Нека ремонтират какво само плюете пък вие и защо се оплаквате че махат паветата. Вярно красиви са но вдигат много шум и това е ад за хората които живеят там с каквато дограма и да си пак не се заглушава.
Ей вземете и почнете Околовръстното между кръговото на Младост 4 и разклона за село Лозен! Участъка не е толкова сложен и бързо ще лапнете парата, а и движението там ще се отпуши и то сериозно!
До sante_dogОсвен това, когато почне ремонтът на бул. България - как ще се влиза и излиза от кварталите между Борис и България.Няма алтернативни пътища.
Т.е около Борис III да очкваме малък ад. Житница е затворена, като затворят сега и Т. Каблешков и пресичането на Борис ще става само на околовръстното. Поне ги съобразяваите тези неща като правите ремонтите, не блокираите целия трафик а осигурете алтернативни пътища...
До Анонимен 13Това е средна скорост с отчитане на спирките. В момента средната скорост на градския транспорт е под 10km/h, увеличение до 20 ще е добро постижение. В Германия средната скорост на трамваите е подобна.
А южната дъга на околовръстното ( от младост до АМ Тракия) кога? Фъндъкова не се прави на луда.
"Юли или август ще се ремонтира наново и участъкът от бул. "Цариградско шосе" между моста на 4 км и разклона за "Младост", по който през зимата зейнаха над 100 дупки и пукнатини. Работите ще са изцяло за сметка на фирмата, която вече ремонтира трасето"Добре, ама Лиляна Павлова зимата каза, че е нормално да има дупки от студа и тежкия, видиш ли трафик. А, сега, изведнъж фирмата ще поема разходите.Значи, някой лъже и по всичко личи, че е сви'нята.Та, нека някой да и потърси отговорност за прик
Искам да станем европейци - тротоарите да се превърнат във велоалеи, а ние пешеходците да тичаме между колите по улиците, както е и сега на много места, където Фандъкова е "направила велоалеи".
С павета е по-добре, отколкото с асфалт, но кака да се краде от паветата, докато с асфалта технологията на крадене е добре изпипана. Жалко за бул. Прага, жалко за бул. Дондуков, жалко за ... , а бяха хубави улици и булеварди. Асфалт искат само любителите на високите скорости, за да могат да карат с 100 по улици и булеварди, по които трябва да карат с 40-50.
Проблемите не са в тапите, а в контрола! Няма голям ремонт в последните години, на който да не се е налагало в последствие отново да се ремонтира...Да не говорим, че сроковете за изпълнение са изкуствено удължени. Един ремонт за подмяна на тръби на бул Шипченски проход през ноември го завършиха миналата седмица, а това беше участък от 300 метра... На обекта работеха по 5-6 човека за по няколко часа на ден, а задръстванията заради него стигаха до бул Асен Йорданов...
Много лошо, в цяла Европа градовете си пазят паветата, тук ги сменят с асфалт. Страшна визия, скоро и Царя ще го залеят, ама така е, паветата ако се направят качествено издържат по 20 години без ремонт, ще пресъхне касичката.
Е как ще спрат това е най-скъпата боя и най-лошото е,че накрая пречат на едните, а другите поемат рискове като ги ползват, но пък сме "европейци".
Само да разясня, че в цивилизованите държави властите се стремят да извадят колите в периферията на града, като създадат ефективен и удобен градски транспорт и условия за пешеходци и колоездачи. Нашите брилянтни тикви обаче се стремят да вкарат цялата гмеш в центъра, което няма да подобри нищо, а само ще направи града по-мръсен и по-непроходим от преди.Не рекламирайте подобно безумие като някакъв своеобразен инфраструктурен напредък, защото не е.
Не е ли идиотско под заглавието "Лятото идва: Поне 8 тапи запушват основни булеварди в София" да сложите зимна снимка със сняг и булевард без движение
Лятото идва: Поне 8 тапи запушват основни булеварди в София