Епа ха дано ама на дали! Определено електроавтомобилите са твърде далеч от това на което е свикнал обиновения мужик! На него му требе скорост да мирише на изгоряло масло и бенз да има по 500-600 коня, да може като натисне газта и да вдига хум все едно излита совалката! Та така! Ел автомобилите са далече от тия параметри все още!
До Пчеличката Мая 11 Кой не иска да се вози почти без пари..? Ооо, не се притеснявай за без парите. Ще му намерят и на това цаката.Загубите от нефта трябва да се компенсират.
Нали в Европа е демокрация.Как ще ни налагат нещо насила?Всеки сам маже да прецени какво кола да има.Субсидирайте ел. коли , направете ги два пъти по евтини от тези с ДВГи гледай кво става. Бедните с електрички , а богатите с ДВГот 500к.с. нагоре.
Поредната капиталистическа простотия, повечето въобще не осъзнават как ще се промени планетата в следващите 20 години, тя предстои да заличи капитализма и ограниченото мозъче на капиталиста-масон :D
ний тука сме еко на конски впряг с камшично задвижване на каручките без чипове и с малко побутване, обаче за отоплението кю.мюра много уврежда паветата
То българина една нова кола не може да си позволи да си купи а къде остана електромобил. За целта Баце ще трябва да направи доходите ни над 1000 евро а това познайте кога ще стане - никога
До ???Белгийското правителство призова белгийците поетапно да продават старите си дизелови автомобили в Източна Европа, така че българопитека ще се сдобие с расови джипки на хубави цени, а Боко ще има да се бие в гърдите и да вика "докарах ли на всяко семейство по един джип за без пари".
Ама те и сега са масови. Продават се масово (навсякъде), но никой не ги купува. С пробег 100 км. и зареждане 5 часа след това няма как да станат масови. Да не говорим, че са около 2 пъти по-скъпи от другите! Би било добре, разбира се. Кой не иска да се вози почти без пари? Прекрасно ще е, но нека стане истина и тогава да говорим.
По принцип ел.автомобилите замърсяват повече околната среда от автомобилите с ДВГ и това се знае. Може би тук става дума за друго - ще се изнесе мръсната част в по-бедните среди, за да може в ЕС да е чистичко. Замърсяването при ел. коли е при производството им и при унищожаването им, както и от производството на ток за експлоатацията им.
Електрическите автомобили са като "Глобалното затопляне", една печатница на пари и нищо друго. Както ви прилъгват, че нивото на Световния океан ще се повиши с топенето на ледниците, както се повишава нивото на уискито в чашата ми като се стопят ледчетата.
ЕС изостава технологично в почти всяка област, а брюселските бюрократи като Мигел Каниете само задълбочават тенденцията с наивно-гуповатите си директиви.
2025 не се знае ще има ли планета и каква територия ще става за живеене след евентуален ядрен холокост
Електрическите коли стават масови през 2025 г.