В европейския съюз се кара с включени светлини и всички знаят ,че аварийната лента се спира само ако автомобила е повреден или някой от пътниците не се чуства добре.О вонаги се кара с колан само при бременност колана не се слага.
Много от чужденците не спазват ограниченията на скоростта, особено турските "холандци" и "германци" на магистралата. Още по-нахални са румънцинте, които карат със 140 на пътища с ограничение 90.Искаме сакции и за тях. Създават огромни опасности ...
"Листовки с указания какви са правилата за движение по пътищата в България се раздават на чуждестранните шофьори по границата." А НАЙ-ОТГОРЕ НА ЛИСТОВКИТЕ НАПИШЕТЕ С ГОЛЕМИ БУКВИ, ЧЕ В БЪЛГАРИЯ СЕ ШОФИРА БЕЗ ПРАВИЛА, ОСОБЕНО ОТ ТЕЗИ С "МАЗНИТЕ КОЛИ" И ИЗБРАН РЕГИСТРАЦИОНЕН НОМЕР! НАПИШЕТЕ И ТОВА, ЧЕ КАТ СИ ЗАТВАРЯ ОЧИТЕ, КОГАТО ВОДАЧИ С ТАКИВА КОЛИ НЕ СПАЗВАТ ПРАВИЛАТА...
Е как да се шофира- с *** газ,къси-дълги, от пета на шеста,в номера на тоа пред теб дет нема кинта за мощен автомобил, лява лента , насрещното, газ газ газ да не взвме някой да те изпревари случайно, на забранено ги изрезваш на трета точно преди завоя се прибираш....и така драги ми чужденци, разбрахте ли? Късмет!
Усещам дискриминация...На турци,румънци и гърци,няма ли да пораздадете листовки?По-големи и-д-и-оти от тях не съм срещал.
До Пак на опашката...За близо 50 минавания ппрез Сърбия НИКОГА не са ми давали никакви листовки Но пък за сметка на това който не е карал през Белград ТОЙ не е виждал ккреттттени на пътя За умрелите от ГЛАД сръбски ченгета да не пиша Просят като последните маггггали .
А това, че в страната половината млади шофьори след 1990 г. са с купени книжки, дали е вписано!Едва ли!? Затова, че не знаят правилника за движение по пътещата, взема толкова жертви при ПТП!
Коланите и фаровете не застрашават българите и трябва да се махнат и за българи. Който иска си ги ползва.
шофира се комплексарски. не е като на запад за предвижване, а за виж ме кой съм. Българина може без пари да остане и да няма къде да живее, но ще е с лъскава кола на слънчака или по софето. лекаа, че мача почна.
Аз също съм съгласен -у нас бива ако си опитен! Вчера ходихме до Букурещ(летището) и още се чудя как не видяхме тежка катастрофа. Там ограниченията 60 ги минават със, 120-140 през селата, не всички ама....?? Гюргево-Букурещ не е нито магистрала, нито обик път-карат 130-150. В града е уникум - престрояване от най-дясна 4 ленти наляво без мигач е ОК.Който ходи за нещо до там е добре да кара най-опитния=поне в града!
В България е добре - Вчера писаха че в Гърция не искат Винетки по Пътя , но може да те Арестуват ако пренасяш Алкохол , Наркотици и Оръжие в колата .
"Чужденците" много добре знаят как и кога се спира в аварийната лента....По-добре да обяснят на нашите милиционери как се работи по света...
на турските шофьори трябва да им се отнеме правото да шофират в България - някой нормален шофьор трябва да им извозва колата от точка А до точка Б и там вече турчина да се качва и да да излиза от БГ че толкова народ изпотрепаха тия некадърници
А пише ли, че в БГ-то черниот жип или БМВ от петица нагоре са винаги с предимство и за тях не важат знаци и светофари?
Не да ги дават на чужденците...те много добре знаят как да карат.Да се дават по една чанта на всеки български водач на МПС..Защото повечето от тях не знаят или не искат да шофират както трябва.Пак да изпъкнем като свинско м..о в батак.....
С изключение на турците, които ако не те излъжат с фалшиво злато срещу помощ или не те избутат от пътя, всички останали са ок. А листовките са българските талибани
От 20 години карам според условията на пътя и останалите участници в движението. Не ме интересуват знаци не ме интересуват катажии. На магистралата има знак за скорост от 140 км. Е как да развия тази огромна скорост когато магистралата е на дунавски вълни? Свалям на 70 км и които искат да умират да вдигат 140 км. Има участъци в които на прав път с добра видимост има ограничение от 60 км. Е защо след като е прав участък има видимост няма населено място и може да се вдигне поне 90 км?
Как се шофира в България? Пускаме указания за чужденците