9

Анонимен

преди 7 години

Вече е на мода 7,8,9.и тн автоматици.Кажете ми ще спрат ли да произвеждат кренвирши защото били вредни ако има опашки на щандовете за кренвирши.Вярно ВМВ се кара по трудно, но като се научите да карате кънки на лед си представете с гуменки на пързалката. Всичко е сметка тези от bmw ги признавам, че и .....ще произведат стига да се продава. Много здраве и безаварийни км на всички.

8

Анонимен

преди 7 години

Явно от тук присъстващите никой не се е докосвал до истинска кола от марката. . Само на мин 10 г и 500000 к разбираемо заради цената. Адски скъпа подръжка в оторизирания еврейски сервиз.Към колегата от от горния пост за задното предаване ще кажа,че тъкмо при висока скорост задното е по устойчивото предаване.Отвори някой учебник недей чети по форумите само!Роботизираната кутия е много хубава и надежна.НО това което се прикрива е,че малко клиенти си я купуват,било заради цената или защото вече е

7

до 6

преди 7 години

Хамерите карат само автоматици защото са т*пи като *** и не знаят кое ляво и кое е дясно , ако им пуснат коли с механичен превод като нашите половината от тях няма да могат да шофират защото няма да знаят как да сменят предавките и ще им трябват специални курсове за това. За т*пи хора трябва да пуснеш на пазара продукт колкото се може по елементарен , автоматика е точно за такива.

6

Анонимен

преди 7 години

Се едно да имаш механична пералня :) Това е остаряла технология за бедни държави и хора.

5

Анонимен

преди 7 години

Аз от години се чудя ,защо има механични кутии? САЩ карат автоматици от 70Те. До кога тука заводите ще ни направят на маймуни с банални подобрения Лед крушки и автопилот. Вече колите отдавна трябваше да са модернизирани със всички съвременни технологии . Същото става и с батериите. 10 европейски и японски заводи ни обесняват как било трудно , САЩ си пуснаха Теслата и си я карат яко.

4

Анонимен

преди 7 години

"Великите"! Признаха си че трансмисиите им се трошат като солети и се връщат на хидротрансформатора от 30-те години на миналия век. Нещастници. Ми оставете ръчните скорости бе, халифатци.

3

Язе

преди 7 години

Немските коли са абсолютни дървета и много надценени като качество, факт. Най много е надценен BMW. Това е кола която се шофира трудно, има скъпа поддръжка даже да относително заможен чоек по немските стандарти и е доста скъпа като покупка. Най много катастрофи с жертви в ЕС стават с BMW. Подвежда те да караш с по висока скорост но колите със задно задвижване са доста нестабилни при скорости над 120 км/ч. за това и мниго млади ефета висят по стълбовете и дърветата. Бавареца е много измамна кола.

2

трол горянин

преди 7 години

Нас какво ни засяга , като се има в предвид , че по авто къщите ти предлагат 30-годишни БМВ-та като нов внос , още не се е родил човека който ще кара последната М серия с ръчна скоростна в Бг- което ще е към 2050-2060-та , малко след като забранят течните горива в ЕС

1

Анонимен

преди 7 години

Лошо. Карал съм кола с хидротрансформатор, както и с роботизирана кутия. Хидротрансформатора е стара технология, с големи загуби. БМВ правят супер двигатели, но така и не могат да се сдобият с читава скоростна кутия, както и кадърно задвижване на четирите колела.