И цар Борис!!!!!!Това да искаш паветата може дамо някой който още е на принципа"Не на мен да е добре,а на Вуте да му е зле."
По времето на Тато нямаше толкова трафик и беше добре. Но откакто дойдоха селенжърите не се диша нито може да се спи. Живея на бул.Дондуков от както се помня а това са 50 години. Паветата може да останат ако селенжърите се изнесът със 20 годишните си кочини и не вдигат прашилка и шум. Но при този трафик е задължително да се положи асфалт поне шума да намалее.
Само полуумници могат да предлагат павета вместо асфалт. Да дойдат да живеят на булеварда и да се наслаждават на невероятния шум от преминаващите автомобили по паветата.
До АзТрамвайното трасе следва да се обособи максимално с подходящи ограждения и при възможност да се изнесе в края на булеварда вместо в средата. Съответно вариант 2 е най-добър - паветата са оптимално решение за такова обособено трасе, за останалото движение е нужен асфалт поради сериозното натоварване.
Цитираните гласове и проценти в статията са абсолютно грешни:34 806 (Вариант 1) + 19 714 (Вариант 2) + 61 468 (Вариант 3) = 72 000 гласували ??????В анкетата цифрите са съвсем различни (като порядък):18 157 (Вариант 1) + 20 206 (Вариант 2) + 35 305 (Вариант 3) = 73 668
Ехоо, Марийче откъде взе цифрите в това писанийце твоето? Цифрите на общината са :Вариант 1: Павирана настилка (A1) 18144 24.63% Вариант 2: Комбинирана настилка (асфалт и павета) (A2) 20182 27.40% Вариант 3: Асфалтова настилка (A3) 35293 47.91%
За мен най-добрият вариант ще е асфалтирани платна за колите и павирани релси за трамваите - и естетически и функционално е най-добрият вариант! Така ще е по-лесно за поддържане, ще се намали шумът (при условие, че релсите се направят като хората), а и естетически ще се връзва със стила на центъра. Друг е въпросът, че всички искат асфалт и на релсите, за да могат безпроблемно да си карат по тях...
след като сборувам процентите на гласувалите не се получава 100 процента, а ги надвишава - странно?
Най- важното е да се оградят трамвайните линии, така че таралясниците и състезателите да не могат да се качват по тях и трамвайчето да върви бързо.
Ужас са паветата и по Дондуков и по Прага и по Борис III. Но с нашата криворазбрана аристокрация, по ни е добре да караме по ужасни улици, отколкото да сложим асфалт. Може да се направи като Цар Асен - 50:50, т.е. платното за движение е асфалт, а платното за паркиране - павета. Но това е добър вариант за малки улички.
Когато в Русе,Пловдив,Шумен,Варна са ходели по кълдъръм и павета и е имало улично осветление в шопските паланки са газили кал до глезените. София е архипелаг от села,справка- имената на кварталите. Илиенци,Драгалевци,Малашевци-топонимия като от Габровския Балкан...
ТО СИГУРНО ЗАТОВА В БЪЛГАРИЯ КАТО КАЖЕШ "паве" се разбира софиянецА на кореняците им казват "жълто паве" (разбирай го както искаш - жълто е).
А ДАЛИ - В 1879 г. КОГАТО Е ОБЯВЕНА ЗА СТОЛИЦА ТАМ СА ЖИВЕЕЛИ 12000 ДУШИ.ШОПЕ, РОМИ, ЕВРЕИ, ТУРЦИ И ПЕТ-ШЕСТ КОНСУЛИ.ТОВА СА КОРЕНЯЦИТЕ. ОСТАНАЛИТЕ СА ДОШЛИ ОТ СЕЛАТА - И ТАКА ДО ДНЕС.
Кореняк софиянец? От 60-е години? Че ти си първо, преко сили второ поколение софиянец, бе, какъв кореняк си ти? Кореняк си, ама друг път. Соц селяни, преселили се в София за жителство. Ето това е родът ти. Софиянец бил... Да си взимаш асфалта и да си гоносиш откъдето си дошъл. Или родителите ти. Все тая.
Асфалтът води на павето в оспорваната битка за "Дондуков"