44

Анонимен

преди 6 години

Ти виждал ли си как гори литиева батерия? Като оксижен е. А в интерес на истината, до сега не съм видял кола да се взриви. освен по филмите де. А литиеви батерии съм виждал да се палят. Даже някои от тях ги забраниха в самолетите... В момента най - доброто постижение на цикли зареждане - разреждане е 60 000. А изкачване на баир или ускорение от 0 до 60 се брои за цикъл. Пробвай да минаваш всеки ден Шипченския проход...

43

икономист

преди 6 години

Изкуствено налагат електромобилите, за да върви загубената евро търговия. За производството на една батерия за електромобил се отделят вредни емисии колкото да караш бензинова кола между 6 и 8 години. Хибридите са ОК за града за физически лца, минаваш 50 км. на ток и после 10/100 бензин. Малко е рано за масови ел. мобили.

42

Анонимен

преди 6 години

Без врагове брюкселските зелки не виреят - първо бяха кривините на краставиците, после тоалетнте казанчета, сега автомобилите! А безкрайните полети всеки ден до брюксел не цапат ли?

41

пена

преди 6 години

До АнонименИ Тесла Модел S, и бъдещия Модел 3 правят точно 500км. на една батерия. И със 0-100км/ч за под 5 секунди няма да ти се опъне никой баир. Също и батериите не се взривяват! Когато се запалят са много трудни за гасене но не гърмят за разлика от бензина и газта!

40

Анонимен

преди 6 години

На бомба със закъснител не се качвам. Докато не напряват батерия да изминава по 500 км с едно зареждане и да катери баири а батерията да не е взривоопасна таков звер не ми требе! Един дзвер си имам дома втори ми не требе!

39

Анонимен

преди 6 години

За 2017г произведените ел.коли в света ще са към 1.1-1.2 милиона

38

Магазинера

преди 6 години

Рейсове да сменят автомобилите. Не познавам никой собственик на кола, който би сменил удобството да тръгне, когато иска, да си пърди колкото иска в собствената таратайка, вместо да се гърчи в тесните седалки на рейсовете. Не виждам това как ще проработи

37

Анонимен

преди 6 години

Бъдете така добри да се информирате преди да декларирате неистини ! Вижте какво става напоследък с колите ТЕСЛА на Елон Мъск - продъкцията е сведена до минимум защото няма откъде да се снабдяват с литиум за батериите, които и без това не могат да бъдат рециклирани.Няма батерии от литиум, няма електрически коли !Толкова по въпроса

36

РБК37

преди 6 години

Ура ,значи трябва да строим АЕЦ-Белене ,щото ще има много елавто и ще трябва електричество . Да не се услушват горе ,ами да строят Белене -добра идея ,нали ?

35

Анонимен

преди 6 години

Тия в брюксел все повече заприличват на *** сватба, където обещаното не е задължително да се даде!

34

TIR

преди 6 години

Ако си с кола стандарт Евро 6 нямаш проблеми!Тя не замърсява с нищо!

33

РБК37

преди 6 години

Нещо чух ,ама дали е вярно -не зная ,че шеф на Тесла се е скрил някъде ,изчезнал с една дума .Това е станало щото ел автото ще завладее света през 20-години на този век,навярно ,та затова е избягал .... .

32

Доктор Сър Пичук

преди 6 години

До АнонименКато ни одрусат с непосилни данъци ще се съберем пред парламента и ще ги убием с камъни и ПАК ЩЕ КАРАМЕ СТАРИТЕ КОЛИ И НЯМА ДА ГИ СМЕНЯМЕ. А електрическите *** никога няма да станат масови, а всичките им производители ще фалират много преди 2025.

31

Анонимен

преди 6 години

Някой усилено заблуждава, че ДВГ си заминават в миналото. У нас някой точи зъби, че ще печели много ако продава електрички. Крие се, при самото производство се замърсява много. Освен това тези коли са страшно скъпи. Когато батериите свършат, също са много скъпи. У нас кой разбира от поддръжката им? Никой. А държавите които имат петрол, да не мислите, че така ще чакат. Трилиони се печелят от горивата. Мафията им е ужасно мощна. У нас проблема е в липсата на качествени горива.Знае се разликата.

30

Анонимен

преди 6 години

слагат каруцата пред коня, аналогично да ни задължат всички да караме само S класи.Нали за да си взема пълен електрик трябва да има къде да го заредя? т.е гараж с ток, втора кола за дълъг път.което автоматично означава 2 коли, а политиката сега е намаляване и броят на автомобилите + не остана страна в ЕС която да няма проблем с броя автомобили...текущото най-добро решение от тази гледна точка за в момента е Plug-In хибрид (не от към цена, а че става и за двете цели).

29

Анонимен

преди 6 години

С нас или без нас технологиите напредват . Като ни одрусат с непосилни данъци за старите коли щем не щем ще ги спираме. А дали ще караме нови или не никой няма да те пита .

28

Анонимен

преди 6 години

Ще станат масови в обществата които имат пари.Колко такива има в България? 200-300 ?Ние ще чакаме да се износят тези на западняците, чак тогава ще купуваме масово.

27

маде ин Булгари

преди 6 години

Електрическите коли стават и за електрически столове.

26

Анонимен

преди 6 години

Моят ТИР гори 500 л нафта на ден. Колкото 200 коли. Та кви електромобили, кви 5 лв?! Пп-добре Nikolaone камионът да стане масов, а за колите-то почти няма значение

25

Фикрет Хатун

преди 6 години

Само в ***, стари европейски дизели ще продължават да димят, докато има нефт под земята на камиларите