Колко нови жилищни кооперации се построиха? Да сте чули за новопостроено училище в София? В Лозенец малкото квартално училище до преди 30 години е било достатътъчно за децата от квартала. Но събориха къщите и там, където преди е живяло едно или най-много две семейства сега има кооперация с над 20 апартамента. Отделно офисите и магазините на приземния етаж.
Аз ,пък, знам за едно училище, където, уж, родителите са решили да има униформи, чрез настоятелството, но всъщност са леко прескочени, а несъгласните - леко сплашени...
До МаринаИмам пряк досег със системата и зная как се правят назначенията. Желанието да работи като учител няма никакво значение. Важното е дали ще го назначат на работа, а назначението не е свързано нито с образователен ценз, нито с умения, знания и пр. Някои учители даже не влизат в час, но ги държат. Друг и да иска да практикува професията си, е възпрепятстван от куп фактори. Когато остане 1-2 години без работа по специалността си, се принуждава да работи друго.Изобщо не пишете за желание!
До Маринание, обикновените граждани, които не сме учители, чиновници и политици да не би да не ходим на работа... но ето че съм задължена да тичам като луда, за да си взема детето от по-далечното у-ще, защото от връзкари не ни приеха в по-близкото, от където детето можеше и само да се прибере... айде стига, важното е да се реве
Вие учител ли сте, директор ли сте? Как знаете какви и на колко години ги назначават? Относно качествата, които трябва да притежава един учител - важно е да иска да е учител, да е имал желание точно това да работи, а не да е записал педагогика, за да има "вишу". Разговорът е дълъг и няма как да се проведе в такива коментари.
защо училището на Фандъкова е толкова нагласено, ремонтирано и уредено, защо съседното 121-во няма ограда, няма дори улична лампа пред училището, не е ремонтирано от как е построено, а родителите на първолаците слагат дограми по стаите, в които ще учат децата им? ИМА ДИСКРИМИНАЦИЯ!
също така се оказва, че има дискриминация към хората без собствено жилище, ние живеем 6 години до 73-то СОУ, но не ни приеха, защото сме наематели... амми ние цял живот ще сме наематели, това означава ли, че сме 2-ра ръка хора... и детето ни е 2-ра ръка и то явно
До МаринаНе ги назначават до 40 годишни. Търсят под 29 годишна възраст. На места назначават задочници 1-2. курс, които не са никакви учители, де факто са среднисти. Човек на 20 години не може да бъде учител. Няма нужното образование и няма дори минимум ЖИТЕЙСКИ ОПИТ, за да учи, когото и да е. За да си учител не са нужни само знания, трябва да си преминал през определени житейски ситуации, да си надраснал определени дребнавости, да имаш изградена житейска позиция и още, и още, и още...
За каква приемственост говорим? Кой плаща дългосрочно данъците си в ТДУ София наследственото поколение или баба-реститутка? Къде е грижата за наследственото поколение на мояте баба-нереститутка, на която комунистите са взели всичко?
До МаринаИма вманиачване и още как! На работа се назначават току-що дипломирани учители, 35-40 годишните остават на заден план. Пълно е с учители, които работят друга работа, не защото така искат, а защото не ги вземат на работа по специалността им, за да назначат до 29 годишните. Избират учителите по възраст.
Очевидно е, че младиятучител си намира друга работа. Няма вманиачаване на тема млад учител, а желание, от страна на доста хора , да има кой да замени бъдещите пенсионери. Следващата година ще сереве, че няма учители. Важното е да се реве за нещо.
До МаринаСтига вече с тая обсесия ""млади учители", "млади учители", "млади учители"... сякаш светът е създаден за тях и другите трябва да легнат и да умрат.Родителите, които работят друго, как могат да водят и да прибират ученика си от училище, пък на "младия" учител детето му трябва да му е до г.ъза, щото "младия" учител е най- безценното на тоя свят. Младия учител като не му оттърва, да се маха. Други чакат. Не стига,че ги наместват на работа без да си помръднат пръста, ами и фасони!
То в Бг-то открай време е така и нищо не се е променило. Както се казва - имаш ли вуйчо владика и така нататък.
До До 2Чиновник "обикновен човек" НЯМА!Чиновник в Бг се става с партийни протекции и роднинства. Понеже чиновниците са "свои" хора на властимащите, затова техните деца са толерирани. Толерират се дори децата на чистачките и портиерите в Областната администрация, Общината, Градската болница, НОИ, НАП, МВР и пр. Не става въпрос за секретарките или счетоводителките в някои частни фирми.Защо във форума се изказват толкова много неориентирани хора?!
"чиновниците са обикновени българи със заплати на показ"Там е проблемът, че НЕ СА съвсем като обикновения българин. Привилегиите, които имат не са ли им достатъчни , ами и при дацата да искат да приложат същите принципи. Отпуски, болнични, пълни осигуровки, несменяемост...oтделно връзкарства,протекции и познанства.Редно е да е като в Ирландия - максимум 10 години на държава служба. Хора никога недокоснали се до нормалния живот, да решават живота на тези, които ги издържат.
Този допълнителен критерий помага да бъдат приети децата на учителите, които работят в съответното училище. Ако го няма, ще изчезнат и младите учители, които няма да могат даводят детена училище или да го прибират. Няма да могат да работят от 7,30 или ддо 7,10. И не - няма как да се обаждат, чеще закъснеятмалко. Ние от всичко ревем, но учителите още ще намалеят. ... и то мълчаливо.
Ми то е ясно като бял ден ! Я проверете италианското " таланти" по наследство !колкото са по-богати толкова повече търсят да минат безплатно -така са свикнали вече поколения наред.
Срамно е, че има колеги, които действат бетер като простолюдието. Не се прави така, има доста по - рафинирани начини, човек да се възползва от служебното си положение. Но тези начини изискват интелектуален капацитет, с какъвто въпросните колеги не разполагат. Това автоматично ги принизява до нивото на повечето от вас, 80-те % нагли и неграмотни безхаберници. Съответно нямат място в държавната администрация и следва да се оотеглят от заеманите постове.
Училище по наследство! Бусчета за първолачета, отрочета на чиновници!