ще има катастрофи и преди нас и след нас ..... освен да спрете земята да се върти което поповете не успяха и живеят ......
Никога няма да се оправим, докато има хора, които си вярват, че катастрофите и нарушенията ще намалеят, ако се удължи обучението на шофьорите или че всичко се дължало на възпитание, култура и манталитет, както и че свръхвисоките санкции като се запишат в закона ще спрат нарушителите. Тези хора даже не осъзнават, че отвличат вниманието от същността на проблема и така правят да има повече нарушения и катастрофи. Както се казва - пътят към ада е постлан с дообри намерения.
До Истината А защо КАТ не работи ? КОЙ измисли, законите за да не работи КАТ ? КОЙ приема тези закони ? КЪДЕ са приети тези закони ? В ЦК на БКП или в Демократичният парламент в Демакратична България ?
Има една ИНСТИТУЦИЯ в България , която е Натоварена с Безопасност на Автомобилното Движение , ииииииииии нарича се КАТ .Другото е Корупция .
По тази логика да създадем:Институт по корупционна безопасностИнститут по здравна безопаснот...и т.н. Институти в които ще назначим всички мишоци.Може пък тогава да се оправим..........!!!!!!!!!!!
Докато милицияна си затваря очите за ония с големите джипове за които законите не важат и за неграмотниците от *** алите дето не могат да четат и пишаг ама си купуват дипломи за 8 клас и след това книжки,така ще е!КАТ е опасно за нормалните хора!Светещите крушки посред жарко лято нищо не помагат!Останалото е дрън-дрън ярина!
Нищо няма да се промени,до като не се наблегне на обучението.Да се увеличат учебните часове от 1 месец на 3 месеца,и се запази същата тарифа.Тя достатъчно е раздута.Защото не всичко е шофиране,има също така и учене на теория.Така беше преди 89г. и нямаше толкова катастрофи.
В затвора ли е отрочето на транспортния бос ,дето убия пиян и надрусан 4-***?Не.Властта иска ли да пуска видеорегистратори,да изгорят всички мутри на 1-ви месец с джиповете?НЕ!!!Пак ли ще ме упрекнете ,че иронизирам за ФАРОВЕТЕ?Да обяснявам ли още или от първите 2 примера ви светна ФАРА?
Докато българския водач на ППС не бъде изправен пред невъзможността да не бъде санкциониран или осъден ЕФЕКТИВНО ще е само преливане от пусто в празно!
Тук нещета обикновено опират до едно - колкото са повече нарушенията, толкова повече са ПТП-тата. Занчи, ако искаме да намалим ПТП-тата, трябва да намалим нарушенията, а нарушени не се намаляват като се вдигат санкциите за тях записани в закона, които после да не се прилагат, както е в България. Нарушенията се намаляват, само когато санкциите се прилагат.
От години сме сидетели, че държавата имитира дейност за намаляване на ПТП-тата, а те се увеличават, както и нарушенията. Имитацията на дейност се състои обикновено в искания за вдигане на санкциите в закона, а е световноизвестен факт, че голямите санкции записани в закона никога и никъде не са спряли нарушителите. Сега пак има имитация на дейност - създават този институт.
В другите държави, шофорите (българи и граждани на други държави) са убедени, че ако направят нарушение, НЕИЗБЕЖНО ще бъдат наказани за него и затова спазват правилата. В България същите шофьори (българи и чужденци) са убедени, че и могат да правят нарушения без да има наказание за тях. Този институт какво ще направи по въпроса? Май единсвеното, което ще направи е да ни отклонява вниманието в друга посока - образовнаие на шофьорите и т.н. простотии.
Ясно е какво няма в България - няма контрол за спазването на Закона за движение по пътищата. То и други неща липсват като добри пътище и т.н., но липсата на контрол е с толкова по-голяма тежест, че другите неща стават маловажни.
Истината е, че българските шофьори не се различават от шофьорите от другите държави по култура, манталитет, възпитание, подготовка за шофиране. Това много ясно се вижда, когато се сравнят как шофират шофьори от различни държави в една държава. Примерно български с австрийски шофьори да се сравнявт как шофират в Аастрия, после може да се сравнят и как шофират в България. Оказва се,че чужденците като шофират в България са най-опасните шофьори на пътя,а българите са най-примерните шофьори в чужбина
Експерти по пътна безопасност в КАТ няма, нито сред сегашните, нито сред бившите служители на КАТ. В България основният проблем е КАТ, който от 28 години не работи. Заради неработещият КАТ се извършват над 95% от нарушенията в България, а тези нарушения са много - вероятно над 200 милиона нарушения средно на ден. КАТ санкционира за 1 на 100 хиляди нарушения и то често след ПТП, т.е. нищо не прави и това е проблем. Такива важни неща като състоянието на пътя и организацията на движението на фона н
Поредния ,,Институт,,създаден от ГЕРБ за манипулиране на общественото мнение !!!За пример -,,Института,,за дясна политика на Георги Харизанов!!
Институт направен от бивши величия, които искат да папкат от държавната софра. Слушайки какви цели си поставят може да се установи, че това е мъртво родена паразитна институция.
Война на пътя: Ще помогне ли Институтът по пътна безопасност?