До АнонименИнститутът не е държавно учреждение, той е сдружение. В него всеки полага доброволен труд и той се самофинансира. Никой не работи в института на трудов или какъвто и да било друг договор...
До КалинИнститутът съществува от по-малко от месец. Неговата идея е да обедини гражданите и експертите с една единствена цел, а именно за поискаме повече сигурност за нас и нашите близки. Вече сме предприели конкретни мерки и действия, но освен нашата енергия трябва обединяване на всички граждани в името на една цел, а именно сигурността, че ако утре излезем на улицата ще можем да се приберем живи и здрави. Всеки, който има конкретно предложение е добре дошъл да го изрази.
До АнонименИнститутът се самофинансира. В допълнение, той съществува само от месец. Предполагам, че не очаквате решенията в областта на транспорта да бъдат прокарани за един месец, там където държавата се проваля вече повече от 20 г. Безопасността на пътя е отговорност на всички ни, защото всички ние участваме ежесекундно в движението.
Ето това е типичен пример за безсмислена статия:- "...ние даваме и конкретни решения" - прекрасно, но къде са? Няма ги тук- "методология, с която да се подобри безопасността..." - по-точно?От цялата статия, информацията е - някакви хора усвояват средства и пишат документи. Но какво, как, защо и кой? Това не е важно
Какъв е този институт само да взимат парите на данъкоплатците има си КАТ за тази работа то в България за всичко институт политолози магистри и всякакви на държавна издръжка !
Защо не дадете позицията и на КАТ? Там работят много имтелигентни хора дето могат да кажат свястни неща. Няма никаква мисъл за държавност в България
Едно време моя инструктор ми казваше да бъда осторожна на пътя. А сега карам 100 градско и няма кой да ме глоби. КАТ не работи заради това си правя квото си знам. Пък и много ми пула за пешеходците...
Ех, тези БГ мачовци, какви мъжкари, за чудо и приказ.. За тях не е мъжка постъпка да защитиш жена или дете, и през ум няма да им мине! Дай им да се ежат и заяждат, с всеки, който считат за по-слаб. Любима мишена са им жените, после старците и всички пешеходци, които считат за по-низши от тях. Мили хора, законите на физиката важат за всички, за разлика от измислените от човека. Бъдете разумни шофьори, за да не четем и за вас в черната хроника някой ден..Изборът е ваш. :)
Тези *** един свестен закон не направиха . Простите полицаи днеска дебнат с камера на магистралата на място където от 140 ограничението става 80 за 1 километър (магистрала) снимат мишоците вместо да стоят на високо рискова отсечка....
Щом от този институт, говорят за промяна на санкциите, както прави и КАТ, значи и за ч*е*п за зеле не стават. Каквито и да са санкциите записани в закона, щом няма кой да ги налага, както е сега, е все тая. КАТ в България от 28 години не работи и в това е проблемът. Всичко останало е следствие на това, че КАТ не работи.
Аз пък съм много доволен от КАТ. Мисля че хората работят качествено и помагат с каквото могат
Институт по кокоша безопасност с експерти - феминистки, с идеи срещу омразните джигити, които са мъже и трябва да бъдат смазани щото не може така да карате бързо и самоуверено и да ни комплексирате, нас - женичките! Къде се намирате вие, искаме равноправие, пък! Като не можем да караме като вас, вие ще се научите да карате като нас! Силни сме, равни сме.....ама в мините не щем щотоо.... абе жени сме все пак
последния път като бях на село в София видях най-много пияни шофьори и жени зад волана. даже по едно време слязох да шамаря една
Айде айде нали ги виждам и в Германия как карат. Веднъж замалко да ме блъснат докато говоря по телефона
Срещу войната на пътя: Безопасни "зебри", санкции за джигитите...