33

Годзилчо

преди 7 години

Защо ми се струва че някой е хвърлил око на паветата.Павето е вечна настилка, срещу сто преасфалтирания .

32

Митко Георгиев

преди 7 години

А кога ще махнат зоните за паркиране от булевардите , за да станат булеварди , а не паркинги??? С едно платно облекчавате движението??? Друг път! Ама те и "Паркинги и гаражи" не се наядоха :( Що за простотия е по централни булеварди да слагате зона за паркиране??? На всичкото отгоре когато няма места за паркиране в зоната започват да спират и на 2-рото платно!!! А КАТ спят основно!

31

Бан Янука

преди 7 години

До 3то поколениеАз живея на бул. Мадрид, който преди години, както може би си спомняте беше павиран. След ремонта и полагането на асфалт шумът намаля, но прахоляка си го има. Не знам дали да се радвате - определено трафикът ще се увеличи поне двойно (аз също избягвам да минавам през Дондуков именно, заради разбитите павета), ще се почнат едни задръствания, клаксони, псувни и най-лошото - част от люлинския поток ще е ваш :)

30

арх. Никой

преди 7 години

Какъв е тоя булевард с по едно платно за движение? - Софийски!

29

3то поколение

преди 7 години

3то поколение живеем на Дондуков. Ние сме за асфалт защото сме заринати от прах от паветата и трамваите. Колите имат половин милиметър прах за денонощие - и това го дишат децата ни. За шума не коментираме- на всичкото отгоре над нас минава и трафика на кацащите самолети.

28

Ангел

преди 7 години

големи естети се извъдиха.Питаш ли хората които живеят на булевардите за шума от тия камъни?Иначе общината си пише стратегии за шума, та за замърсяването, та за не знам си какво.Вицове!!!!Скоростта не се ограничава с кълдъръм. Иначе по тази логика въобще нищо да не ремонтират , за да не може да мине и танк накрая.За малки улички са ОК, но за основни булеварди със натоварен трафик паветата са просто вредни и опасни.Но някой яко гуши от постоянно пренареждане, това е!

27

Анонимен

преди 7 години

Дондукова щели да го правят на състезателна писта - ами пробвайте, може някой и да излети от пистата.

26

Шоп

преди 7 години

От 40 години живея в София и чак сега разбрах, че Дондуков е "шосе".

25

Анонимен

преди 7 години

Паветата не са калдъръм. При кадъръм имаме обли камъни, а не в формата на куб или паралелепипед.

24

Анонимен

преди 7 години

Паветата са вечни, а с асфалт ремонт ще се прави всяко лято, но кой ли мисли за това.

23

Реалист

преди 7 години

Живея в този район и съвсем редовно минавам по Дондуков в този участък. Нямам никакви проблеми с това, че там има павета, а не асфалт. Проблем имат единствено някои джигити, които не могат да преглътнат спирането заради пешеходните пътеки, а те са достатъно нагъсто - все пак на всяка пресечка има по две пешеходни пътеки. Ако сложат асфалт ще трябва да сложат знаци за до 30-40 км/час, както и видеоконтрол на скоростта, иначе всеки ден ще има блъснати пешеходци.

22

Анонимен

преди 7 години

В тези райони канализацията е с много тесни тръби, които се запушват при по-силен дъжд и започват да връщат вода по мазетата на хората в района. При асфалт водата е повече, при паветата част от водата попива между паветата. И с асфалт е много по-прашно, а не обратното, както смятат мнозина. Въпросът е само в факта, че при хубав асфалт ще карат безумно бързо, после като стане на дупки ще карат с 30, а не с 50, както е сега с паветата.

21

Анонимен

преди 7 години

махнат ли паветата, през 4 години ще ремонтират Дондуков

20

Хм

преди 7 години

Ураааа!!

19

Анонимен

преди 7 години

Очевидно с паветата е много по-добре, но ... има маса марод, които разсъждават горе-долу така: искам асфалт, за да мога да карам с над 100, а не с 50, колкото е добре за тези павета. Мотористите също искат асфалт, за да си правят гонки по асфалта. Разбира се, с над 100 км/час ще се кара само в началото - ясно е, че асфалта ще се разбие до година-две по начина както го слагат в София при Фандъкова и вместо сегашния нормален път, ще получим път с дупки и локви, а паветата са вечни.

18

ХОЙ

преди 7 години

Тази стъкмистика много бързо я наредиха! Паветата са един от най здравият материал който е доказал през годините че не се разрушава както асвалта. Лошото е че вече няма майстори които да ги наредят както едно време. Пресен пример затова е паветата в локалното платно на руски паметник. Минах от там непосредствено след ремонта и щяха да ми изпаднат носачите на колата. Пълна глупост ще е ако премахнат паветата. Трябва само на местата дето са пропаднали да се ремонтират и върху тях да се асвалтира

17

До Георги Г.

преди 7 години

Може би визирате "жълтите павета", когато казвате хлъзгави!!! Обикновените каменни павета изобщо не са хлъзгави, а и естетически са по красиви !!!

16

Анонимен

преди 7 години

До НАРОДА АСВАЛТ НЕ ЯДЕТи като си толкова неграмотен, няма как да очакваш, да те взимат насериозно. Както и останалите селинджъри.

15

Европеец

преди 7 години

По тротоарите задължително трябва да останат павета, както е в цяла Европа. Асфлата е отровен и по- добре да го сложат по платното, където се движат колите.

14

НАРОДА АСВАЛТ НЕ ЯДЕ

преди 7 години

БЪЛГАРИЯ НЕ Е САМО СОФИЯ Г-ДА ОПРАВЛЯВАЩИ. ОТКЪДЕ НАКАДЕ ЩЕ ПИТАТ СОФЯНЦИТЕ КАК ТОЧНО ИСКЪТ ДА ИМ СЕ РЕМОНТИРВАТ БУЛЕВАРДИТЕ.