Разгонихте фамилията на София от коли. Ръмжат двигатели, коли се бутат кой да мине пръв, а пешедци рискуват всичко и минават на зигат. Смърди на изгорели газове та се не трае! Кои сте вие, кой ви дава права да ни стресирате, специални ли сте?
Ако всичко в София беше като в нормален европейски град, както пишеш. общественият транспорт нямаше да е толкова зле. Метрото отдавна щеше да е с много линии с много по-удачни маршрути. Личните коли щяха да са много повече, но това нямаше да си личи по улиците, защото щеше да има нормална организация на движението и паркирането. Сега София прилича на град, в който някой като Край управлява.
Така е ССС предпочеташ колата щото ти е безплатно паркирането, евтино горивото, никакъв данъка и прегледа. Ако всичко беше като в нормален европейски град - чинно щеше да си предадеш лимозината на Надин и да си купиш карта за градски транспорт. И града щеше да заприлича на столица в ЕС. Сега прилича на Прищина.
При 1.60 и миризлив, нередовен, а в доста случаи и опасно амортизиран градски транспорт, предпочитам да не слизам от колата, макар да съм на бензин
Метрото сега върши работа на около 10% от хората, с третата линия ще станат 15%. а не 40%, както ни лъжат някои. Останалите хора пътуват с друг вид транспорт - обществен или личен. Не случайно толкова много хора предпочитат да пътуват с личния си автомобил, на тях метрото явно не им върши работа, както и масовият надземен обществен транспорт. Не случайно такситата уж са много повече от нуждите на София, а все няма такси, когато ти трябва, това е защото просто общественият транспорт е много зле.
Доста лъжи се изприказваха за метрото, а и доста неща се пропуснаха.Може би най-важното за метрото е да направят станциите по-дълги, както бяха замислени в началото и както бяха направени част от станциите, докато Бойко Борисов и фандъкова не решиха, че трябва по-бързо да реже лентички и да се тупа в гърдите, колко много бил направил и направиха част от станциите по-къси и резултатът е по-малко вагони във влаковете на метрото и в час пик става ад. Метрото върши работа на около 10% от хората, а
Значи подкрепям с две ръце изграждането на метротранспортта в София. Това, което не подкрепям е г-н Братоев и шуробаджанащината, която е наложил в неговата администрация. В метрополитен се назначават само определени хора, които са близки до него. Там случайните хора са много малко. Иначе е безспорно, че метрото е най-прогресиращият транспорт в София, но който и да беше ръководител резултатът нямаше да е по-лош от сегашния !
Ей Такива като теб най са ми неприятни. Ако строи за какво строи, ако не строи ми виж как е в чужбина. Как пък все оплакване..Качило се всичко на коли и писка(хубава приказка от преди 30 години). Как да стане, като причината да има задръствания и подобни сме ние хората...Аман значи..пууу
Значи в София и в следващите 15 години няма да има нормални улици и тротоари,пак всичко за метрото А ДАНО НЕ СТЕ ВИЕ СЕГАШНИТЕ ТОГАВА УПРАВНИЦИТЕ НА СОФИЯ.
АБЕ ЗАЩО НАРИЧАТ МЕТРОВЛАКОВЕТЕ ВЛАКЧЕТА????!!!!!Що за глупост,значи ГТ на София се състои от ТРАМВАЙЧЕТА,ТРОЛЕЙБУСЧЕТА,АВТОБУСЧЕТА,МИКРОБУСЧЕТА И МЕТРОВЛАКЧЕНЦА!!!Хора пък карат колички,камиончета,тирчета,джипченца,колеленца,моторченца.
Язе само на метрото се возим, понеже влакчето в тунеля се движи и няма опасност да те резне тока, както при трамвайните линии
I korupziata raste gerb stroitelni firmi sa jasni vse edni i saschti ksto sa netro sanirane patischta magistrali i komisionni sa gerb kmetove i tn
До Дикректор МилановаЧе ти тогава треа си първата, която ше бъде въдворена... Кой те знае от кое село си се довлекла в Сф..като ти чета изказа и манталитета....голямата софиянка.И на жълтите павета да си родена, всъщност, си селляндУрка, просто щото *** е била такава и на това те е и научила.
15-20 км в следващите 15-ина години. - ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА....НЕВЕРОЯТНИ ТЕМПОВЕ, КАКВА БЪРЗИНА;
ако се строеше с градоустройствен план щеше да е друго. Взимам за пример Китай - строят цял нов квартал. от 0-та го вдигат, няма такова нещо като имот взет със заменки в центъра на софето, ама то било градинка, ама стана кооперация.
автомобилите в столичния трафик са 55 хиляди по-малко - ЗАТОВА ВСЕКИ ДЕН СЕ ЧУДЯ КЪДЕ ДА ПАРКИРАМ И ЩО ТРОТОАРА Е ПЪЛЕН С КОЛИ.....
До Дикректор Миланованапълно съгласен, но тази Велика Софийска Стена с ограничен пропускателен режим да служи най-вече столичани да не излизат от "хубавата" София, за да отиват на почивки в гадния прованс!
Строителството расте, метрото също: Още 20 км след... 15 години