18

100 Бона

преди 7 години

Ако ЕС даде на всеки българин каращ кола пари за нова или за електромобили тогава ще си хвърлим старите коли и ще намалим вредните емисии. Простичко ама няма да стане.

17

Анонимен

преди 7 години

Аз си купих *** 8 тона в софия живея ще си чадя колкото си искам

16

Анонимен

преди 7 години

За дизела му знаете цаката и защо.......защото опира до обикновеният гражданин в Европа!!Там всичко може да приложите,всякакъв и разнообразен вид рестрикции!!Я само да попитам:Дизелите ли са по-вредни или кемтрейлса с който ни ръсят всеки Божи ден??Ама там нямаааааа мерки!!Защо??Защото го правят едни недосегаеми лелки и чичковци с неограничен финансов ресурс,които си плащат за да тровят и убиват!!Даже под ножа им попадат и тези,които карат на дизел!!

15

sysos

преди 7 години

Да минем всички на газ тогава ще е най-екологично нищо, че е леко взривоопасно.Каквото и да правят с тия смешни забрани докато света не се отърве от нефта, въздуха ще е мръсен!

14

Анонимен

преди 7 години

Дилемата - да карам 150 коня турбо дизел, с разход 5/100 или да карам бензинка 90 коня с разход 9 на 100... хм... хм... хм...А пък най-много ме кефи ония, дето си слагат газовия бойлер в багажника! Ахахахаха...

13

Анонимен

преди 7 години

До ... 10Ами тогава трябва да забранят и хората да получават минимална заплата.

12

Анонимен

преди 7 години

"Във повечето държави от Европейския съюз в момента се обсъждат мерки за ограничаване на старите дизелови автомобили."Чудесно! Повече дизелаци втора ръка у нас!

11

Иванушка

преди 7 години

Ами как иначе да накарат обикновения човечец да си купи новата им кола? Същата методология се използва и при производителите на мобилни устройства (телефони, таблети и т.н.) - прави се така, че постоянно да имаш нужда да купуваш новото им устройство. Дори наскоро беше изнесена информация, че Apple са пускали ъпдейти за да забавят производителността на по-старите си модели телефони. Това е индустрия хора, това е голям бизнес. Никой няма полза от това да използваш старата си кола. Ай със здраве

10

Анонимен

преди 7 години

Защо всички вързват възрастта на автомобила с вредните емисии?може да е и на 20 години но да цапа по малко от 3 годишна без катализатор ;)Нали за това уж на ГТП-тата мерят вредни емисии и има норми, ако не ти е спрян двигателя докато мерят...

9

...

преди 7 години

ами да вземе да забраните всички коли над 10 години в България и ето ти една революция ....

8

Анонимен

преди 7 години

аз карам дизел на 24 години и 370 000 километра и мога да ви кажа ,че е много по-екологичен от повечето нови автомобили

7

Алелуя

преди 7 години

Чудесна инициатива. Да сложат и за България, в населено място над 10 хил души, ако караш дизелов кюнец - 1000лв на година и ще се подобри моментално въздуха в големите градове, а и тъпите джамбази ще почнат да вкарват малко по-модерни коли.

6

Анонимен

преди 7 години

До Анонимен 1Има достатъчно въздух - проблема, че я превърнаха в гигантска строителна площадка.

5

Анонимен

преди 7 години

Новите 110 китайски автобуса, които Фъндъчкова докара за София и вече се движат, са дизелови.

4

Разгеле

преди 7 години

Ето че по-запаните ни "съседи" започват да се "светкат" що е то дизел и има ли почва у нас.Само дето в балканските ни покрайнини това няма да дойде :( Уви, ние гледаме еФтинкото, нищо че то излиза далеч по-скъпо като теглиш калема.

3

Георги

преди 7 години

вижда се края на двигателите с вътрешно горене. Още 15-20год. и ще се използват много по-малко. Един електродвигател има почти 90-95% КПД, един ДВГ има 50-69% макс. Да не говорим че на природата и се *** майката докато го вадят тоя петрол. То и сега може да се замени до голяма степен петрола ама за какво ще воюва тогава САЩ. Ток може да се произвежда почти безплатно. на всякъде по света.

2

фгрфг

преди 7 години

Ихаа, всичкото "НОВ ВНОС от пенсионер" на Горубляне !

1

Анонимен

преди 7 години

И в София трябва да има, въздуха е много замърсен, но не е само от дизела, а и колите ни са доста стари.