До Анонимен 79Анонимен Запознати с политиката Украйна прекрати всякакво сътрудничество с РФ и то по заповед от САЩ господари в крайна сметка Антонов бюрото практически фалираЗа твое сведение от всички произведени Ан самолети след 1990 само единици не са купени от РФ
Предвид влошените отношения между Русия и Украйна и пословичната руска немарливост и безконтролност при поддръжка даже много е издържал.
До Анонимен 74ХОРА РАЗБЕРЕТЕ НЯМА ОПАСНИ И ИЛИ БЕЗОПАСНИ САМОЛЕТИИМА САМОЛЕТИ КОИТО СЕ ПОДДЪРЖАТ ПО ВСИЧКИ ПРАВИЛА И СЪОТВЕТНО СЕ ЕКСПЛОАТИРАТ В УСТАНОВЕНИТЕ ИМ ГРАНИЦИ - ТЕЗИ САМОЛЕТИ СА НАДЕЖДНИ НО МОГАТ ДА БЪДАТ НЕРЕНТАБИЛНИ ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ВСЕКИ ДНЕС ТЪРСИ ПО-ЕВТИНОТО ...
До мухахахАко руснаците не бяха нападнали Украйна ,украинците щяха да си подържат двигателите и да ги сервизират и самолетът щеше да си лети още.... Просто ,украинците отказаха да подържат самолетите на агресора.
За мой срам , признавам си честно, даже и не бях чувал за този самолет а уж разбирам от авиация:)) Та порових тук-там. Ами обикновено бутиково постсъветско самолетче. Украинска разработка и производство основно в Русия -Воронеж. Двигателите са украински -изводите си ги правете вие. Специално този самолет/катастрофиралия / е руско производство. В момента производството му е спряно поради липса на купувачи и едва ли ще бъде възобновено.
До Анонимен 75До преди 5 години в гражданската авиоиндустрия руските производители нямаха никакви инвестиции като се започна с сухой супер джет 100 който е и по-голям от катастрофирлия Ан и е по-рентабилен Ето сега пуснаха мс-21 който потенциално може да поеме половината от трафика в РФАко или по-точно когато пуснат един самолет 60 места и един самолет 300 места ще покрият всичките си нуждиДори сега ги имат Ил-114 и Ил-96 но и електрониката и двигателите са стари - стават за военните, МЧС
Аерофлот ползват само Боинг и Еърбъс за външни линии и това съвсем не е случайно. Руснаците се опитват от 20 години да направят безопасен, тих и комфортен пътнически самолет, но не им се получава.
Крайно време е руснаците да си преоборудват линиите с вносни самолети. Ясно е, че техните не са безопасни. Какъв смисъл има ежегодно да загиват стотици невинни хора?
До Анонимен 68Та като ти е "любима" колко пъти си летял с нея???:))))))))))))))) Кажи, боби, кажи:))))))))
Могат, но им е по-евтино да ги купуват от Русия, защото руснаците са свикнали да работят за без пари.
До Анонимен 67Умнико от десетилетия има изискване ако единия двиГатели откаже самолета да долети и кацне нормално .
Между другото, Ан-148 ми е любима машина, много добър за регионални линии.Пак копие на западен модел - Дорние 328 J... може би затова...Антонов вече има удължен вариант Ан-158.Последно се оказва, че не е обработен с противообледенителна течност (kill-frost) преди излитане, което е мнооого вероятна причина за падане зимно време. Което пък би било трагична грешка на командира.
Айде стига глупости бре. Атентат било. Много е лесно да се обясни руската некомпетентност и немарливост с атентат.
Пожар във въздуха е много рядко явление и не е от такова естество, че пилотите да нямат време да обявят тревога. Или е атентат или сблъсък във въздуха ( mid-air collision)
До 42 Do 41Защо не могат да направят по Добър самолет...В СССР бяха разделени нещата средни и тежки пътнически Туполев и ИлюшинЛеки Яковлев Антонов, Специални Бериев, Мясичев и свръх тежки пак Антонов
Самолетът Ан-148 е произведен от украинския авиоконструктор "Антонов".------------------- Самолетът е КОНСТРУИРАН от бюро "Антонов", а се произвежда в Украйна и в ***. Не е ясно падналият руска сглобка ли е или украинска, но най-вероятно си е сделан в Проссии. Но ако е бил обхванат от пламъци преди падането, вероятно е атентат.
Намериха останките на разбилия се Ан-148, оцелели – няма