А Бул."Цар Борис III" няма ли да се оправя,по тези неравни павета всеки си чупи колата,а за локалните няма да говоря,по-зле от off road!
Трябва да се започне от оптимизация на градския транспорт.Това означава мрежата да е гъста, превозните средства да са повече на брой и да идват на кратък интервал от време, да се движат бързо. Отделно логичното е цената на билета да падне, за да има стимул и смисъл за хората да го ползват. Едно от предложенията ми е да се въведе годишна такса (разумна) за всички постоянно живеещи в София, която да покрива разхода на СО, а хората да пътуват без билети и карти. Ще плащат само гостите на стлицата.
Кога и как ще пресичам пеш или с велосипед в разклоненията за Околовръстото от бъл. България към Бояна.Даже са удължили мантинелата и пресичането на пешеходци и велосипедисти става трудно при постоянен трафик и висока скорост
Тука някакви хора говорят за велосипеди, колела и т.н. Карай ти всеки ден с колело покрай големите булеварди - усещането предполагам е като да лапнеш ауспуха на трабант.
До Боби и Име: Вие или сте слепи или не сте стъпвали в София от години!!!или.. имате роднини в общината, също е вариант, разбира се
В големия център на София трябва да се забрани влизането на автомобили. Живеещите там плащат за синя зона. Но трябва да има в и извън центъра евтини паркинги.
До 36Офис на разстояние до 2 км от вкъщи - това малко живеещи в София го имат. Обикновено местоработата (не само офис) е на 5-10-15 км от мястото, където живееш. По това се отличава живеещия в София от живеещия в провинцията - тези от провинцията са сигурни, че могат да се движат и само пеша. 2 км са поне 25-30 минути, 10 км са 2 часа - 2 часа и половина. как го виждаш всеки ден хора, вкл. и в недобро здраве да маат часове напред-назад защото на теб така ти е кеф?
Колелото не е задължителен атрибут, но да висиш в колата си сума време на ден, само за да отидеш до разположения си на 2 км от вкъщи офис, отличава българина от нормалния човек.
Да се удвоят велоалеите как да го разбирам? Че от половин тротоар вече ще ми вземат целия тротоар ли?
Мащабните ремонти на Цариградско миналата година ги помним сега е нацепено така ще бъде и тук важни са комисионните!!!!
Искам всички да ходят пеша, а не някакви слабоумници на велосипеди да ме блъскат по тротоарите, както е сега в София.
и да сложат след ремонта на графа огради от 2-те страни ЗАДЪЛЖИТЕЛНО като на богатица същата схема за да има вид и огради да има!
Никакво колело, никакви коли, никакви каруци. Животът ще стане много по-добър, ако всеки ходи бос. Не искам да ме блъскат колоездачи и каруцари.
Ако смяташ, че колелото е задължителен атрибут за всеки живеещ в София, значи още живееш в 1912 година.
Велосипедите в София трябва да ги забранят, а не да се взимат тротоарите, за да се правят велоалеи. От няколко години велосипедистите в София станаха по-нагли и от мотористите. С тези велоалеи Фандъкова още повече увеличава задръстванията в София и се хвали с това!!!
Ремонти 2017 в София: "Дондуков", "България", Графа ...