30

Анонимен

преди 6 години

ще има катастрофи и преди нас и след нас ..... освен да спрете земята да се върти което поповете не успяха и живеят ......

29

Факт

преди 6 години

Никога няма да се оправим, докато има хора, които си вярват, че катастрофите и нарушенията ще намалеят, ако се удължи обучението на шофьорите или че всичко се дължало на възпитание, култура и манталитет, както и че свръхвисоките санкции като се запишат в закона ще спрат нарушителите. Тези хора даже не осъзнават, че отвличат вниманието от същността на проблема и така правят да има повече нарушения и катастрофи. Както се казва - пътят към ада е постлан с дообри намерения.

28

Реален

преди 6 години

До Истината А защо КАТ не работи ? КОЙ измисли, законите за да не работи КАТ ? КОЙ приема тези закони ? КЪДЕ са приети тези закони ? В ЦК на БКП или в Демократичният парламент в Демакратична България ?

27

Анонимен

преди 6 години

Пак ли има пари за усвояване? :-)

26

ДА ВИ КАЖА

преди 6 години

Има една ИНСТИТУЦИЯ в България , която е Натоварена с Безопасност на Автомобилното Движение , ииииииииии нарича се КАТ .Другото е Корупция .

25

Чоко и Боко

преди 6 години

По тази логика да създадем:Институт по корупционна безопасностИнститут по здравна безопаснот...и т.н. Институти в които ще назначим всички мишоци.Може пък тогава да се оправим..........!!!!!!!!!!!

24

Анонимен

преди 6 години

Докато милицияна си затваря очите за ония с големите джипове за които законите не важат и за неграмотниците от *** алите дето не могат да четат и пишаг ама си купуват дипломи за 8 клас и след това книжки,така ще е!КАТ е опасно за нормалните хора!Светещите крушки посред жарко лято нищо не помагат!Останалото е дрън-дрън ярина!

23

Анонимен

преди 6 години

Нищо няма да се промени,до като не се наблегне на обучението.Да се увеличат учебните часове от 1 месец на 3 месеца,и се запази същата тарифа.Тя достатъчно е раздута.Защото не всичко е шофиране,има също така и учене на теория.Така беше преди 89г. и нямаше толкова катастрофи.

22

Елемаг

преди 6 години

В затвора ли е отрочето на транспортния бос ,дето убия пиян и надрусан 4-***?Не.Властта иска ли да пуска видеорегистратори,да изгорят всички мутри на 1-ви месец с джиповете?НЕ!!!Пак ли ще ме упрекнете ,че иронизирам за ФАРОВЕТЕ?Да обяснявам ли още или от първите 2 примера ви светна ФАРА?

21

бАЙ Шили

преди 6 години

Докато българския водач на ППС не бъде изправен пред невъзможността да не бъде санкциониран или осъден ЕФЕКТИВНО ще е само преливане от пусто в празно!

20

Анонимен

преди 6 години

KAT - казват че съществува, ама никой не ги е виждал щото са само в храсталаците

19

+++

преди 6 години

Тук нещета обикновено опират до едно - колкото са повече нарушенията, толкова повече са ПТП-тата. Занчи, ако искаме да намалим ПТП-тата, трябва да намалим нарушенията, а нарушени не се намаляват като се вдигат санкциите за тях записани в закона, които после да не се прилагат, както е в България. Нарушенията се намаляват, само когато санкциите се прилагат.

18

Анонимен

преди 6 години

От години сме сидетели, че държавата имитира дейност за намаляване на ПТП-тата, а те се увеличават, както и нарушенията. Имитацията на дейност се състои обикновено в искания за вдигане на санкциите в закона, а е световноизвестен факт, че голямите санкции записани в закона никога и никъде не са спряли нарушителите. Сега пак има имитация на дейност - създават този институт.

17

Реалист

преди 6 години

В другите държави, шофорите (българи и граждани на други държави) са убедени, че ако направят нарушение, НЕИЗБЕЖНО ще бъдат наказани за него и затова спазват правилата. В България същите шофьори (българи и чужденци) са убедени, че и могат да правят нарушения без да има наказание за тях. Този институт какво ще направи по въпроса? Май единсвеното, което ще направи е да ни отклонява вниманието в друга посока - образовнаие на шофьорите и т.н. простотии.

16

Анонимен

преди 6 години

Ясно е какво няма в България - няма контрол за спазването на Закона за движение по пътищата. То и други неща липсват като добри пътище и т.н., но липсата на контрол е с толкова по-голяма тежест, че другите неща стават маловажни.

15

Истината

преди 6 години

Истината е, че българските шофьори не се различават от шофьорите от другите държави по култура, манталитет, възпитание, подготовка за шофиране. Това много ясно се вижда, когато се сравнят как шофират шофьори от различни държави в една държава. Примерно български с австрийски шофьори да се сравнявт как шофират в Аастрия, после може да се сравнят и как шофират в България. Оказва се,че чужденците като шофират в България са най-опасните шофьори на пътя,а българите са най-примерните шофьори в чужбина

14

Божееее

преди 6 години

Ако ние шофьорите не си помогнем няма кой друг да ни помогне. Бъдете разумни мили хора.

13

Истината

преди 6 години

Експерти по пътна безопасност в КАТ няма, нито сред сегашните, нито сред бившите служители на КАТ. В България основният проблем е КАТ, който от 28 години не работи. Заради неработещият КАТ се извършват над 95% от нарушенията в България, а тези нарушения са много - вероятно над 200 милиона нарушения средно на ден. КАТ санкционира за 1 на 100 хиляди нарушения и то често след ПТП, т.е. нищо не прави и това е проблем. Такива важни неща като състоянието на пътя и организацията на движението на фона н

12

Гьобелсова политика

преди 6 години

Поредния ,,Институт,,създаден от ГЕРБ за манипулиране на общественото мнение !!!За пример -,,Института,,за дясна политика на Георги Харизанов!!

11

Ганчо

преди 6 години

Институт направен от бивши величия, които искат да папкат от държавната софра. Слушайки какви цели си поставят може да се установи, че това е мъртво родена паразитна институция.