64

Qni

преди 6 години

И безплатен да е билетът, градският транспорт е препълнен в пиковите часова и лично аз не го ползвам точно поради тази причина. В трамвай #5 от Нишава е невъзможно да се качиш сутрин. Да, презастроено е и гъстонаселено, но могат да се пуснат повече влакчета, рейсчета и тн., поне за два часа. С качването на билета се увеличиха само проверяващите, а тях ги знаем кой глобяват и кой - не.

63

До 68 trafalgar

преди 6 години

Май нямаш никаква идея кой колко замърсява в София. Сега замърсява наднормено с ФПЧ отоплението на твърдо гориво, а колите замърсяват малко, много малко с ФПЧ. Много малък брой от колите движещи се по улиците на София са от преди въвеждането на евростандартите и това са примерно половин % от колите по улиците, а още 2-3% са по Евро 1 и 2. От Евро 3 нататък нормите са много строги и колите реално не замърсяват, особено тези по Евро 5 и 6, които са над 25% от регистрираните коли и над 35% от движе

62

До 68 trafalgar

преди 6 години

Сигурен ли си, че софиянци карат стари коли?Според едно изследване по поръчка на Столичната община с публикувани през април 2015 година резултати, регистрираните коли в София по възраст са:12,12% - до 5 години27,95% - 5-10 годишни30,64% - 10-15 годишни22,56% - 15-20 годишни6,73% - над 20 годишни--Средната възраст на колите в София излиза на около 11,5 години, като по принцип по-новите коли се използват повече от по-старите, т.е. колите в движение по улиците са средно 8-9 годишни.

61

trafalgar

преди 6 години

До Докога? не забравяйте факта, че автопарка е стар! повечето софиянци карат стари авомобили, втора ръка!! това замърсява повече отколкото си представяте!

60

Анонимен

преди 6 години

политиката на Столична община в транспорта и транспортната инфраструктура е пълен хаос най-меко казано. Решенията се взимат от некомпетентни и спуснати отгоре хора на упрвляващите, без да се отчитат ползите за хората. Въобще политиката в транспорта не е центрирана върху хората, а върху автомобилите, печелбите, събиране на такси и крадене. Нали билетчето беше 1 лев, мало.умниците гласуваха по поръчка, без въобще да очитат нито един фажен фактор... и т.н.

59

Joko

преди 6 години

До Анонимен 55Ами кой ви е избирал общинската управя ? От тези 2 лева поне половината се разпределят по джобовете на местните гаулайтери !

58

Анонимен

преди 6 години

Фръндъкова, няма нужда от 100 мерки, а само от една.Въведете "зелен билет" през цялата година ! Пробно, за 1 година и вижте резултата.

57

ПР

преди 6 години

мерките на СО са ясни - дайте да симулираме активност. Въобще за хората от общината ЗАДЪЛБОЧЕНОТО МИСЛЕНЕ е тера инкогнита. То и за държавата е същото де. Дъвчат се едни и същи данни и вместо да се захванат с решаване на това което има най-голяма тежест се започва едно въртене и суетене и накрая са стига до решение да се пребоядиса.ТОЗИ ГОЛЯМ ГРАД ИМА НУЖДА ОТ ИНФРАСТРУКТУРА. Това може и трябва да направи общината. Другото е прах в очите на хората.

56

Анонимен

преди 6 години

не съм минал покрай дома на сандъкова, не съм чул че е викала че в неделя ще е зелен билета.Инъче щях да се повозя!

55

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 6010000 са тези, които още не са си купили личен автомобил.

54

Анонимен

преди 6 години

толкова фъндък ви пуснаха. Даваха ли ги по телевеизията? Даваха ги. Казаха ли че има решение? Казаха. Рекламата е готова , тях самия проблем никога не ги е интересувал. Само да ги дадат по тв , че са решили проблема и ако има лентичка за рязане!

53

Анонимен

преди 6 години

ха, само толкова ли са софиянците в София - малко над 10000!

52

Докога?

преди 6 години

Не ме интересуват зелените билети. Интересува ме кога най-накрая Фандъкова ще направи нещо за по-чист въздух в София? Въздухът в София се замърсява от отоплението на твърдо гориво, а останалите замърсители са пренебрежимо малки.

51

Shark

преди 6 години

До 55. Защото се управлява от ***. Както и цялата ни държава. В миналото хората са били много прави, като не са позволявали хора от по-долни прослойки да се намърдат в по-висшите, т.е. всяка жаба да си знае гьола. Комунистите докараха селинджърите в градовете и се набутаха във властта. Сега продължават техните деца да ни управляват. Ето затова е на този хал държавата ни.

50

Еко селянин

преди 6 години

Зелените барети се изчерпаха. Дишайте дълбоко!

49

Анонимен

преди 6 години

Не мога да схвана: не живея в София, плащам огромни данъци в централния бюджет и както знаем, София се финансира с една доста солидна част от него. Така аз финансирам билет за софиянци по 1 лев,докато в родното ми градче е по 2. Така се създава огромно конкурентно предимство на София-има платена работа, евтин субсидиран транспорт. После държавата се чуди как малките населени места опустяват? На Запад е така: големи градове - платена работа - скъпи наеми,транспорт и пр. Защо София е с привилегии?

48

Насо

преди 6 години

Ще кажа на всеки който плюе българите, НЯМАШ ПРАВО ДА ПЛЮЕШ ЗАЩОТО С НИЩО НЕ СИ ДОПРИНЕСЪЛ ЗА РАЗЦВЕТА НА ТАЗИ ДЪРЖАВА, ПЛЮЙ ПОЛИТИЦИТЕ, ПЛЮЙ КРАДЦИТЕ, ПЛЮЙ МЪРЗЕЛИВИТЕ, ПЛЮЙ И БОГАТИТЕ, НО НЕ СМЕЙ ДА ПЛЮЕШ ОТРУДЕНИЯТ БЪЛГАРИН

47

Анонимен

преди 6 години

Вчера са продавали зелени билети и днес е чист въздуха(нищо, че вятър-течение го изчисти) ДА СИ приписваш заслугите на природата е поредното високопарно изказване на самозабравилите се упправляващи през последните 10 години.

46

До 63

преди 6 години

Нещо не става ясно от поста ти - срамно е да си учител или е срамно да си от Самоков?!

45

Сп??нс !?

преди 6 години

Хахаха смешки...В испания редовното билетче са 0,68? и ти важи за час - време през което сменяш автобуси докато стигнеш за където си тръгнал. Това да въведат в София и големите градове, а не да си правят реклама с 1000 билетчета в почивен ден.