52

луди

преди 6 години

Няма да ги доживеем тия електрокари, щом в Европа ще го налагат през 2025 г., докато ги износят европейците и ни ги пратят на 15 години, значи да ги чакаме в България след 2040г. Таман за откриването на магистрала Струма.

51

Анонимен

преди 6 години

Да се спират дизеловите автомобили,и да се стимулира автомобили на газ и метан.А електрическите автомобили да са преференция.

50

Анонимен

преди 6 години

В момента електроатомобили се продават най-вече за привилегиите по пътя и паркиране и ниски такси и данъци.Ако сранат мнозинство тези привилегии ще отпанат СЪС СИГУРНОСТ. Ами това са доходи в хазната.А като почнат да се пройзвеждат милиони батерии, какво ще стане.....ами когато станат за боклукаа , къде ще ги крият? Рециклиране ....мръсория....отрови?

49

Анонимен

преди 6 години

насила хубост не става,когато някои показатели на ел колите станат приемливи хората сами ще почнат да ги купуват,разбира се ако има производство,май всъщност това е презумцията,да накарат автоиндустрията да произвежда достатъчно бройки за да задоволи търсенето

48

Незнайко

преди 6 години

Супер! Страхотно!! Яко!!!Бойко ще произвежда тролеи!!!!

47

Реалист

преди 6 години

Вече има опровержение на тази фалшива новина - ЕС няма намерение да въвежда такива квоти.

46

Burzum

преди 6 години

А ти си обикновен тъ.пак...това е ролята на държавата да води обществено полезни политики а не да разпределя суджуци....

45

Анонимен

преди 6 години

До BurzumЧе тя държавата да не ги бере по дърветата парите? Поне да имахме електромобилна индустрия така ще стимулираме индустрията на цтраните производителки абе ти си гений бе.

44

Burzum

преди 6 години

Ще задължат държавите да стимулират купуването на електромобили например с дотация на цената бе ***...ако държавата ти поеме триисет процента от цената ще се замислиш ....въпреки че няма с какво...

43

Анонимен

преди 6 години

Например във Франция квотите са 10000 да кажем какво правим, ако се продадат само 5000?

42

Анонимен

преди 6 години

Какво значи квоти как ще задължат Пешо да си купи електромобил, ако не иска на сила ли?

41

Анонимен

преди 6 години

Квота за производство, но какво правим с продажбите?! Там квоти ще налагат ли. Примерно на тези дето са за демокрация, по 1 ел. Автомобил на 1000 продадени автомобила, а на тези дето искат мнозинството да не решава, по 999 електрически коли на всеки 1000 продадени.

40

До 39

преди 6 години

Май по-скоро каза, че ако мнозинството не може да направи информиран избор, поради неспособността си за такъв, ще прави избори, които ще водят до резултати, по-лоши и от севернокорейския комунизъм. Да не мислиш, че Прасчо Ун сам се държи на поста. Държи го масата, която къде е зомбирана, къде я е страх да се противопостави. Един всенароден бунт и Ким е пътник, но мнозинството не го прави - защо ли, като са толкова милиони, а управляващите са само шепа? ;)

39

Анонимен

преди 6 години

До до 34Пича ми каза, че не трябва да е важно мнението на мнозинството та затова му препоръчах да се премести там надявам се да му хареса. :)

38

Анонимен

преди 6 години

Маркс се оказа за пореден път прав, че капитализмът е система , която ще се саморазруши и ще премине в комунизъм......Тази година ние трябва да произведем 300 000 електромобили, ние произведохме 350 000 автомобили и продадохме 380 000 автомобили....ние изпълняваме нормата по петилетката....Да живей ЕК на ЕС, да живей , да живей!

37

до 34

преди 6 години

Брей, откога способността за информиран избор се нарича севернокорейски комунизъм?! :D МНОГО ялов опит!

36

СМЯХ

преди 6 години

ЕС не спира Вицовете , бай Тошо е малък .Задължителни квоти за електромобили вървят с Бежанец в Багажника и Терорист на волана . За правите краставици знаете .

35

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 34Явно не можеш да отговориш на зададените въпроси... Не е учудващо.

34

Анонимен

преди 6 години

До Брат СпартакТогава отиди да живееш в КНДР там всичко се решава от един човек, а не от "тълпата" там стандарта на живот трябва да е доста висок.

33

Анонимен

преди 6 години

Странна работа - най-големият замърсител е отоплението на твърдо гориво и индустриалните производства на твърдо гориво, които замърсяват в пъти повече от колите, примерно 100 пъти повече, те с колите са се хванали, които са малък замърсител.