"..Този участък от пътя да не е прокълнат?Как е възможно за три дни три инцидента с фатален край?Само шофьорската безотговорност ли е виновна или има и други причини?"...................................................................................Да, три зли вещици варят магии над черен казан!!!!
Най-страшното от комунизма е това което идва след него. Честита Ви комунистическата демокрация!
Каква е разликата между магистрала и без значение какъв път?Ами на магистралата се блъскат отзад или отстрани, а на всеки друг път отпред или отстрани. В края на краищата нали шофьорите са едни и същи.Не магистрали и мантинели ще намалят катастрофите. Задкормилното устройство е от решаващо значение. Ако то е без квалификация, дрогирано, пияно, отчаяно от живота, и най модерните пътни съоръжения няма да помогнат. Май на магистрала Тракия, ако не всеки ден, то поне през ден стават катастрофи. Е?
Mvr ministar ste sloji umni bg regulirovchici iadreni injeneri i vischi matematici po publichna administracia s togi i kapeli na ulicata za Micree ot ban i beseka. Ooo ot ponedelnik...da broiat za eu statistikata s bg elki i drugi iadrenj pribori...
започнали да вадят първо хората от автобуса, защото заедно с колегата му дишали.........................какво,лепило ли ? как само си построявате изреченията - на досещане !
Бай *** не е за бързи автобуси и автомобили. За бай *** трябва Москвич 408 и да натиска газта да си стои на 80 км. И въпреки това пак ще намери в нещо да се размаже. Просто гена е такъв каруцарски биволарски и конярски. Само до преди 30 години много народ слезнаха от магаретата и се качиха на автомобили. Е как от такъв дето до вчера е карал магаре ще стане професионален водач? Това се отнася за човека размазал автобуса и убил хората. Имал всички категории а в главата имал ли е гънки?! Не!
Този участък от пътя да не е прокълнат?Как е възможно за три дни три инцидента с фатален край?Само шофьорската безотговорност ли е виновна или има и други причини?
"Срещу нас имаше колона от автомобили. Внезапно в нашето платно изскочи рейсът. Нямаше мърдане - или отиваме вдясно срещу колите, или в мантинелата вляво."Ъъъ мантинелата вляво, колите вдясно?
Аз казвам да спрем всички автобуси и да върнем каруците за превоз от София до Бургас и обратно. Ясно е ,че българина си живее в каменната ,комунистическа ера.
Много е зле,ако има такива ,като 35,дето не са наясно какво говоря и как се кара!!!Ти си сигурно фен на ДНЕВНИТЕ СВТЕЛИНИ вероятно.Всичките сте такива собственици на коли.Умишлено не ви наричам шофьори.Вие само имате кола на документ,с която е въпрос на време да пикирате покрай някое дърво!!!
До Елемагаз със 110 и Бусове ме подминават като спрял----Тъпир, бусовете до 3,5 тона общо тегло и микробусите до 8 места не попадат под изискването за скоростоограничител.В случая обаче имаме голям камион и автобус с около 20 места. Кое пак не ти е ясно?Разбрахме, че искате да изкарате, че в България е всичко лошо, но точно по този параграф законът се спазва.
на завои освен платното от двете страни трябва да има метър поне банкет и тогава мантинели !! а сега вижте къде е така!!! и да са подкастрени или да няма дървета за да има видимост!!
Като чета какво си написал, наистина си рептил!По пътищата се движат и по-тежки прев.средства от 2.5 тона!
това ПТП с толкова жертви е причината единствено че пътниците са без поставени предпазни колани. Сега ще почнат в съда мстите адвокати да искат обезщетение от 50000 лв. до 100000 лв. на калпак а застрахователя поставя въпроса на вещите лица в съда : ами ако бяха с предпазни колани...... и ще духат супата.
Не съм фен на гилемите джипове, но се налага. Скъпа поддръжка, висок разход, не пригоден за центъра на София... но сигурен. Отсечката е много тегава, дори с бърза кола изпреварванията са опасни..., защото 80-те процента там са 95, ако ме разбирате. Следващият ми джип трябва да е над 2.5 т празен, друго не измислям.
ограничителя на 90 км/ч на товарните автомобили е звуков защото ако почне да изпреварва му трябва скорост не по малка от 90 км/ч и как ще стане...... трябва да има 2 километра напред видимост без автомобили.
До 16,аз тва го обяснявах вчера,ама имаше "философи" отново.По този път и Плевен-Бяла-Русе пътувам доста за година.Аз си признавам,че нарушавам с 20.Тоест 110.Ама аз със 110 и Бусове ме подминават като спрял.Ако говоря за Х6-ците и Q7-ците ,че и за TDI-та от 2,2 нагоре нямам думи с колко ме минават.18 ами в грешка си,най-натоварения е Плевен-Бяла-Русе.Ходил съм по Люлин и Струма в разстояние от 20 км няма кой да ме заплюе!!Е, на ГЕргьовден за Гърция ГЕРБ-ерските чиновници от София е друго!!!
На 92 или 93 може и да си е позволил някой да го пренастрои, но не и на 100, още по-малко на 130.Нали сервиза, който настройва ограничителя, си рискува лиценза.Сега почнахме с глупостите - виждала съм във Франция...Аз пък съм виждал в Боливия да лети по нанадолнище. Ако леко се разсее и изведнъж види срещу себе си камион, искам да ви кажа, че някой със слабо сърце направо ще си пукне с отворена уста за стотна от секундата.
По закон има много неща написани... но няма да коментирам тях. Камионите карат с 90 км. Българските камиони след посещение в сервиз, освен отстраняване на повредата по тях, се вдига и ограничителя на 92 / 93км -зависи от това колко пари оставиш допълнително,защото живеем в такава държава. Виждала съм камион който буквално "лети" с над 100 -- по прав път във Франция. Но това е камион с чужда регистрация и няма да го коментирам.
Ще трябва вече да карам брониран БТР със закачен радар от РЛС 584 да засичам бесни джигити и да се изтегля безопасно встрани от пътя докато отминат
Помощ, помогнете! Вой, плач и стенания в ада край Микре