Истината е, че София се развива, но само кмета и хората му сякаш не го разбират. Не може да даваш разрешения за нови строежи на мястото на 1-2 етажни къщи с големи дворове, без да предвидиш инфраструктура за новите сгради, както се прави в София от 27 години, а и не само в София. Хаотично ново строителство без грам мисъл, безумни промени в организацията на движението и на градския транспорт и резултата всичко го виждаме - все по-задръстена София. По света правят друго, но от него няма подкупи, н
Не, че нещо, но колелото ми струва сигурно повече от доста коли, които се движат из столицата. Така че, парите не са ми особен проблем. Ако още смяташ, че колата е задължителен атрибут на човека с пари, значи още живееш в 1995 година.
Купувай си ти колело, аз вече не искам! Писна ми от такива като теб, които нямат пари даже за градски транспорт, а за кола да не говорим и искат всички да станат като тях - на колело, като в Виетнам и Китай преди доста години. Карай си колелото през снега и не ми досаждай!
Вярно е, колите са много, но реално промяна в инфраструктурата със значително подобрение няма. Задръстванията или останаха или се преместиха на друго място. А за удобството велоалеи плащат предимно хората с автомобили под формата на пътен данък.От сутринта двама минаха на червено и щяха да бъдат сгазени по тяхна вина. Участват в движението,а знаят ли как? Какво ще ви е усещането, ако знаете, че всяко летище има сума ти малки самолети, чиито пилоти не са длъжни да знаят правилата му ?
До Анонимен"има ли дори грам облекчение на трафика в София?"Лесно може да се провери. Ограничаваме околовръстното между Младост и България само до 2 ленти (примерно едното локално) и затваряме метрото за 1 ден. Не. За 1 час !!!. Само това. Ако после пак пишеш подобни глупости, значи освен *** си и ....Който твърди, че няма подобрения в трафика, значи е или не е живял в София преди 10 години или е просто ***.И не съм ГРОБар, аполитичен съм.
Задръстванията ще намалеят, ако всеки престане да пътува сам в колата.Ще намалеят още повече, ако загаси цигарата, слезе от двайсетгодишната си трошка и си купи колело.
Защо общината мрази автомобилите? Проста сметка - отиване и връщане на работа в София изисква обикновено по 2 билета в едната посока - тоест 6.40лв на ден. Това са гарантирани пари на общината. Всеки друг транспорт е по-скъп за гражданите, но при него в общината не влиза нищо, освен такса за паркиране, които приходи по техни сметки са няколко млн. годишно /дали ?/. Затова г-жа Общината се опитва да свали хората от колите и да ги вкара в градския транспорт -чрез задръствания, велоалеи и прочие..
Браво на кметицата и Бойко! Така трябва да се действа в една европейска столица. София е много повече от всички други градове в България. Класата си е класа!
Хубаво е да се ремонтират, но съгласуваха ли го с Топлофикация, че те имат навика да разкопат точно след ремонта :)
Хубаво е да се ремонтират улиците,но после да не ги затворят пак за лошо строителство и доработка!?
Става страшно. След всеки ремонт или промяна в организацията на движението, което прави Фандъкова, задръстванията се увеличават, в някои случаи двойно.
До 3. Всъщност околовръстното е част от републиканската пътна мрежа и Столична Община отговаря само за локалните и свръзките, но и аз искам да го направят.
Искам само да знам с какво рисувате пешеходните пътеки - вар ли е, тебешир ли е? След две седмици се изтриват! Че и надпис "Погледни" върху асфалта изписали. И той се изтри.
а кой изпълнява поръчката за предимство на градския транспорт ??? акава няма ?! Румънските приятели със светофарите ли ? Или офшорката "системни комуникации" ? Изобщо как се смениха светофарите без общ. поръчка ? Или с договор за поддръжка за 40000 лева и раздуване до 18 млн.??
А Околовръстното и Симеоновско шосе нали беше за 2017-та? Вземете да свържете и участъка от кръговото на Младост 4 до магистрала Тракия!
Ремонти 2017 в София: "Дондуков", "България", Графа ...