41

Оди бос

преди 7 години

До Do 20На село е най-добре да се оди бос.... по тревата

40

essed

преди 7 години

А Бул."Цар Борис III" няма ли да се оправя,по тези неравни павета всеки си чупи колата,а за локалните няма да говоря,по-зле от off road!

39

matao

преди 7 години

Трябва да се започне от оптимизация на градския транспорт.Това означава мрежата да е гъста, превозните средства да са повече на брой и да идват на кратък интервал от време, да се движат бързо. Отделно логичното е цената на билета да падне, за да има стимул и смисъл за хората да го ползват. Едно от предложенията ми е да се въведе годишна такса (разумна) за всички постоянно живеещи в София, която да покрива разхода на СО, а хората да пътуват без билети и карти. Ще плащат само гостите на стлицата.

38

Вело

преди 7 години

Кога и как ще пресичам пеш или с велосипед в разклоненията за Околовръстото от бъл. България към Бояна.Даже са удължили мантинелата и пресичането на пешеходци и велосипедисти става трудно при постоянен трафик и висока скорост

37

ГУRU

преди 7 години

Тука някакви хора говорят за велосипеди, колела и т.н. Карай ти всеки ден с колело покрай големите булеварди - усещането предполагам е като да лапнеш ауспуха на трабант.

36

Анонимен

преди 7 години

До Боби и Име: Вие или сте слепи или не сте стъпвали в София от години!!!или.. имате роднини в общината, също е вариант, разбира се

35

123

преди 7 години

В големия център на София трябва да се забрани влизането на автомобили. Живеещите там плащат за синя зона. Но трябва да има в и извън центъра евтини паркинги.

34

Анонимен

преди 7 години

Айде анонимките мрънкалници в коментарите да надуят гайдите и по тоя въпрос.

33

Анонимен

преди 7 години

До 36Офис на разстояние до 2 км от вкъщи - това малко живеещи в София го имат. Обикновено местоработата (не само офис) е на 5-10-15 км от мястото, където живееш. По това се отличава живеещия в София от живеещия в провинцията - тези от провинцията са сигурни, че могат да се движат и само пеша. 2 км са поне 25-30 минути, 10 км са 2 часа - 2 часа и половина. как го виждаш всеки ден хора, вкл. и в недобро здраве да маат часове напред-назад защото на теб така ти е кеф?

32

До 36

преди 7 години

Явно не живееш в София.

31

Анонимен

преди 7 години

Колелото не е задължителен атрибут, но да висиш в колата си сума време на ден, само за да отидеш до разположения си на 2 км от вкъщи офис, отличава българина от нормалния човек.

30

Анонимен

преди 7 години

Да се удвоят велоалеите как да го разбирам? Че от половин тротоар вече ще ми вземат целия тротоар ли?

29

Георги Шопов

преди 7 години

Мащабните ремонти на Цариградско миналата година ги помним сега е нацепено така ще бъде и тук важни са комисионните!!!!

28

абВГЗ

преди 7 години

"Предстои да се удвоят двойно велоалеите"Ах, каква дълбока Мисъл...!

27

Анонимен

преди 7 години

Искам всички да ходят пеша, а не някакви слабоумници на велосипеди да ме блъскат по тротоарите, както е сега в София.

26

ля ля

преди 7 години

и да сложат след ремонта на графа огради от 2-те страни ЗАДЪЛЖИТЕЛНО като на богатица същата схема за да има вид и огради да има!

25

Тато

преди 7 години

До ФактМизерен слабоумник. Да ти се разпадне колата дано.

24

Do 20

преди 7 години

Никакво колело, никакви коли, никакви каруци. Животът ще стане много по-добър, ако всеки ходи бос. Не искам да ме блъскат колоездачи и каруцари.

23

До 25

преди 7 години

Ако смяташ, че колелото е задължителен атрибут за всеки живеещ в София, значи още живееш в 1912 година.

22

Факт

преди 7 години

Велосипедите в София трябва да ги забранят, а не да се взимат тротоарите, за да се правят велоалеи. От няколко години велосипедистите в София станаха по-нагли и от мотористите. С тези велоалеи Фандъкова още повече увеличава задръстванията в София и се хвали с това!!!