21

Фен

преди 4 години

А какво ще кажете за трагедията наречена градски транспорт в София??? Имам в предвид като разписания. Автобуси и рейсове редовно се чакат по 30мин. Това пречи много да се слезе от колите!!!

20

ппп

преди 4 години

От догодина в София се махат трошките и остават само Евро 5 и 6 коли + ел. колите. Тогава да ви видя се.ляците как ще ревете!!!

19

Анонимен

преди 4 години

Да дефинират нормални тестове и производителите ще ги изпълняват. И аз като карам с 200 в Германия не очаквам да горя 4 дизел. Или като ускорявам.

18

123

преди 4 години

Гледах изследване, че докато направят един хибрид се изгаря количество С0 2, колкото един товарен камион за няколко години. И причината е, че частите пътуват по няколко пъти из света докато всичко е готово. Т.е. те не са по-екологични, каквото и да ни обясняват. Да не говорим, че електричеството все още е повече на твърди горива. Та това всичко е просто политика за показване на цените на някои суровини, дето се използват основно в производството на скъпи батерии. Това е.

17

До 11

преди 4 години

Петилетките помниш ли ги? Всичко ново е добре забравено старо, хаха :)

16

Анонимен

преди 4 години

Е такава гигантска глупост не бях чел! Не казвам, че производителите рекламират коректни стойности на разход гориво на сто километра, обаче всички посочват, че това при определна скорост и пъти условия. Никой не в състояние да предвиди маниера ви на шофиране, а някой кара на 2-ра докато някое бутало не избие предния капак, това си е изцяло негов проблем.

15

Анонимен

преди 4 години

С електро-колите работата ще е още по-брутална. Само няколко години след като (ако изобщо) станат масови ще се наложи да се рециклират/унищожават батерии. Ей тогава ще стане мазало. Отделно, че нуждата от ел. енергия ще скочи до небето.

14

Анонимен

преди 4 години

ЕС зелки не-знаят нищо за производство и физическите възможности на един двигател било то дизелов или бензинов. Дефинираха глупости и резултатът е и глупост: малка кубатура с турбо за ускорение. В реални условия резултатът е друг. Сега реват за електро колите. Е, коя държава има инфраструктура за тях? Или поне стратегия до 10-15 години да има такава? Кой има стратегия за рециклиране на батериите, а потреблението на ток от къде ще се генерира? Био-пр.ъдни. Няма масово решение, само стартъп идеи!

13

Анонимен

преди 4 години

Обаче хората сме прости овце. ЕС-депутатите удариха по масата и за да защитят съществуването си и разходите си, рещиха да направят поредната голяма, но т.ъ.п.а. акция! Стандартите, които са дефинирали не са възможни. Няма двигатели по света, която да може да изпълни стандартите. Е какво да правят производителите, да фалират и десетки милиони да останат без работа. Всеки производител използва всяка законова врата за да уж изпълни критериите. Същото ще стане и с електро колите. Само гледайте!

12

Krom

преди 4 години

Колко много думи за да се каже, че автомобилните корпорации ни лъжат както си искат под благия поглед на съответните правителства които удобно се разсейват.

11

Анонимен

преди 4 години

Занимават се с глупости. Как може някой да каже, до 5 години трябва да изобретите нещо с едикакви си параметри или по добри и да го внедрите в производството. А след още пет с по-добри. Ако така продължава, след няколко години автомобилите трябва да връщат гориво в резервоара вместо да го харчат. Против замърсяването и пушилките съм, но трябва и малко реализъм.

10

ЕС

преди 4 години

Евростандартите ги пресилиха доста. Моята кола по книга харчи средно 6.1, а реално е поне 7.5. Производителите пишат минимални разходи, за да влязат в стандарта. Вижте сега хибридите - разход 2/100, а никой не измерва, че като ти се изтощи батерията след 50 км. става разход 8/100 бензин.

9

Киртак

преди 4 години

До тТтНе. Доколкото прочетох в книжката на моя автомобил директивата изиска автомобила да е с водача и ако не се лъжа 100кг.допълнително към стандартното оборудване. Изисква се да има спирания и потегляне със студен двигател. Максимално да се доближи до реалните услови. На писта и стенд ще ти даде "супер"икономия. Моя комбинирано е 6,2л бензин на 100км. Реално, до горе резервоар, нулиран километраж и макс 2 човека 6,4-6,7. Зависи колко е градското и колко съм натискал *** за газта.

8

Анонимен

преди 4 години

Да. И за това сега една правена с опакото на оная работа данъчна, ме кара да обяснявам, защо служебните ми коли във фирмата харчели по данни на производител 4.2 л/100 км, пък сме отчитали по 8.5 л/100 км!!!! Тва е братче! Всеки гледа да ти го монтира изотзадзе :(((((

7

Анонимен

преди 4 години

С разхода на гориво има една оправия - като наклони стрелката към R си сипвам бензин догоре.Като искаш да караш, ще плащаш!Без пари - пеш. Може да се храниш и за без пари - от контейнерите все ще намериш нещо!А, че производителите лъжат е ясно. Всичко е една лъжа.

6

тТт

преди 4 години

Поправете ме, ако греша, но разхода нали се мереше от производителя на стенд, симулиращ 25 градуса, 0 градуса наклон и суха настилка? Т.е. симулират се перфектните условия както на пътя, така и на абтомобила? Че става нещо като рекламата на Ситроен преди години, как двигателя изкарвал на стенд 1 млн. км,... а в реални условия дали?! :)

5

Анонимен

преди 4 години

Мошеници!

4

Анонимен

преди 4 години

То да беше само това на рамо да ги носиш производителите. Има ли стока за която да няма съмнение особено когато е за нас втората ръка европейци.

3

Анонимен

преди 4 години

Не е само терена проблем. И качеството на горивото и начина на каране, както и климатик или други нещя, които са нон-стоп включени, докато при тестовете не са.

2

Анонимен

преди 4 години

Специално за тоя разход работата е изключително отностиелна. Само като пример - в когато карам в Холандия колата ми дава среден разход под около ~5л/100км. Вляза ли в съседна Германия мога да стигна и 10/100. Това на дизел. Отговора е съвсем *** - едната държава е абсолютно равна с големи ограничения по магистралата. Другата - ограничения няма и хълмист терен. Дрогото - едно време беше нормално кола 90кс. сега вече и 140 малеят