Докато знаците се поставят от парашутисти или общи работници, които хал хабер си нямат от правила за движение по пътищата, ще е така.
Лъжеш, преди 1989-та нямаше коли. Няма смисъл да вървиш срещу истината, много хора могат да ти потвърдят, блоковете покрай "булеварда" са предостатъчно.
Преди 1989-та редовно минавах там с кола. Нямаше задръствания, защото светофарите рядко ги пускаха да работят. Колите май бяха повече от сега, но изглеждаха много по-малко, защото нямаше задръствания. Тръгваш по Малинов, тогава Людмила Живкова, и не спираш. Сега през 10 метра има светофар и колите просто стоят на булеварда и изглеждат много, а всъщност пропускателната способност на булеварда спадна в пъти и за единица време минават по-малко коли от преди.
До До 35Живея на този булевард от както се помня, гарантирам че коли преминаваха от време на време само.
До BedstvieТака е, но все пак да не забравяме, че подлезите работят с работното време на метрото, а не с това на останалия гр.транспорт, което е странно.Да, има направен един единствен "пешеходен" подлез на Малинов на спирка "бл.458", на която почти не е нужен. Направиха го хубав, но вече и в най-слънчевото време, дори и с компания не бих минала, защото всички лампи са изпочупени от някакви ***, вони на разни неща и е пълен със счупени стъклени бутилки.
До Анонимен 42Бих добавил още един абсурд - при положение, че на Деница, което е най-натовареното кръстовище, има подлези за метрото, за пешеходците са направени пешеходни светофари и те минават отгоре по платното! Какво пречеше при строежа на метрото, да се предвиди подлез за пешеходците!? Отговора е абсолютно безхаберие, некадърност и неземна тъпота!!!
Друг абсурд на този Малинов е за пешеходците - дали ще пресекат успешно и/или за нормално време. На някого направил ли му е впечатление, че липсват бутони на разделителната ивица? В момента, ако пресичайки от зелено стане червено за пешеходците, спреш между платната за движение, трябва да изчакаш някой потенциален пешеходец да натисне бутона, за да успееш благополучно да стигнеш отсреща (така и закона не се нарушава). Другия вариант е да изчакаш и преминеш между колите.
Не спорете колко са колите! На Малинов шест автомобила правят задръстване странно но факт! От 4години всеки божи ден минавам от там за работа и обратно. Просто светофарите са направени така че те правят Задръствания дане говорим че всяка сутрин като се наредят всички автобуси в колонка по 3,4един след друг допълнително усложняват нещата защото трябвя даги пускаш от дясна лента в най лява с самото тръгване от спирката! (тази на макдонадс) докато не пуснат булеварда до дружба щее все така....
Какви 12 минути от 222 блок до Орлов мост. Аз със 105 (имаше и такива бавни автобуси), от последната му спирка, която беше 6 спирки преди 222 блок, стигнах Орлов мост за 15 минути, иначе редовно пътувах за 20 минути до Орлов мост с 305 от последната му спирка в Младост 3.
Празен беше булеварда, защото светофарите не работеха. Имаше светофар на разклонението за Младост 1А, който го включваха веднъж месечно, светофар на Деница, който го включваха 1-2 пъти в годината и пешеходния светофар на 43 блок, който работеше с натискане на бутон, както и трябва да бъде само за такива светофари, а не както е сега в София. Колите минаваха без да спират и затова намаше задръствания, а колите бяха повече. Нямаше го алтернативния път покрай бирената фабрика и т.н.
Коментара е насочен към Столичен инспекторат!След разширяването на булеварда движението се затрудни значително, най-вече от бус лентата и от това, че от лява лента Не може да се продължи направо. Ако се преразгледа организацията на движение и от лява лента на ВСИЧКИ светофари може да се завива на ляво и да се продължава направо значително ще се облекчи движението! Също така да се премахне частичната бус лента от булеварда!
В Кьолн колите през 2014-та са били 820 хиляди, при население малко над 1 милион. Как пресметна, че в Кьолн колите са по малко в сравнение със София?
Този булевард преди 1989 беше празен, нямаше нито един светофар! Първият светофар беше на 43-и блок, по-късно на Деница.С автобус 306 се стигаше от 222 блок до Орлов мост за 12 мин
Реших да проверя дали лъжеш и за първият град, който ти е в списъка - Прага, намерих, следното от сериозни автори: Броя на колите в Прага след 1989-та бързо се увеличава и през 2005-та година колите в Прага надвишават 500 на 1000 жители и са малко по-малко в сравнение с немските градове Шутгард (531) и Дюселдорф (516). За 13 години колите в Прага не са намаляли и не са по-малко, в сравнение със София.На друго място намерих, че частните коли в Прага са 1 милион и 60 хиляди, а хората са 1,2 млн.
Явно си от село Горно Нанадолнище или от съседното му село Долно Нанагорнище.Какви автоморги сънуваш? 1/3 от колите в София са по стандартите Евро 5 и Евро 6 и само 5,3% от колите са от преди въвеждането на Евро 2.И това какво общо има с грешният знак в Младост?
Булевардът в Младост е типичен пример как малко коли може да изглеждат като много и това дава основание на хора, които не умеят да мислят, да твърдят, че в София колите са много. Аз твърдя, че преди 1989-та по този булевард, за единица време преминаваха повече коли, отколкото сега, като тогава нямаше задръстване, а сега има задръстване. Говоря за участъка от Цариградско шосе до бившата Деница. Задръстванията сега станаха заради светофарите, а преди 1989-та работеше само пешеходния на 43-ти блок.
Този знак наистина обърква и не знам защо е сложен. Проблемът там е съвсем друг - с "разширението", което направи Фандъкова, булеварда стана по-опасен, защото коли движещи се в лявата лента, изведнъж се оказва, че трябва да завият наляво, защото маркировка, знак или светофар им забранява да продължат направо и те трябва да се престрояват в средната лента, където обикновено е колона и ПТП-то е готово. Булевардът в Младост е типичен пример, как малко коли може да изглеждат като много.
Трафик: Грешен пътен знак и излишна бус лента?!