dizayna e kopiran ot toyatata!Tolkova li e trudno da se napravi edin dizayn kato horata,piqni glavi !
Всъщност е точно обратното, руския метал използван в колите е значително по-качествен от метала в другите коли. Просто необходимост, няма как да не е така.
Това са бързооборотни коли. Руският метал е некачествен и след 150 хил.километра двигателят умира. На външен вид и другите екстри няма разлика с останалите западни автомобили.
До "Здрава като танк, красива като рускиня. Това е кола!"Платен като агент, писка като папагал - това е Т Р О Л
Щото са добри западните и японските коли, затова ги връщат в сервизите със стотици хиляди! Не благодаря, да те ползват като опитно свинче, докато трае гаранцията.
copy/paste , дори едно име не могат да си измислят, Signature на славянски ли е ? Тази кола никога няма да се продава на Запад, целта трябва да им е бившия източен блок, Турция, Индия и Китай..
Не си в час.Имам двама познати, които чакаха с месеци да си вземат нови коли по техен избор от съответния дилър. Единият японска, другия южнокорейска, като и на двамата колите им се скапаха още първата седмица. За ладите такова нещо не съм чувал, колкото и да ги плюят хора като теб.
Магазин за авточасти, клиент пита продавача:- Имате ли части за руски коли?- Разбира се, какво ще обичате - тел, пирони, маджун....
Руско чудо на техниката! Влизаш през багажника, пускаш надолу по наклона и палиш на скорост. После теглиш ръчната, слизаш. Отваряш предната врата. Отваря се само при работещ двигател.
АвтоВАЗ пусна най-луксозната Lada Vesta