не са имали технологична и производствена култура и няма как да имат. Прескочиха от феодализма в комунизма и от него в някаква нова диктатура. Пропиляха 100 години развитие и ако не се вразумят, ще пропуснат още толкова.

121

Анонимен

преди 6 години

Те са сертифицирани, но никой не ги ползва, включително и Аерофлот. Ти това няма как да го знеш разбира се защото си *** от село и на европейско летище не си стъпвал никога.

120

Боби

преди 6 години

До 119 122 123Самолетите които са сертифицирани за полети до Европа и Америка (нещо като еквивалент на Еро 1,2,3,4,5,6 двигателите за автомобили) са Ту-154М с еди кои си двигатели(точно определени)Ту-204, Ту-214, Ил-96 пак с определени двигатели, Ил-76 и 476 пак с определени двигатели, Сухой ССДЖ-100, Ил-114, Ан-148/158, Бе-200сега се сертифицира новия МС-21(Яковлев Иркут)В момента МС-21, ССДЖ-100, Ил-476, Ил-114 и Бе-200 са икономически рентабилниОстаналите ако сменят двигателите най-малко