31

Е

преди 6 години

Дори след всички взети часове от курсовете и успешно положен изпит, пак не си готов шофьор. Това е истината. Ученето започва от момента в който си вземеш изпита и започнеш да шофираш. Останалото е въпрос на култура.

30

Истината

преди 6 години

Както обикновено тези от Асоциацията на пострадали от катастрофи, пак не знаят какво говорят. Обучението на новите шофьори е важно, но не чак толкова, както ни внушават в последно време. Шофьорският курс ти дава минимума, с който да излезеш сам по пътищата и там вече с практиката да се научиш да шофираш. Никой не е излязъл готов шофьор от шофьорски курс. Съвсем друг е проблемът с нарушенията и катастрофите - те са много заради липсата на контрол, най-вече от КАТ.

29

:):)

преди 6 години

пълни глупости, едно момче взело книжка *** не знаело.Хайде тогава проблема отива не в провеждащите курсовете а в тез дето изпутват. Ясно е че никой изпитващ няма да пусне такъв човек, не можещ да потегли. Ама тоз ушатия не спря да се прави нс интересен по ТВ.

28

Анонимен

преди 6 години

Провеждам курсове за шофрьори. По 5 лв на месец. 1000 човека имам на месец, пиша ги фиктивно, че карат курсове и прибирам чисто 5 бона на месец.

27

Анонимен

преди 6 години

На курсовете въобще няма истинско извънградско каране, в смисъл да се качиш в колата и да отидеш от Русе до Плевен например. Рефлексите за пазене на дистанция, за преценка на разстоянието отсреща при изпреварване въобще ги нямат след курса, да не говорим за паркиране. Има само едно бавно каране в града с 20-30, което е доста далеч от реалността.

26

ВТ

преди 6 години

Все тоя *** ВТ с оперените уши дава мнение и прави анализи .Трима "специалисти" по всички телевизии се разхождат да запълват телевизионното време.Други специалисти няма ли?То от правила, то от екология,то .....а бе от всичко разбират и накрая нищо не се променя...Проверете кой родител би "купил" книжка на детето си, и после да понесе трагедията на своята простотия. Тоя ВТ има ли семейство......

25

Елемаг

преди 6 години

Не е проблема в курсовете.Проблема е ,че има много тарикати,които не включват ФАРОВЕТЕ и се мислят за безсмъртни.Обаче с включени светлини човек съсзрява,става фитипалди,като малък падуан може да лавира.Карането става песен.Това беше проблема.И за това и стават катастрофи.Ако всички включим задружно ФАРОВЕТЕ,катастрофите ще намалеят драстично!!!

24

Az

преди 6 години

Според мен проблема не е в евтините курсове а в качеството на обучението ... С керливите 30 часа от които караш 25 примерно не се става шофьор. Изпита е смешен, два три завоя на широкото и айде троши си главата ! Аз имам всички категории за МПС и до тук проблема е наистина в качеството на обучение. 1во инструктора гледа да те 'претупа' за да си вземе парите, 2ро не те учат на абслолютно нищо, после излизаш абсолютно неподготвен на пътя и при една по екстремна ситуация не знаеш как да реагираш.

23

Анонимен

преди 6 години

Българина държи да се спазват законите , но от другите , а не за него. Сигурен съм , че 99 % от разбирачите , които нямат книжка са готови да платят и да получат такава по бързо.Това се отнася за всичко или образно казано , много мразим далаверата , но в която не участвам аз .

22

Анонимен

преди 6 години

Убийците на пътя ги произвежда ценностната система. Прoстотията е заляла страната- масово немски автомобили на по 10+ години с износени гуми, неподдържани тотални гробници. На гастарбайтера (допотопен труд, без капка интелект) синчето се вози в мощно BMW да се прави на недосегаем. Модерно е да нарушаваш правилата, да се правиш на силен. Никакви курсове за по 200лв. няма да повлияят, ако си кадърен млад човек. Това ви го казвам като заможен млад човек, каращ нов спортен автомобил.

21

шофер мофер

преди 6 години

Баща ми казва, че що годе шофьор ставаш като навартиш 100хил км и като си изкарал поне една зима зад волана. Също така съм и предупреден, че на към 10хил километър като свикнеш и рефлексите ти станат естествени има тенденция да се помислиш за опитен и съществува голяма опасност от грешки. Най-важното е на новобранеца е да му се набие в канчето, че една такава грешка може да доведе до необратими последтвия. Материалните щети са бел кахър. Най-важното е да се кара със съобразена скорост

20

Анонимен

преди 6 години

Според абсурдната логика на тая статия , ако курсовете станат 2 хил.лв да речем , то няма да има катастрофи. Някой вярва ли? Проблемът не е в евтините курсове , а в купуването на книжки, в безумното каране по пътищата и в неспособността на държавата да респектира такива шофьори с глоби, отнемане на книжката или направо затвор

19

Анонимен

преди 6 години

Какви са тези курсове бе? През гнилия соц курсовете бяха 3 месеца. Имаше психо тест. Имаше полигон. Имаше нощно каране Имаше градско и извън градско. Имаше скоростна отсечка. Имаше паркиране. Имаше преминаване в тунел изграден с колчета на 5 см от огледалата. Въпреки че по онова време нямаше много бързи автомобили каквито са сега. Най бързият автомобил беше ЛАДА 1 600. Тя вдигаше 100 км за 17 секунди. Сега най бавният автомобил вдига 100 за 17 секунди. Спрете се бе печалбари избихте народа!

18

СОЦА

преди 6 години

Плювате Соца като тъмната част от Историята на България .Ама тогава въпреки че нямаше Трафик имаше железни правила .Курсовете за Категория Б се караха по ТРИ МЕСЕЦА . И за критиците - който не взимаше изпита го вкарваха в Белене и на прасетата .

17

Един от Северозапада

преди 6 години

Просто върнете методиката на обучение от преди 1989-та, психо изпита за любителите, полигона. Първо изпит вътрешен, листовки,после-полигон, и накрая-градско кормуване.Откажете се от бързите печалби, въведете строг контрол и всичко ще си дойде по местата.Не всичко, въведено през социализма е лошо. Тогава полуграмотен швед , който не е научил правилник и закон , не можеше и да мисли да вземе книжка, а днес много шведи карат не само леки автомобили, а да сте виждали швед в учебен автомобил?

16

младен

преди 6 години

"Така школата спестява пари, а младите шофьори получават книжки, без да са се подготвили достатъчно добре."Я пак че нещо не схванах. Школата ли им дава книжките или изпитът си е при ДАЙ като едно време!!! Та ако изпитващият орган си върщи добре работата, карали по един час или сто и един, тия дето могат ще взимат книжки а не тия дето не могат.

15

Румен

преди 6 години

Направете ги курсовете 5 000 лева!Защото само за пари мислят и само пари са им г главата на инструкторите,затова така става!Те са виновни!Като карат само 10 часа,аз за вкаран в затвора инструктор не съм чул!

14

897436532

преди 6 години

Продавам вишу за доктор ренгенолог цена5000лв. Бързо ще ги избиете.

13

Анонимен

преди 6 години

И 200 часа да са, ако нямаш акъл за 5ст. няма как да стане. Можех да шофирам още на 14г. но с баща ми, който, ако не спирах на стоп ме удряше зад врата, а на пешеходна пътека - отваряше задните врати и канеше пешеходците да минат през колата. След това на курса инструктурът само плашеше, че ще го направи.

12

Цъфнал Герб

преди 6 години

От 6-7 години е все така Орешарски подготвя убийците туй са спящи комунистически клетки на Путин и Ердоган и Тръмп.